code 009

390 36 2
                                    

Aku menuju ke hospital Daegu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku menuju ke hospital Daegu .

Wad bernombor 0907, dibuka oleh aku.

Mataku menatap wajah abang kandung aku. Jung hoseok

Lepas pemergian mak dan ayah aku, hanya dia yang menemani aku . yang sanggup korbankan segalanya demi aku .satu satunya adik perempuan dia .

Kerusi di hadapan katilnya diduduk oleh aku

Kecederaan di bidang dadanya langsung tidak mencacatkan penampilan dia . handsome . abang aku handsome .

Wajah hoseok juga masih lagi kacak seperti biasa.

Aku tersengih perlahan

Tanpa sedar , air mata aku jatuh menitis di atas pipinya

Jasadnya masih terbujur kaku .

Langsung tiada igauan yang kedengaran

Tiada lagi usikan usikan yang menyakitkan dada tapi sebenarnya membuktikan hubungan kekeluargaan yang sebenar .

ingatan aku  mula mengimbas ketika aku dibuli ketika gred 4 . kononnya hoseok nak tolong , at last , dia yang kena buli .

nampak tak pengorbanan kasih seorang abang ?

seketika aku sedang melayan perasaan , bahu aku mulai terasa berat.

Taehyung menyandarkan kepalanya di atas bahu aku

"Ni eh hoseok ?" V memandang ke arah aku . Soalannya tadi hanya dibalas dengan anggukan

"Aku boleh sedarkan dia tapi satu syarat" sebaik sahaja mendengar jawapan dari v .

Kepala aku dipalingkan ke arah dia

"Syarat apa?" Wajahku menjadi sasaran bibir seksi miliknya

"Layan aku as sugar daddy malam ni" smirk taehyung.

Aku tertunduk ke bawah.

Tidak terkata, aku tak tau betul atau tak tindakan aku ni.

"Aku setuju" kata ku mengiyakan sahaja kata kata nya.

maruah menjadi taruhan , tapi apa yang aku boleh buat .

8 bulan , hoseok tidak sedarkan diri . doktor juga dah kata mungkin hoseok tidak dapat disedarkan.

jadi ini , pilihan yang aku ada .dan mungkin aku rasa menyesal. Menyesal yang teramat malam ni

Taehyung hanya tergelak kecil sebelum menghampiri ke arah hoseok , tangannya memegang tangan hoseok kuat .

aku mulai risau , tangan hoseok juga dah berubah kemerahan .

" tae , apa yang awak buat ? " bidang dada milik taehyung ditolak perlahan , dan aku terkejut

mata taehyung mulai merah . tiada pandangan cinta seperti selalu , pandangan gerun terus menikam anak mata ku .

weyh seram aku nak buatapa ni ?

tangan taehyung naik ke atas dada hoseok sebelum dirinya hilang di hadapan aku .

"Taehyung?" Kaki aku mencari susuk badannya tapi masih tiada .

ergh , ke aku dah kena tipu?

"taehyung ! awak nak pergi mana ! " namun hampa , langsung tiada sahutan dri dirinya

"Aera ?" Satu suara memanggil nama aku, kepala aku dipusingkan ke belakang .

" hoseok !" Aku menjerit perlahan sebelum memanggil doktor untuk melakukan pemeriksaan kepada hoseok.

Terima kasih taehyung. Gomawo . Aku pandang wajah hoseok yang lesu sebelum memberikannya segelas air kosong.

tapi buat seketika aku berasa takut

Takut aku sakit dalam permainan nafsu seorang kim taehyung .

──────────────────────

V's talk

Aku mengintai wajah aera yang masih tersenyum .

Senyum la selagi boleh Jung aera , bukan niat aku untuk buat kau terseksa

Tapi ini lurah kehidupan .

Tujuan aku untuk balas dendam tapi kau dah goda aku aera

Perlu ke aku buat satu bende yang kau takkan dapat tahan malam ni ?

I mean satu bende yang seronok bagi aku tapi sakit buat kau?

Kau tahu tak Jung aera,

Anjing yang menyalak biasanya lebih takut dari anjing yang kurang menyalak .

Dalam kes ni , aku tak nak jadi anjing yang menyalak but aku nak jadi anjing yg terus menerkam mangsanya .

Dan mangsa aku ialah kau .


wink bloodWhere stories live. Discover now