code 004

529 52 17
                                    

tangan aku melingkar di pinggang ramping milik dia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

tangan aku melingkar di pinggang ramping milik dia . harum rambut dia pula dicium buat beberapa kali .

" nak apa ? "  pertanyaan kasar dia membuatkan aku tersentak .

" sayang . . . " tangan aku memusingkan badannya sebelum bibir aku mendarat perlahan ke kening milik nya .

" kau tahu apa ? bila aku nampak kau senyum kan , it's more beautifull than my handsome face "

" so smiles " aku tersenyum seraya mencium keningnya .

" so , make me smiles " wajahnya menghadap betul - betul ke arah aku .

tangan aera ditarik sebelum aku menyembamkan muka aku ke arah leher dia .

" kiss , and bite . ah sorry , terburu ."

" HAHAHA " wajah nya tergelak buat aku terpana .

dia kenapa sial . ta sakit ke ? tapi takpe , aku nak sambung gelak dia . HAHAHAHA

" mengada la awak ni " senyum aera sebelum dirinya membelakangi aku .

" Tae can i ask u ? " mata aku ditenung lembut oleh gadis itu .

" with all pressure " tangan kiriku mula diletakkan dibawah kepala , manakala tangan kanan memegang tangan aera .

fuhh kalau hari hari camni , menggayat aku .

"what do u mean when u said , u will fulfill my wish? " tanya gadis tu seloroh . well , that's why i love her . jujur , bukan suka balik cerita semata mata untuk attention lelaki

" it's mean , when u say u want my hug , i will give it " tangan aku menarik badannya masuk kedalam pelukan aku.

" when u say u want my kiss , i will give it . " hujung rambut nya dicium oleh aku .

" and when u say ' it's big daddy ' , so , i wil fix it " bibir nya pun diragut oleh  aku .

muka dia ? terpana , mulut terbuka . masuk lalat baru tau .

" tutup mulut sayang , nanti kalau mati tercekik , singgle aku " jawab aku sebelum ketawa kami bersabung

" and  if i say i wanna the money ? " pertanyaan gadis itu dibalas dengan senyuman aku .

" i will give it . " satu senyuman muncul di wajah gadis itu . n yea , aku tau dia sedang menaruh harapan .

" but not as free " kata kata itu mematikan senyumannya dan aku ? menyesal , dia punya senyum bapak lawa . aku pergi end off asal ?

" u must sleep wf me , it's all "

" so , when u need me. call my name babygurl , I will give everything u want , jung aera "

sebaik sahaja mengakhiri ayat itu , aku pun hilang dari situ .

──────────────

not as big , but yea . my ass
is cute

wink bloodWhere stories live. Discover now