Selaammmlarrr!
Allahım en heyecanlandığım kurgu olabilir. Çünkü bilin bakalım nereden esinlendim?
Evet! Rüyamdan şckkaoshcks. Valla atıyosun demeyin benim rüyalarim coq ekşınlı oluyo. Biraz da kendi yorumumu kattım tabi.
Oy ve yorum belirtirseniz sevinirim. Ona göre kurguya devam etmek istiyorum.
İyi okumalar❤️
Yorgun bir şekilde , arabamı park ettim. Elim arabanın kapısına uzandığımda , arkamdaki arabanın selektör yaktığını farkettim.
Kapıyı açıp ne olduğunu soracaktım ki , araba camıma sertçe vuruldu. Ardından arabam sallanmaya başladı. Korkuyla gaza basıp rastgele yollardan uzaklaşmaya çalıştım.
Ardımdan gelen aracı gördüğümde ise tekrar endişeye kapıldım. Bir süre kaç-kovala oynadıktan sonra , ıssız bir sokakta üç katlı bir inşaatın önünde durmak zorunda kaldım.
Çünkü sokağa girer girmez , bir araç drift atarak önümü kapatmıştı. İki aracın arasında sıkışmıştım. Ne yapacağımı düşünmeye kalmadan , iki aracın aynı anda kapıları açıldı.
Anlık bir dürtüyle , kapıyı açıp koşarak inşaata girdim. Büyük inşaatın ilk katına girdiğimde duyduğum testere sesiyle , çıkabildiğim kadar merdiven çıktım.
En son kata geldiğimde , önüme gelen ilk kapıyı açtım. İçeriye girer girmez , kapıyı kapatıp kafamı kapıya yaslamıştım. Derin derin nefesler almaya çalışıyordum.
Sakinleşmek için kapanan gözlerim , aynı anda açılıp kapanan birden fazla kapıyla aralandı.
Odada yeni farkettiğim diğer 5 kapıyla ve içeri nefes nefese giren 5 bedenle kalbim korkuyla çarptı. Herkes kısa süre içinde birbirinin farkına varırken , ilk cümle benden çıkmıştı.
"S-siz de kimsiniz?"
Hellloooğ canolar!
Bolum fikirleriniss?
❤️Kendiğinize iyi bakınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİLLER
ActionHepsinin ortak noktası katil olmalarıydı. Bu yeni katiller bir platformun , gazabına uğrayacaklarının farkında değildi. Neden bir arada olduklarının da...