Hellooo!
Oy ve yorumları unutmayınn❤️
İyi okumalar💛
"Sanırım artık ilk görevi biliyoruz."
Gözbebeklerim korkuyla büyüdü.
"Şaka yapıyorsun değil mi?"
Dışarıdaki testere sesleri keskinleşirken , duyulan iki el silah sesiyle hepimiz irkildik. Serra bize bakarak omuz silkti.
"Görülen o ki , onlar şaka yapmıyorlar."
Arda geriye geriye yürürken , kafasını iki yana sallıyordu.
"Nasıl çıkacağız burdan? Öleceğiz hepimiz. Öleceğiz."
Çetin kaşlarını çattı.
"Yok öyle bir şey. Bu manyaklar bizi bir araya getirdiyse , bizden birşey bekledikleri için. Ya da bir bildikleri olduğu için."
Bu sefer araya ben girdim.
"Onları haklı çıkarmak için katil mi olacağız? Ellerinde oyuncak mı olacağız?"
Acar sert sesiyle beni böldü.
"Eğer bunu yapmazsak öleceğiz! Bu iş grur meselesini aşalı çok oldu."
"Acar haklı. Kendimizi kurtarmak istiyorsak , beraber hareket etmeliyiz."
Çetin Acar'ı desteklediğinde , yenilgiyle omzumu düşürdüm. Ufak siyah saçlı kız konuştu. Yanılmıyorsam adı Buketti.
"Tamam. Diyelim ki onları haklayacağız. Neyle yapacağız? Bu kayıt cihazıyla mı? Ellerinde silah var! Testere var!"
Onu onaylarken , elimle odayı aydınlatacak bir düğme aradım. Bir çıkıntıya değdiğinde , odada büyük bir gürültü koptu.
"Bu da ne böyle?! Barın ne yaptın?"
"Bir şey yapmadım Acar!.. sadece bir ışık arıyordum."
Sesimizi kesen şey , etrafımızı saran dört duvarı birden silahların ve bıçakların kaplamasıydı. Serra hızla duvara yaklaştı. Gözüne kestirdiği iki bıçağı ve bir silahı üzerine yerleştirdi. Donup kalan bize bakarak bağırdı.
"Ne bekliyorsunuz!? Ölmeyi mi?! Alın hadi şunları! İyi en azından kaliteli makineler bırakmışlar."
Hepimiz ona şaşkınca bakarken , bize doğru döndü.
"Ne bakıyorsunuz? Beş sene yakın dövüş ve silah eğitimi kursuna gittim."
Çetin silahları incelerken , mırıldandı.
"Bizi neden bir araya getirdiklerini bilmem ama senin neden burda olduğun belli.." ardından sesini yükselterek devam etti.
"O zaman bize silah dağıtımını sen yaparsın."
Hepimiz silahlandığımızda bir çember oluşturduk. Serra ortamıza geçip konuşmaya başladı.
"Bakın.. kendinizi savunma konusunda fikriniz olmayabilir. Sadece karşınızdakinin hamlelerini tahmin edin. Ve onu engelleyin. Kasık , bacak gibi yumuşak bölgeleri hedef alın.
Zaten zihniniz bir süre sonra sizi korumak için içgüdüsel kararlar verecek. Tek bir an bile durmayın. Savaşabildiğiniz kadar savaşın."
Odanın ana kapısı yumruklanmaya ve kesilmeye başladığında , son duyduğum Çetin'in sesiydi.
"Hepimiz buradan sağ olarak çıkacağız."
Kestikk✨
Sizce ben karakterlerin adını unutup , diğer bölüme bakarak bu bölümü yazmaya çalışmış mıyımdır şkfjdlakx
Cidden kadrosu en geniş kurgum ve kafam karışıyor. Sizin de karışıyor olabilir. İkinci bölüme birkaç kez göz atarsanız anlarsınız inş fkskjsd
Bölüm fikirleriniz?
Biraz geçiş bölümü gibi oldu. Bir dahaki bölüme ekşınlı sahneler geliyor.
Arayı çok açmamayı umuyorumm💛
Kendinize iyi bakın🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİLLER
ActionHepsinin ortak noktası katil olmalarıydı. Bu yeni katiller bir platformun , gazabına uğrayacaklarının farkında değildi. Neden bir arada olduklarının da...