9

25.4K 902 239
                                    

Dudaklarım ayrıldığında elim Emrah babamın bacağını okşarken Sefa babamın baygın bakışlı yüzüne dönerek kahvaltı öncesi yaptığımız gibi öpüşmek üzere yüzüne yaklaştım.

Her yaklaştığımda o dolgun sıcak dudaklara dudaklarımın değmesi için deliriyor, derin derin nefesler alıyordum.

Sonunda bana yapışan bedenle hızla atan kalbimi görmezden gelip yanımdaki adamın bacağını sıkarak karşılık vermeye başladım. Bir elim kumral bedenin ensesindeki saçlara dolanırken diğer elim esmer bedenin bacağını sıkıyordu.

Alt dudağım emildiğinde ortaya bir inleme bırakıp aynı işlemi üst dudağa da uyguladıktan sonra, sıcak dilin ağzımı aralamasıyla tekrar bir inleme çıkmıştı dudaklarımın arasından.

Dalgın bir biçimde öpüşürken, bir anda havalanmamla ne olduğunu anlayamadan kendimi Sefa babamın kucağında bulmuştum.

Büyük elleri belimi ve kalçamı sıkıyor, dolgun dudakları ise dudaklarımı büyük bir hırsla emiyordu. Kucağında beni kaldırıp sırtım Emrah babamın göğsüne gelecek şekilde otutturdu. Bacaklarım iki yandan sarkarken, kalçama değen penisle kocaman inleyip kendimi daha fazla bastırdım.

Sefa babamın elleri usulca tişörtümden ilerliyor, meme ucuma doğru yol alıyordu. Dokunduğu her yer yanarken, Emrah babam elini penisime yöneltmiş hem boynumu emiyor hem de penisimi sıkıyordu.

Her taraftan hissettiğim zevkle öpüşmeye unutup kendimi daha fazla bastırarak Emrah babamın boynuma yerleştirdim kafamı. Sefa babam da bu hareketimle açılan boynuma gömülmüştü hemen. Dilini sivriltip tüm boynumda gezdirdikten sonra kulak mememe çıkıp dudaklarının arasına aldı. Hafif bir tempoyla emerken kasılan deliğimi Emrah babamın penisine sürtüyordum.

Bu halimi fark eden Emrah babam elini pijamamdan içeri sokup penisimi tuttuğunda zevkle gözlerim kaymıştı. Sefa babam altımdaki pijamayı yavaşça dizlerime doğru çekerken kendimi altımda büyüyen penise daha da fazla bastırmaya başlamıştım.

Alt tarafim tamamen çıplak kaldığında utançla gözlerimi yumup ikisinin de yapacakları hamleyi bekledim. Deli gibi utanmama rağmen devam etmek istiyordum.

Emrah babamın parmağı penisimin ucunda gezinirken Sefa babam elini tişörtüme atmış ve meme ucumun görüleceği kadar aralamıştı. Dikleşen meme ucuma hiç beklemeden dudaklarını götürüp diliyle vuruşlar yaparak emmeye başladı. Arada da dişlerini hafifçe geçirip kendimden geçmeme neden oluyordu.

Zevkten kasılmamla birlikte elimi Emrah babamın eline atarak onun hareketlerini hissetmeye çalıştım. Islattığı eli penisimin üzerinde gidip geliyor, gözlerim ise gerisin geri kayıyordu yaptığıyla.

Sefa babam iki göğsümü de kızartacak kadar emdikten sonra diliyle yol çizerek kasıklarımı öpmeye başladı. Her öptüğü yer içimdeki zevki arttıyor, daha fazlası için ağlamaklı inlemeler bırakıyordum büyük salona.

Gözlerimi kapatmış Emrah babamın dizlerini hırsla sıkarken, penisimde hissettiğim nefesle ağlayacaktım neredeyse. Sıcak nefesin yerini dolgun dudaklar aldığında artık kendimi iyice salmış ve zevkten gözlerimden yaş gelmesine izin vermiştim.

İlk defa yaşadığım bu deneyimler benim için fazla zevkliydi.

Sefa babam önce dudaklarını penisimin ucuna değdirmiş ardından da diliyle tüm penisimi boydan boya yalamıştı. Bu sırada Emrah babamın eli ise bacaklarımın iç taraflarını okşamakla meşguldü.

Penisimdeki dil geri çekilip yerini sıcak ağız aldığında altımdaki sertlik daha da büyümüş, pantolonun içinden bile deliğimde hissedilir olmuştu. Bunu fark eden Emrah babam kasıklarımdan tutarak kalçamı kendine bastırmıştı. Deliğimin hemen altında hissettiğim büyük penisle artık sona gelmiştim bile.

