Hello aşklar.
Bu bolum o kadar başlığın hakkını veriyor ki...
Sizi fazla tutmadan bölüme alayım❤️
Oy ve çok çok yorumları saakkkkın unutmayın. Ozellikle bu bolum fikirlerinizi cok merak ediyorum💜💜
İyi okumalar.
İçeriye elindeki bıçak ve silahlarla giren 15-20 kişiyi gördüğümde derince yutkundum.
Adamlardan biri iki el ateş açarken , ilk hamleyi Serra yaparak , silahı bir adamın omzuna ateşledi.
İki taraf birbirine girerken , bıçaklı bir adamın bana doğru gelmesiyle hareketlendim. Elimdeki bıçakla adamın boğazına doğru hamle yaptım. Adam bileğimi geri çevirdi ve o sırada bir adam daha gelip bacaklarıma asıldı.
Kollarımı arkamdaki adama doğru , gererek bıçağını düşürdüm. Hemen arkamızdaki duvara iterek bedenimle , duvar arasında sıkıştı. Kendimi biraz daha yükselterek , karşımdaki adama tekme savurdum. Duvara sıkışan adamın kolları gevşediğinde son bir hareketle , dirseğimi çenesine geçirip bayılttım.
Aferin oğluma
Diğerlerine baktığımda Buket'in zor durumda olduğunu gördüm. Tekmelediğim adamın silahını alıp , Buket'in boynunu sıkan adama ateş ettim. Buket kalakalırken , adam inleyerek çekilmişti. Buketse sonradan kendini toparlayarak adamın yarasını ayağıyla deşti.
Arkamı dönmek üzereyken , hissettiğim gölgeyle kafamı aşağı eğdim. Arkamdaki karaltının bıçaklı bileği boşluğa savrulmuştu. Tam dibimdeki adamın bacağını tutarak sürükledim. Diğer elimdeki silahla onunda iki dizine sıktım.
Adamı sürüklemeye devam ederken , karnımda bir baskı hissettim. Öyle ki bu baskı , iç organlarım çıkacak kadar berbat hissettiriyordu.
Adamı bırakıp , arkama döndüm. Dönmemle , aynı baskıyı boğazımda hissetmem bir oldu. Kimse yoktu. Ancak bedenime birşeyler oluyordu. Rastgele mermi yağdırmaya başladım.
Kısa süren bu faaliyetim , yere yığılmamla sona ermişti. Bağırışmalar , silah sesleri , acı dolu çığlıklar birbirine karışıyordu. Ölü gibiydim lakin bilincim açıktı. Önümde bir beyazlık oluşmaya başladı.
Beyaz ışığı da görmüştüm! Kesin ölüyordum!
Bir karakol odası.. 17 yaşında deli dolu olduğu sanılan bir genç. Bir taraftan da onu endişeyle süzen ebeveynleri...
"4 ay... Az değil! 4 ay ne demek?! Söyle ne demek?!"
Genç kafasını daha da eğiyor. Kadın iç çekmeli ağlamalarına devam ediyor. Bu sefer orta yaşlı kadına müdahale edip , polis olaya giriyor
"Tamam oğlum.. gençsin delikanlısın. Belki bir hata belki bir çılgınlık yapmak istedin. Bunlar üstü örtülemeyecek şeyler değil. Bak annen baban da razı. 4 aydır nerede olduğunu söyle , anlat hele bi... Kızmayacağız söz."
Genç kafasını iki yana sallarken , çaresizce konuşuyor.
"Ben.. b-ben inanın bilmiyorum."
Polis tekrar konuşuyor.
"Oğlum b-"
Genç hiddetle sözünü keserek , elini masaya vuruyor.
"Bilmiyorum diyorum bilmiyorum! Anlamıyor musunuz?! Ters giden hiçbir şey yoktu! Akşam annemlerle meyve yiyip , yattım. Sabah aynı kıyafetlerimle aynı odada geri uyandım! Ve bana 4 aydır kayıp olduğumu mu söylüyorsunuz? Deli olan sizsiniz!"
Genç kendini dışarı atarken , polis umutsuzca konuşuyor.
"Psikoloğa götürün bu çocuk... Normal değil beyefendi. Sizin için en iyisi bu."
Genç kulaklarını tıkarken , perde sonlanıyor.
Boğuluyormuş hissi veren bu saçmalıktan , derin bir nefes alarak uyanmaya çalışıyorum. Olmuyor...
Buğulanmış gözlerim aralandığında , kafamı tutan iki el hissediyorum. Ardından yeşil gözlünün sesini işitiyorum.
"İyisin... Ölmedin sadece... Sadece.. yaşıyorsun işte tamam mı? Barın! Barın bende kal Barın salma kendini tamam mı?"
Çok geç... Açtığımı bile farketmediğim gözlerim tekrar kapanıyor. Bunu yeşil gözlünün bağırışlarından anlıyorum.
"Araba... araba gerek!"
"Buket! Buket yaralanmış!"
"Barın da uyanmıyor kahretsin!"
Taşındığımı hissederken sert bir zemine bırakılıyorum.
"Kusura bakma Barın.. umarım iyi olursun."
Saçlarımı ve suratımı yalayan rüzgarı hissederken , sadece öylece duruyorum. Ellerim boşlukta sallanırken , bedenim titriyor. Ölü bir cenaze gibi hissediyorum.
Varlığından haberi bile olunmayan , başıboş bir cenaze gibi...
Vuhuuu
Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz?
Epey sır var sanki..
Barın'ı sizce nereye bıraktılar :))
Bi dahaki bolum gorusuruz.
Oy ve yorumlari unutmayin. Onlar arttikca motive olup yb atiyorum.
Kendiğinize iyi bakin💋💋❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİLLER
ActionHepsinin ortak noktası katil olmalarıydı. Bu yeni katiller bir platformun , gazabına uğrayacaklarının farkında değildi. Neden bir arada olduklarının da...