#1#

38K 98 61
                                    

Bu gün uyandım ve tam yanıma bakıcakken yere düştüm.

Ben:AAAAA

Annem: Kızım ne oldu?

B: ayeterince belli değilmi anne düştüm.

A: Anneyle öyle konuşma!

B: Pfff... Peki anneee. Yerden kalktım. Okula gitmedim. Neden mi. Çünkü bugün 18 Temmuz. Yazzzz. Yaz ı seviom. Giyindim. Yemeğe indim. Ama annem geri beni yukarı çıkarttı. Elimi yüzümü yıkıcakmışim. Sonra yine aşağı indim. Annem yumurta yapmış anneme

B: Yemem.

A: Pastırma da var.

B: Yerim.

Annem beni tanıyordu. E sen mk mısın herhalde tanicak annen o senin demeyin.Biliom. Ama olsun. Yemeği yedikten sonra giyindim. Sude ve Banu ile buluşucaktım. Leptopumu aldım. Tabi telefon ve cüzdanımıda. Banuya mesaj attım.: Kime: Nutellam (Banu)
Mesaj: Ben geliommm.

Mesajı görmüş, cevap olarak: Tmm. Sudede burada. Yazdı.
Kime: Balım (Sude)
Mesaj: Ben geliommm.

Tmm. Biraz gıcık olabilirim... Pekiii çok gıcı ğım. Sude den Mal mısın sen die bir mesaj geldi. Kabul ediyorum. Hak ettim.Her neyse.Evden çıktım. Taksi çağırdım ve gitmem gereken yeri söyledim. Vardığımda bahçede beni bekleyen iki şeker vardı. Birbirinden tetlı iki şeker. Yanlarına oturdum. Biraz sohbet ettik. Sonra cafe nin wifi şifresini aldım ve laptop u açıp Teen Wolf u seyrettik. Teen Wolf bitince etraftaki erkekleri süzmeye başladık.Banu sarı saçlı, mavi gözlü, uzun ( Banu dan 2-3 cm uzun) bir çocuğu beğendi. Sude ise siyah saçlı, yeşil gözlü, banunun beğendiği çocuktan azıcık daha uzun bir çocuğu beğendi. Ben ise... Hmmm. Aslında hicbirini beğenmedim. Banu cesur bir kızdı. O çocuğun yanına gitqi. Ona adını sordu. Adını öğrendi ama biz duymadık. Biraz konuştular. Sonra ikisininde birbirlerine birşey verdiklerini gördüm. Bunlar telefonlarını birbirlerine veriyorlardı. Anladımmm. Tellerini yazıp, kaydedip birbirlerine geri vereceklerdi. Verdilerde. Telini aldım kızlar dedi. Sude hemen Adı neymiş die sorunca Banu hemen cevap verdi: Atakan... Sude te sorduk, sence hangisi die. Beğendiği çocuğu işaret etti ve Ama cesaretim yok... Top bana düşmüştü. O çocugun yanına gidip. Arkadaşım senden hoşlanmisda blablabla... Maalesef Sudenin şansı Banu nunki kadar iyi değildi. O çocuğun sevgilisi varmış. Sude o kadar üzülmüşe benzemiyordu. Ya ben? Ben kimi istiyorum???


Arkadaşlar birinci bölümü yayınladik. 3 vote de devamı gelicek. Lütfen takip edinnn.

YataktaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin