Style's party🥃(dirty)

400 6 0
                                    

წყეულ წვეულებაზე ვარ ჩემი დაქალის გამო, ყველაზე საშინელება კი ის არის რომ წვეულება ჩემი ყოფილის სახლშია.
ქვედა სართულზე ყოფნისას საკმაოდ ბევრი დავლიე, ხმაურმა თავი ამატკივა და ზევით ამოვედი, ნაცნობი ოთახის კარი ღია იყო...რაღაც ძალამ მაიძულა შიგნით შევსულიყავი, მისი ოთახი იყო, ისევ ისეთი როგორიც ადრე.
მოგონებები ერთიანად ამომიტივტივდა გონებაში, კარგი იყო ძველი დრო, ჩემი თავი მენატრება ისეთი, როგორიც მაშინ ვიყავი...
მაგიდაზე არსებულ ჩარჩოში ჩასმულ სურათებს ვათვალიერებ და ამ დროს კარის ხმა მესმის, უკან ვბრუნდები და ადგილზე ვიყინები, მაინც მოახერხა ჩემი შემჩნევა..
ჩემს წინ დგას თვალებ ჩაწითლებული, ნელ-ნელა მიახლოვდება და სუნთქვა მიხშირდება, რაც უფრო ახლოს მოდის მით უფრო მეტად ვგრძნობ ალკოჰოლის სუნს, ნასვამია ისევე როგორც მე.
გამომწვევად მიყურებს, თავისი ჭაობისფერი თვალებით,თავიდან ფეხებამდე მათვალიერებს , მე კი ვცდილობ მზერა ავარიდო.
ამ ოთახის გარეთ უამრავი ადამიანია, ჩვენ ხომ წვეულებაზე ვართ.
გულისცემა მიჩქარდება როცა ჩემგან ორი ნაბიჯი აშორებს.
შავი, ტანზე მომჯდარი კაბა მაცვია, რომლის სიგრძეს ოდნავ ცდება საჯდომს, მას კი ამავე ფერის კლასიკური შარვალი და თეთრი ღილებიანი პერანგი, რომლიდანაც მკვეთრად ჩანს მისი ლავიწები და ტატუები.
სურვილი მიჩნდება ყელზე ვუკბინო.
-როგორ დროს ატარებ აქ?-მეკითხება და ერთ ხელს კისერში მიცურებს, რაზეც თვალები მეხუჭება, საშინლად სიმპატიურია.
-ცოტა მოვიწყინე.
-რატომ?
-ასეთი ადგილები ჩემთვის არ არის.
-ვფიქრობ გართობა გჭირდება, მოეშვი და ისიამოვნე.
- მე არ მიკითხავს შენ რას ფიქრობ-ვეუბნები და ვხვდები, რომ ვაღიზიანებ, თუმცა მომწონს ეს.
-როდემდე უნდა იყო ასეთი უხეში ჩემთან?
-არ გახსოვს რა გააკეთე? თავის დროზე შენ დაანგრიე ჩვენი ურთიერთობა-ტონი ვერ გავაკონტროლე, რის გამოც უცნაურად გამომხედა, კიდევ უფრო მომიახლოვდა, უკვე კედელს ვეკვროდი, ხელები მკერდზე მივაბჯინე რომ გამეწია და წასვლა შემძლებოდა, თუმცა მკლავში ჩამავლო თავისი ძლიერი ხელი და ისევ კედელთან აღმოვჩნდი.
-მშვიდად პატარავ, ნუ გავიწყდება,ჩემს წვეულებაზე ხარ.მინდა შეგახსენო რომ შენს ადგილს ვერავინ დაიკავებს და არავის შეუძლია ჩაგანაცვლოს...
-ვერ მომატყუებ კიდევ ერთხელ ჰარი.
-სულაც არ გატყუებ, გამოიცანი ახლა რა მინდა.
-რა?
-ჰმ..აი ეს- მეუბნება და წამის მეასედში აცხრება ჩემს ტუჩებს,ცალი ხელი ისევ ჩემს კისერზე აქვს, მეორეთი კი წელზე მეხვევა, მისი ფაფუკი ტუჩები,რომლებიც ძალიან მენატრებოდნენ მაგიჟებენ, ჩემს თავთან ვაღიარებ რომ საშინლად მიზიდავენ, მაგრამ მასთან არასდროს.
კოცნაში გაუაზრებლად ვყვები და გული უფრო მეტად მიჩქარდება, მის გულისცემასაც კი ვგრძნობ ისე ახლოსაა.
-ვფიქრობ ეს შენც გინდოდა.
-თამაში გინდა?-ვეკითხები და ეშმაკურად ვუღიმი.
-მინდა რომ უკნიდან გაგჟიმო-ასეთ პირდაპირ პასუხს არ ველოდი, წამოვწითლდი და თვალები გამიფართოვდა.
-ისევ ისეთი პირდაპირი ხარ.
ჩვენს გვერდით, მაგიდაზე არსებული ვისკით სავსე ჭიქა აიღო, ტუჩებთან მიიტანა და ნახევარრი დალია, შემდეგ კი მე გამომიწოდა, იგივე გავიმეორე და ტუჩები გამომწვევად გავილოკე.
-ასე ნუ აკეთებ, ხომ იცი ჭკუიდან გადავყავარ.
მეც სწორედ ეს მინდა.. კიდევ ერთხელ ვიმეორებ იგივე ჟესტს, ის კი ეშმაკურად იღიმის და თავის მკერდზე მიკრავს, ისევ ეწაფება ჩემს ტუჩებს.
ამჯერად ვთამამდები, რადგან სასმელი მოქმედებს...
ხელებს მის თმაში ვხლართავ, ის ჩემს ცალ ფეხს თავის წელზე იკრავს და უხეშად მიჭერს საჯდომზე ხელს.
-აჰჰ-კვნესა მხდება მის ყურთან და ეს მოსწონს, ასე ხომ? ამჯერად ტუჩები მის ყელთან მიმაქვს და უხეშად ვკბენ, შემდეგ ენას ნაზად ვატარებ ნაკბენს და კანის წოვას ვიწყებ, ხვნეშის და ხელებს ჩემს სხეულზე დაასრიალებს-მოგწონს?-ვეკითხები და თვალებში ვუყურებ, თან პენისზე ვეფერები შარვლის გარედან.
-საშინლად კარგი ხარ-მეუბნება ხრიწიანი ხმით, თვალები სიამოვნებისგან ეხუჭება.
მოულოდენლად დივანზე ჯდება, მე კი მის წინ მაყენებს მუხლებზე, ვხვდები რაც უნდა, თუმცა ასე მარტივად ვერ მიიღებს.
ქამარს იხსნის , შარვალს კი ქვევთ წევს.
საცვალზე ვატარებ თითებს და მის გამაგრებულ პენისს ვგრძნობ,ვუყურებ და არ ვჩქარობ , ის კი სურვილისგან გიჟს ჰგავს.
-რა გინდა?-ვეკითხები.
-იცი რაც-მპასუხობს ის.
სახე ახლოს მიმაქვს მის ტრუსთან, ისე რომ ჩემი სუნთქვა კანზე ეცემა, შემდეგ ტრუსს ოდნავ ქვევით ვუწევ , მისი პენისის თავი ჩანს, რომელზეც ხელს ვახებ.-გთხოვ, გააკეთე ეს.
გამომწვევად ვუყურებ და ვიცინი, შემდეგ კი მის დიდ, გამაგრებულ პენისს მთლიანად ვიქცევ ხელში, ტუჩებთან მიმაქვს და ნაზად ვახებ ორივე ტუჩს, ხვნეშის და თავს უკან აგდებს, ენას ვატარებ მთლიან სიგრძეზე ნელა, შემდეგ ტუჩებს თავზე ვხვევ და გამომწვევად ვიწყებ წოვას, მთელი გრძნობით ვწოვ..ის კი სიამოვნების მორევშია, ხელებს თმაში მავლებს და ნაზად მეფერება.
-ბოლომდე ჩაიდე, ნუ მაწვალებ კნუტო-მუებნება და თმაზე ოდნავ მიჭერს.
-კარგი მამიკო-ბოლომდე ვიდებ მის პენისს, ყელამდე გადამდის, სუნთქვა მეკვრება, მაგრამ არ ვჩერდები და გამომწვევად ვწოვ, თან ენას ვუსმამ და მას ვუყურებ, კვნესის, მისი ხმა მაგიჟებს.-კარგია?
-ძალ..იან-ძლივს ამბობს და თავზე ხელს მაჭერს, მე კი ვკვნესი და უფრო ღრმად ვიდებ, სწრაფად ვიწყებ წოვას და მის სისველეს ვგრძნობ.- ასე თუ განაგრძობ პირში გაგითავებ.
-აჰჰჰ-როცა ვიღლები პირიდან ვიღებ და პენისის თავზე ნაზად ვკოცნი.
სწრაფად მჭიდებს ხელებს წელზე და მის კალთაში მისვამს, კაბას ზემოთ წევს და მხდის, მხოლოდ საცვლებით ვზივარ მის მუხლებზე, უფრო ახლოს მიზიდავს და ახლა მის გამაგრებულ პენისს ვგრძნობ ტრუსზე.
-მინდიხარ- მეუბნება და ლიფს მიხსნის, მოშიშვლებულ მკერდს უყურებს და ტუჩენს ილოკავს, შემდეგ კი ცალ მკერდზე ხელს მიჭერს, მეორეზე ენას მახებს და წრიულად მატარებს.
-აააჰ ჰარი..-მის სახელს ვკვნესი და მის პენისზე ვმოძრაობ, მკერდზე ოდნავ მკბენნს და წოვას იწყებს, რაზეც საშინლად ვსველდები.
ცალ ხელს საცვალში მიცურებს და ჩემს ორგნოს ეხება.
-მგონი საკმარიისად სველია არა?-თითებით მიწყებს ფერებას, რაზეც კიდევ უფრო ვკვნესი.
-ააჰჰჰ.
-ცოტა ჩუმად, არ გაიგონ- მეუბნება და ტუჩებზე მკოცნის.
მეც ვეფერები ხელით პენისზე , ოდნავ სწრაფად და ორივე ვხვნეშით.
წამებში შავ საცვალსაც მხდის და ხელს უხეშად მარტყავს საჯდომზე.
-ააჰჰ-ამოვიკვნესე და თვალები ერთმანეთს დავაჭირე.
-ცუდი გოგო ხარ ხოლმე- მეუბნება და ისევ მირტყამს-მითხარი, რა გინდა?
-შენ..შენ მინდიხარ.
-გინდა ჩემი პენისი შენში აღმოჩნდეს?-პასუხს ვერ ვცემ-მიპასუხე!-მეუბნება და ისევ საჯდომზე მიტყავს, თან ტუჩზე მკბენს.
-მინდა...
ფეხზე დგება და მეც მაყენებს, სარკეში ჩემს თავს მოვავლე თვალი,თეთრი საჯდომის ნაწილი გაწითლებული მქონდა მის გამო.
-კარგია რომ ჩემს ოთახში ვართ, აქ საინტერესო რაღაცეები მაქვს.
-რას გულისხმობ?
-აი ამას-მაგიდის უჯრას აღებს,შიგნით თოკები დევს, გაკვირვებული ვუყურებ.- ასე არასდროს გვითამაშია, დღეს ბოლომდე გავერთობით.
ვგრძნობ, წინ საინტერესო ღამე გველის.
სულაც არ გვადარდებს რა ხდება გარეთ, კარი გადაკეტილია, ეს მისი წვეულებაა და აქ ისარის უფროსი.
-ხელები მომეცი, ხომ იცი უნდა დამიჯერო-ვემორჩილები და ხელებს ვუწვდი, ის კი თოკით ორივეს ერთად მიკრავს.-კარგი გოგო ხარ-მეუბენება და კისერში მკბენს, როგორც მე რამდენიმე წუთის წინ.
საწოლთან მივყავარ, მისგან ზურგით მაყენებს და უკნიდან მკოცნის კისერში, შემდეგ კი ზურგზე..
თმას ხელით მისწორებს და მუჭშიიქცევს, შემდეგ წინ მხრის, საწოლზე, ოთხზე ვდგავარ და საჯდომი მისკენ მაქვს მიშვერილი, ოდნავ მეშინია, ეს არასდროს გაგვიკეთებია, თუმცა საშინლად მინდა, ძალიან სველი და აღზნებული ვარ.
საჯდომს გამომწვევად ვამოძრავებ და ტუჩს ვკბენ.
-ნუ ჩქარობ პატარავ- მეუბნება ის და ოდნავ ქვევით იხრება, თავიდან ვერ ვხვდები რას შვრება, შემდეგ კი როცა სასქესო ორგანოსთან მის სუნთქვას ვგრძნობ ყველაფერი ნათელი ხდება, ენას კლიტორზე მახებს და მთელი ძალით იწყებს წოვას, თვალებს ვატრიალებ და ვკვნესი, თავს ბალიშში ვრგავ რომ ხმა არ გავიდეს.
-ჰ..ჰარი..
-მჰჰ, გემრიელი ხარ-მეუბნება და აგრძელებს, სიამოვნებისგან ფეხები მიკანკალებს და უფრო ვსველდები, მის პირზე ვამოძრავებ ქვედა ტანს, ის კი ვნებიანად მწოვს და მის ენას ვგრძნობ ჩემში.-უკვე ძალიან სველი ხარ ჩემთვის.
-მჰჰჰ მინდა..
-რა გინდა?
-მინდა რომ..
-რომ რა? - ხელს საჯდომზე მარტყავს და თითებით კლიტორზე მეხება.
-ჯანდაბა..მინდა რომ გამჟიმო.