Kafamı Emrah babamın boynuna gömerek Sefa babamın sıcak ağzına doğru titreyerek boşaldım. Ellerim artık hissettiğim yoğun hazla iki yanımda sarkmış ve nefeslerim daha yavaş bir tempoya inmişti. Bu halimi gören Sefa babam dizlerinde doğrularak ağzını silip pijamamı bacaklarımdan geçirerek giyinmeme yardımcı oldu. Bu sırada ise Emrah babam omzumu öpüyor aynı zamanda da beni rahatlatmaya çalışıyordu.

İkisinin de bu ilgili tavırları daha da mayışmama neden olurken inlememden dolayı kısılan sesimle konuşmaya çalıştım.

"Babalarım siz zor durumda kaldınız" dediğimde kulağımın arkasında hissettiğim kıkırtı benim de yorgunca gülümsememe neden olmuştu. Sefa babam beni giydirdikten sonra ayaklanmış ve beni belimden tutarak kucağına yerleştirmişti.

"Hallederiz bebeğim" demesiyle suratım düşmüştü.

"Ama benimle halletmenizi istiyorum" diye mırıldandığımda terlemiş şakağıma bir öpücük bırakıp, beni banyoya doğru götürmeye başladı.

"Halletmiyoruz o zaman bebeğim, yoruldun bir duş alıp yatıracağız seni"

"Ama ba-" sözümü bile bitiremeden beni küvete atmış ve sıcak suyu yüzüme doğru tutmuştu. Bu hareketi ister istemez gülmeme neden olunca duş başlığını bırakarak beni soyup küveti normal biçimde doldurmaya başladı.

Emrah babam ise kapıya dayanmış, pantolonundan bile belli olan kocaman penisiyle bizi izlerken dayanamayıp yutkunmuştum.

Kocamandı ama.

Gerçekten zor durumda olduklarını fark ettiğimde elimi uzatarak Emrah babamın yanıma gelmesini sağladım. Başta bu hareketime anlam veremese de geldiğinde bana ayak uydurmuştu sessizce. Hemen elimi pantolonuna atıp yavaş yavaş kasıklarından aşağılara doğru çekip sadece pantolonun ardından gördüğüm penisi ortaya çıkardım.

Ortaya çıkan sertlikle yutkunup, elime köşede duran şampuandan biraz sıkmış ve yumuşak hareketlerle Emrah babamın penisini çekmeye başlamıştım. Kararan gözleriyle beni izlerken tek elimi Sefa babamın eşofmanına atarak penisini özgürlüğe kavuşturup, aynı işlemi ona da uygulayarak ikisini birden çekmeye koyuldum.

Bu yaptığım hareketle iki babam da baygın bakışlarla birbirine dönerek ateşli bir öpüşme başlattıklarında az önce sönmüş olan penisim kalkmıştı. Derin nefesler alarak hem onları çekiyor hem de öpüşmelerini zevkle izliyordum.

Emrah babam bir elini karşısındaki adamın meme ucuna atıp tişörtün üstünden sıktığında sesli bir biçimde inleyerek elimi hızlandırdım.

İlgi isteyen penisim yavaş yavaş zonklamaya başlarken, Sefa babam kumral saçlarını geriye atarak kafasını karşısındaki kaslı göğse dayamış ve inleyerek boşalmıştı. Onun hemen ardından ise Emrah babam boşlamış ve nefes nefese birbirlerine sarılmışlardı.

İkilinin bu hali beni yumuşatsa da altımdaki zonklayan penis tüm dikkatimi dağıtıyordu. Hareket ettiğimde acıyan penisimle acı bir inleme bıraktığımda ikili hızla bana dönüp, endişeyle bakmışlardı.

"Bir yerin mi acıyor bebeğim?" Diyerek eğilen Emrah babama utanarak bakıp kafamı eğdim hemen. Bu yaptığımla ne olduğunu anlamış olan babam hemen benimle birlikte duşa girmiş ve rahatlamama yardımcı olmuştu.

Bir müddet hepimiz duşta yorgun bir biçimde sarılıp yıkanmış ardından da giyinip yatağımıza geçmiştik.

"Sizi çok seviyorum babalarım" diyerek ikisinin de yanaklarını öpünce gülümseyip bana sıkı sıkı sarılmışlardı.

"Biz de seni seviyoruz kuzucuk" diye aynı anda konuştuklarında kıkırdayarak kafamı yumuşak olan yastığa gömdüm.

Bu adamlarla her günüm ayrı bir güzel geçiyordu be.

Ben geldimm.

Çiçeklerim özür dilerim bir türlü yazamadım bir de araya bayram girince hepten kesildi yazmam o nedenle böyle hemen bir bölüm atıyım dedim.

Umarım sevmişsinizdir bölümü, hatalarım varsa affedin beni, seviyorum hepinizi vee görüşürüzz.

İMZA / DADDYKINK / [BxBxB] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin