#ეივენი#
რამდენიმე დღე გავიდა , ჯერკიდევ ზღვაზე ვართ ბავშვები დასასვენებლად, ნოა და მე კიდევ უფრო დავვახლოვდით, შესაძლოა ითქვას რომ შეყვარებულები ვართ, ოღონდ არცერთს გვითქვამს ერთმანეთისთვის სიტყვა "მიყვარხარ".
ვფიქრობ საჭირო არ არის იჩქარო ამ სიტყვის თქმა, ჯობს ბოლომდე დარწმუნებულმა თქვა და მთელი გულით, თან დაუგეგმავად.
ბავშვები მგონი რაღაცას გვატყობბენ, თუმცა ჯერ მათთვის არაფერი გვითქვამს, არც ჩემი საუკეთესო დაქალი ლიზასთვის, რომ გაიგებს ალბათ მომკლავს, არ ვიცი როგორ ვინახავ ამ სიახლეს. მაგრამ მომწონს ეს, რადგან არც ზედმეტ კითხვებს ვისმენთ და უფრო მყარდება ჩვენი ურთიერთობაც.
ყველანი მისაღებში ვიჯექით, შუადღე იყო, მზე მალე ჩავიდოდა.
-ზღვაზე არ გავიდეთ? მომწყინდა ფილმები-დაიწუწუნა ლიზამ.
-მე დავრჩები, ხომ იცი ხშირად არ მიყვარს ზღვაში ცურვა-ვუთხარი მას.
-ბოლო დროს უცნაურად იქცევი, ყველაფერი გეზარება ეივენ.
-რა ვქნა-მხრები ავიჩეჩე,- მთის მოყვარულ ადამიანს რომ აქ მოარბენინებდით რა გეგონათ?-ჩავიცინე და წვენი მოვსვი.
-კარგი ვინ წამოხვალთ?
თითქმის ყველამ გამოთქვა სურვილი ჩემი, ნოას და ელენას გარდა.
ელენაც ჩემი მეგობარია, უბრალოდ არა ისეთი ახლო როგორც ლიზა.
დანარჩენები წავიდნენ, ჩვენ კი ვუსხედით და ვსაუბრობდით, ნოა ხანდახან თვალს მიკრავდა, გამიღიმებდა და ცდილობდა ძალიან ახლოს ყოფილიყო ჩემთან, თან ისე რომ ელენას არ შეემჩნია.
-ბავშვებო, მეუნდა წავიდე-გვითხრა ელენამ.
-საით?-კითხა ნოამ.
-ჯორჯი უნდა ვნახო-ყურებამდრ გაიღიმა.
ჯორჯი აქ გაცნობილი ბიჭია, რომელიც მგონი მოსწონს და უკვე მესამედ ხვდებიან ერთმანეთს.
-კარგი ჭკვიანად იყავიდა მალე მოდი, ზედმეტად ნუენდობი მაგ ტიპს-დაარიგა ნოამ.
-კარგი ძამიკო-ჩაიცინა ელენამ.
მარტო დავრჩით , ამასობაში მოსაღამოვდა კიდეც.
ნოამ მანიშნა მასთან მივსულიყავი და კალთაში ჩამისვა, ტანში გამცრა როცა ხელები წელზე მომხვია.
-მინდა რომ ყველამ იცოდეს ჩვენზე-ამოილაპარაკა ჩემს კისერში.
-ვფიქრობ საჩქარო არ არის..
-როგორც იტყვი, მაგრამ არ გაბრაზდნენ.
-ნუ ღელავ ნოა-ლოყაზე ვაკოცე და გავუღიმე.
-ღმერთო...რა ლამაზი ხარ-მის სიტყვებზე ყურებამდე გამეღიმა, თმა ავუჩეჩე ხელებით და უფრო ახლოს მივიწიე მასთან.
მოულოდნელად კისერში ჩამირგო თავი და პატარა კოცნების დატოვება დამიწყო კანზე, მთელს სხეულში უცნაური შეგრძნება დამეუფლა, მისი ყოველი ქმედება ჩემში ათას ემოციას იწვევს, თვალები დავხუჭე სიამოვნებისგან და მის თმაში ავხლართე ჩემი წვრილი თითები.
კოცნა გააღრმავა და კანს თავისკენ სწევდა კბილებით, ეს ოდნავ მტკივნეულიც აღმოჩნდა,თუმცა სასიამოვნო იყო,იმდენად რომ სუნთქვა გამიხშირრდა და ხმადაბლა ამოვიკვნესე...ეს ბიჭი მაგიჟებს.
-ნეტავ იცოდე როგორი გემრიელი ხარ.
-მეც მინდა გაგსინჯო-ჩავიცინე და ახლა მის კისერთან დავიხარე, ვცადე იგივენაირად მეკოცნა, თავი დივანზე გადააგდო და ხელები მჭიდროდ მომხვია წელზე, ხვნეშოდა , ხადახან კი თვალებში მიყურებდა მომთხოვნი მზერით.
-მაგიჟებ ეივენ, ასე არცერთ გოგოს უმოქმედია ჩემზე..
-რადგან არცერთი მათგანი გყვარებია.
-მართალი ხარ.
არველოდი ისე წამოდგა ფეხზე და ხელში ამიტაცა, ფეხები წელზე მოვხვიე, თავისი ოთახისკენ დაიძრა, შიგნით შევედით თუ არა საწოლზე დამაწვინა და ჩემს ზემოდან მოექცა თვალებში მიყურებდა, ვგრძნობდი როგორ უნდოდა ეკოცნა, ტუჩებზე თითები გადამატარა , ბაგეები ოდნავ შევხსენი , ამ დროს ჩემმა გარყვნილმა გონებამ გაიღვიძა , მისი შუა თითი ტუჩებს შორის მოვიქციე და პირში ჩავიდე.
ამ ჟესტზე თვალები გააფაროვა.
მუხლებამდე სიგრძის ქვედაბოლო მეცვა, რომელიც რამდენიმე წუთში იატაკზე აღმოჩნდა.
-ეივენ..-ჩემს ყურთან ამოიოხრა.
-რა ნოა? რა მოხდა?
-ვფიქრრობ თუ ასე გააგრძელე ვერ გავჩერდებით.
-ჰმ..გინდა რომ გავჩერდე?-მომწონდა მისი წვალება.
-არა, მე არ..
-მაშინ გავაგრძელოთ.
-დარწმუნებული ხარ?
-კი, მინდა რომ შენ იყო ის ერთადერთი, ვისაც უფლება ექნება შემეხოს.
-მომწონს ეგ იდეა-თვალი ჩამიკრა და ტუჩებში მაკოცა.
შემდეგ კი ის ხელი, რომლის თითიც ჩემს ტუჩებს შორის იყო ჩვენს შორის ჩააცურა და ჩემს ტრუსში აღმოჩნდა.
რამდენიმე წამი და მისი თითები ჩემს სასქესო ორგანოსთან ვიგრძენი, ამოვიხვნეშე და თვალები დავხუჭე, თითები აამოძრავა, ზუსტად იცოდა რაც მჭირდებოდა...
-მოგწონს?-მკითხა და მეორე ხელით წელი დამიჭირა, რადგან ქვედა ტანს ვერ ვაჩერებდუ.
-ძალ..იან
მოძრაობა უფრო ააჩქარა, რასც ჩემი კვნესა მოჰყვა.
-ვიცი რომ მსგავსი რამ არავისთან გქონია, ხომ ასეა ეივენ?
-ასეა ნოა.
-მიხარია..
ვერაფერზე ვფიქრობდი, გაუსაძლის სიამოვნებას ვგრძნობდი.
მოულოდნელად ერთი თითი ჩემში შეაცურა , ტუჩზე ვიკბინე და ამოვიკვნესე.
-როგორი სველი ხარ...
-ნოა..
თითის მოძრაობა აასწრაფა , ვგრძნობდი როგორ ცდილობდა მაქსიმუმი გაეკეთებინა რომ სიამოვნება მოენიჭებინა და ეს მაგიჟებდა.
ერთ თითს მეორე დაამატა და სიამოვნების პიკამდე ცდილობდა მივეყვანე.
იმას ვაკეთებდი რაც გონებბაში პირველი მომივიდოდა, შარვალი შევუხსენი და ტრუსთან ერთად ჩავუწიე დაბლა.
სახეზე კმაყოფილი ღიმილი აიკრა, დაბნეული ვუყურებდი მის სხეულს.
-შეეხე-მითხრა და ტუჩებზე მაკოცა.
მას დავუჯერე და ხელი პენისზე შევახე, შემდეგ კი მოფერება დავუწყე, ხვნეშოდა და თვალები ეხუჭებოდა.
ორივე უდიდეს სიამოვნებას ვგრძნობდით .
-გავჩერდეთ?-მკითხა მან.
-არა..
-ეივენ ეს მტკივნეული იქნება შენთვის ხომ პირველია.
-მინდა რომ ეს შენთან მოხდეს ნოა, პატარები აღარ ვართ, ოცი წლის ვარ და ვიცი რასაც ვაკეთებ.
-კარგი-ნაზად მაკოცა კისერში.
მაისური გამხადა და მკერდზე დამიწყო კოცნა, ვგრძნობდი როგორ ვსველდებოდი უფრო მეტად.
-აჰჰ ნოა..-ამოვისვნესე როცა მკერდზე მიკბინა.
თითები მის თმაში ავხლართე, გული გამალებით მიცემდა.
არ ველოდი ისეჩაუყვა კოცნებით მუცელს და სუსტ წერტილთან მივიდა, ქვევით მის სუნთქვას ვგრძნობდი , თავი უკან გადავაგდე, რა წამსაც მაიძულა მისთვის შემეხედა და მზერა გამისწორა.
შემდეგ კი თავი ჩარგო ჩემს ფეხებს შორის და ენის მოძრაობა დაიწყო, ამან ლამის პიკამდე მიმიყვანა.
რამდენიმე წუთი გაუჩერებლად ამოძრავებდა ენას, მე კი თმაზე ვქაჩავდი და სიამოვნების ზენიტში ვიყავუ.
ამის შემდეგ ჩავთვალე რომ მზად ვიყავი მეც მიმენიჭებინა მისთვის სიამოვნება, საწოლზე წამოვჯექი, მის პენისთან ახლოს მივედი და ქვევიდან ავხედე ნოას, რომელიც მიღიმოდა.
რამდენიმე წამი ვუყურებდი, შემდეგ კი მის პენისს ტუჩები მოვხვიე,ამაზეამოიხვნეშა და თავი უკან გაადააგდო, ხელები კი თმაზე მომკიდა.
ნელ-ნელა მოვიქციე პირში და გამომწვევად ვმოქმედებდი.
-აჰჰჰ..ეივენ, მაგიჟებ.
-მმჰჰ-ამოვიხვნეშე და უფრო ღრმად მოვიქციე პირში
-ეივ..
ჩემში დაიწყო ბიძგების კეთება და თითქმის პიკამდე იყო მისული როცა პირის მოძრაობა შევწყვიტე.
-მგონი ახლა ეს დაგვჭირდება-პატარა ოთხკუთხედი შეფუთვა ამოიღო უჯრიდან.
-მგონი არა, დაგვჭირდება-ტუჩები გავილოკე და საწოლზე დავდექი მუხლებზე.
კარი ჩაკეტა და მომიბრუნდა.
-როგორც კი მეტყვი გავჩერდები, არ მინდა გატკინო..
-კარგი.
თმა წელზე გადავიყარე და მის ქმედებას დაველოდე, გავიგე როგორ მოირგო თავდაცვის საშუალება და ჩემთან ახლოს მოვიდა უკნიდან.
პენისი ჯერ სასქესო ორგანოზე ამატარა, ეს რამდენჯერნე გაიმეორა, ჭკუიდან გადავყავდი.
-ნოა...
-გინდა ეს?
-ძალიან.
-ვეცდები უხეში არ ვიყო-ჩამჩურჩულა ყურთან და იქვე მაკოცა.
შემდეგ კი წამებში ვიგრძენი როგორ შემოაღწია ნელ-ნელა ჩემში, თვალებიტკივილისგან დავხუჭე და ხმამაღალ ამოვიკვნესე , რამდენიმე წამი გაჩერდა რომ შევგუებოდი.
ხელს პირზე ვიფარებდი ხმის შესაკავებლად,მან კი ბიძგები ნელ-ნელა ააჩქარა.
ნოას ხვნეშა კიდევ უფრო აღმაგზნებდა და ისიც,თუ როოგორ მეჭიდებოდა თმაზე...
-სასწაული ხარ ეივენ..
-აჰჰჰ...
-კარგია?
-კი ნოა, მჰჰ.
-როგორი ვიწრო ხარ.
მკერდზე ცალი ხელით მეფერებოდა , ცოტა ხანში მოვდუნდი და უფრო ააჩქარა მოძრაობები, რამდენიმე ბიძგიც და ორივე ერთად მივედით პიკამდე.
-საუკეთესო ხარ ეივენ ბრუქს-ამოთქვა როცა გვერდით მომიწვა.
-ამას არასდროს ვინანებ-მკლავები მოვხვიე და ვცადე სუნთქვა დამერეგულირებინა.
-მე კი არასდროს ვიტყვი შენზე უარს, მიყვარხარ.
აი ის სიტყვაც, რომელიც ადამიანებს ძალას გვმატებს.
-მეც მიყვარხარ ნოა, ძალიან მიყვარხარ.
----
გრამატიკული შეცდომების გამო ბოდიშს გიხდით😂თუ საერთოდ ყურადღება მიაქციეთ😁
იყო ცხელი თავი?👀👀
YOU ARE READING
Imagines
Fanfictionაქ დაიდება იმეჯინები,(მოკლე მოთხრობები),სხვადასხვა სტილის და ჟანრის.❤💫