-აი ასე, მარტივია იყო გულწფრთელი.
ნერვები მეშლება იმაზე, რომ ხელები დაბმული მაქვს და არ შემიძლია შევეხო.
წელში სწორდება, მუხლებზე დგას და პენისი ნელ-ნელა მოაქ კლიტორთან, იქვე მისრიალებს და მაწვალებს, იცის,რომ ქალიშვილი ვარ და ეს არ შეიძლება, შემდეგ სველი პენისი ანუსთან მიაქვს და იქ მადებს გამომწვევად.
,-აჰჰჰ-ვკვნესი და თვალებს ვხუჭავ, ხელებს კი ერთმანეთს ვუჭერ.
-როგორი ვიწროა-ოდნავ მაჭერს თავს ,მტკივა ,თუმცა მინდა ბოლომდე შევიდეს.
-ჰარი.
-მამიკოს უნდა ხმამაღლა გაკვნესოს, ფისო.
მოთმინების ფიალა მეწურება, ვანიშნებ რომ გააკეთოს ეს და ოდნავ ვაწვები საჯდომით, იცინის და ხელს წელზე მხვევს, მეორე ხელით კი პენისს ჩემს ანუსში ნელ-ნელა ათავსებს, ხმამაღალი კვნესა მხდება როცა ცოტათი შედის და ვგრძნობ ტკივილს, რომელსაც სიამოვნება ერთვის.
-აააჰჰჰჰ მამიკო..
-მმმჰ როგორი ვიწრო და კარგი ხარ.
-ააჰ აჰჰ- თვალებიდან ცრემლები მცვივა, რადგან საკმაოდ მწარეა.
- მოითმინე პატარავ, მალე გაგაფართოვებ.
-მმმჰ.
არ ველოდი ისე მომაწვა და მთელი ხმით ამოვიკვნესე, მან კი საჯდომზე წამომარყყა და ხელი პირზე ამაფარა.
-აჰჰჰ მტკივა-ამოვიგმინე და თავი უკან გადავაგდე.
-შეეგუები..-მეუბენბა და ნელ-ნელა უჩქარებს მოძრაობას, ბოლომდე შემოდის ჩემში და მაგიჟებს.
თმას ცალი ხელით მიჭერს და ჩემს გაჟიმვას აგრძელებს, მთლიანად სველი ვარ..
-მინდა რომ ჩემთვის გაათავო, მე კი შენში დავიცალო.
-აჰჰჰ...
- კარგი გოგო ხარ, მიდი..-მოძრაობას უფრო უჩქარებს და მეც უფრო მიხშირდება სუნთქვა.
თმაზე ხელს მიშვებს და მკერდზე მეჭიდება...შემდეგ კი ჩემს სხეულს ეკვრის უკნიდან და კისერში მკოცნის.
თვალები მაღლა ამდის და ფეხები მიკანკალებს, საჯდომით ვეხეთქები და ვკვნესი.
-აი ასე, ყოჩაღ-ისიც მოძრაობს.
-აჰჰჰ.. ჰარი.
-მიდი პატარავ, მალე გავათავებ-ხვნეშის და თავს უკან აგდებს, რამდენიმე წუთიც და ვგრძნობ როგორ იღვრება ჩემში თბილი სითხე, ეს მაგიჟებს და მასთანერთად ვათავებ მეც.
ნასიამოვნები და ძალაგამოცლილი ვწვები მუცელზე ,ის თმას მიწევს სახიდან და ჩემსგვერდით წვება.
- მომნატრებიხარ-მეუბნება და თვალებში მიყურებს.
-მეც...
-მინდა რომ ჩემი იყო.
ხმას არ ვცემ.
-ნუთუ არ ვიმსახურებ კიდევ ერთ შანსს?
-ასე ნუ მიყურებ, უცოდველი კნუტივით-ვეუბნები და მეცინება-ხელებს არ გამიხსნი?
-რათქმაუნდა-თოკს მხსნის და ორივე ხელზე მკოცნის, შემდეგ კი თვალებში მიყურებს- შენ ყველაზე კარგი ხარ-მეუბნება და ნაზად მკოცნის ტუჩებზე.
ცალ ხელს ვხვებ და თმაზე ვეფერები.
-ვფიქრობ იმსახურებ მეორე და ბოლო შანსს.-ვეუბნები და თვალები მეხუჭება.

------პირველი იმეჯინი ამ გვერდზე

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

------
პირველი იმეჯინი ამ გვერდზე...
იმედია მოგეწონებათ💫ველი შეფასებებს და don't forget vote ტკბილებო🍷😁😘

ImaginesWhere stories live. Discover now