Uwwww⚡ ben geldim bebislerr❤️
Oy ve yorumlari eksik etmeyiniz :)
İyi okumalar🦋
"S-sizde kimsiniz?"
Karşımdaki beş beden bana dönerken , hepsinin aynı şekilde şaşkın olduğunu farketmiştim.
Esmer , 20lerin sonunda görünen adam konuştu.
"Bilmiyorum. Biri tarafından kovalandım. Sonra da burda buldum kendimi."
Herkes onaylayan mırıltılar çıkarmaya başladı. Siyah saçlı , kısa boylu kız sözü aldı bu sefer.
"B-bu.. bu sandıkta ne böyle?"
Hepimizin odak noktası odanın ortasına konulmuş sandık olmuştu. Temkinli adımlarla sandığa yaklaştık. İlk baştaki konuşan adam , sandığı yavaşça açtı.
İçinde gördüğüm birkaç , zarfla yutkundum. Esmer adam , bütün zarfları elinde toplayarak bakışlarını üzerimizde gezdirdi. Zarfların arkasını çevirdi. Ardından dudakları aralandı.
"Acar.. Acar kim?"
Sorusuyla , kumral yapılı ve yeşil gözlü biri öne çıktı. Kendinden beklenmeyecek sert bir ses tonuyla cevapladı.
"Benim.."
Esmer adam , zarfı ona uzattı. Diğer zarfa geçti.
"Buket."
Sandığı farketmemizi sağlayan siyah saçlı kısa kız öne çıktı ve zarfı aldı.
"Arda."
Daha yeni varlığını farkettiğim , sarışın çelimsiz bir çocuk geliverdi. Ve kendi zarfını aldı.
"Barın."
Kendi ismimi duymamla öne çıktım. Acar'ın bakışlarını üzerimde hissediyordum. Zarfı adamın elinden aldım.
"Serra."
25li yaşlarda , sarışın kadın öne çıktı. Tüm zarflar dağıtıldığında , adam sona kalan zarfı aldı. Kimse henüz zarfını açmamıştı. Hepimiz sandığın etrafındaydık. Zarfları açmaya hazırlanırken , Acar'ın sesiyle dikkatimiz ona toplandı.
"Bu sandıkta sadece zarflar yok." sandığın içini işaret ederek , devam etti. "Bir kayıt cihazı var.. ses kayıt cihazı."
Elini sandığa atarak cihazı gözler önüne serdiğinde , adını henüz öğrenemediğim adam konuştu.
"O zaman.. önce bunu dinleyelim."
Acar son kez bizi yokladıktan sonra , kayıt cihazını çalıştırdı.
Metalik tok bir ses inşaatın duvarlarından , yankılanmaya başladığında tüylerim diken diken olmuştu.
"Merhaba yeniler. Bugün burada bulunmanız tesadüf değil. Hepiniz , her biriniz.. artık grubunuzun bir parçasısınız. Bu bir oyun değil. Bu bir savaş.. Takım savaşı. Ölümler olacak , tereddütler olacak , şu saniye aldığınız nefes belki de bir kaç dakika sonra kesilecek.
Tehlike ensenizde. Sizler..
Acar , Buket , Serra , Barın , Arda ve Çetin..
Sizin artık birbirinizden başka kimseniz yok. Umarım ciddiyeti kavramışsınızdır.
O açacağınız zarflar.. sizin maziye gömdükleriniz. Gömmeye çalıştıklarınız. Onlar sizin ortak noktalarınız.
İlk göreviniz için iyi şanslar."
Herkes suspus olurken , adının Çetin olduğunu öğrendiğim adam hiddetle bir küfür savurdu.
"Şansınızı sikeyim amın evlatları!"
"İlk görev ne ki?"
Buket'in sorusuna eş zamanla , dışarıdan testere sesi gelmeye başladı.
Serra sırıttı.
"Sanırım artık ilk görevi biliyoruz."
Ağağağağ ben sevdim bu kurguyu gkskwjjdk. Sanirim kadrosu en geniş kurgum olabilir.
Bolum fikirleriniz? Gidisat hakkinda varsayimlariniz?
Tahmini ciftleriniz var mii?
Karakterler hakkinda fikirleriniz?
İyi geceler bebiklerr💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİLLER
ActionHepsinin ortak noktası katil olmalarıydı. Bu yeni katiller bir platformun , gazabına uğrayacaklarının farkında değildi. Neden bir arada olduklarının da...