5

29.1K 1.1K 474
                                    

Gece gördüğüm kabusla nefes nefese kalkıp yüzüme yayılmış olan gözyaşlarımı sildim sertçe.

Eski anılarım bana bazı geceler musallat oluyor ve uykumu zehir ediyordu.

Bu eve geldiğimden beri kabuslarım bana uğramaz olmuş sanıyordum ama yanılmıştım demek ki.

Yatakta dikleşip kollarımı dizlerime sararak sallanmaya başladım. Gözlerimden oluk oluk yaşlar akarken babalarımın yanımda olmasını istiyordum.

Kollarımı sardığım bacaklarımı uzatarak yere basıp kendimi kaldırdım ve titreyen ellerimle masa lambasına uzanmaya çalıştım. Bacaklarım beni taşımadığından dolayı yere düşmüş o sırada bulmaya çalıştığım lamba da benimle birlikte yeri boylamıştı.

Kopan gürültüyle sıçrayıp oturduğum yerde tekrar ağlamaya başladım.

Ağlamama rağmen koridordan gelen adım seslerini duymamla içim biraz rahatlasa da karanlık beni hala tedirgin ediyordu.

"Eylem, bebeğim ne oldu?" Diyerek odaya giren Emrah babamla ağlamaya devam edip kollarımı kaldırmıştım.

"B-baba" diye ağlarken yüzünde bir acı ifadesi belirmiş ve koşarak yanıma gelip kucaklamıştı beni.

Ben ağlamaya devam ederken Emrah babam hemen beni odasına götürmüştü.

"I-ışık" diye söylendiğimde Sefa babam hızla ışığı açıp seri adımlarla yatağa giderek yorganı araladı.

Emrah babam hızla beni yatağa yatırarak yanıma geçti. Uzaklaşmaması için tişörtünü tutarken o da omuzlarımı sarmıştı sıkıca.

"Ne oldu güzelim? Neden böyle ağlıyorsun?" Diyen Sefa babama yaşlı gözlerimi çevirerek elimi uzattım.

Şu an ikisine de yakın olmak istiyordum.

Bu isteğimi anlayan Sefa babam arkamdan yaklaşıp yatağa girmiş ve elimi tutup sırtımı okşamaya başlamıştı.

"K-kabus g-gördüm" diye hıçkırıklarımın arasında konuştuğumda Emrah babam kafama bir öpücük kondurarak sakinleştirmeye çalışmıştı beni.

"Biz yanındayız bebeğim korkmana gerek yok" dese de hala kendimi kötü hissediyordum.

Yavaş yavaş ağlamam azalınca sümüklü burnumu çekerek Emrah babamın üstüne sürdüm.

Bu kadarına da katlansınlardı canım.

Bu hareketime gülen Sefa babamla ben de gülmüş ve kafamı Emrah babama doğru çevirmiştim hafif bir endişeyle.

"Özür dilerim babacığım" diyerek tatlı kedi bakışlarımı attığımda bana gülüp burnumun ucundan öptü.

"Önemli değil bebeğim" dediğinde gülümseyerek sırnaşıp göğsüne gömülmüştüm tekrar.

"Ne gördün rüyanda güzelim" diyen Sefa babamla yüzümü biraz daha Emrah babamın göğsüne gömüp elini sıkmıştım.

"E-eski anılarımı gördüm" diyerek burnumu çekince saçımı okşamaya başlamıştı Sefa babam.

"Çok mu kötülerdi?" Diye nazikçe sorduğunda sadece başımı sallamıştım.

"Bugün sizinle uyuyabilir miyim?"

Sorduğum soruyla ikisi de aynı anda "Tabiki bebeğim" dediklerinde bu hallerine gülümsemiştim.

"Başta da söylediğimiz gibi kuzucuk, istediğin zaman gelip aramıza girebilirsin" diyen Emrah babamla küçük bir kahkaha atmıştım.

İMZA / DADDYKINK / [BxBxB] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin