Banu o çocuğu aradı. Meşguldü. Neyse. En sonunda dayanamadım. Kızlar kim taşındı öğrenmeliyiz dedim. Onlarda onayladı. E naapsınlar. Benim karşımda. Tamam tamam sustum. Anahtarı alıp evden çıktık. Sude olamazzz diye bağırdı. Sude bir bağirdimi yer gök birbirine girer. Biz hemen noolduğunu sorduk ( Banuyla, ah çok akıllıyım.) Sude telefonumu unuttuuum dedi. Ben hemen tüm komikliğimle atladım aman tanrım didim. Dedim. Bunu dediğim anda Sude ve Banu bana dikdik baktılar. Ama ben gerçekten komiğim. Kabul edelim. Sizde hemen espirilerimi kıskanmayın. Dedim. Aynanda ve aynı suratta başlarını sağa doğru eydiler. Ben ise tek kelime etmeden arakamı dönüp yürümeye başladım. Bir yangözle onlara baktım. Birbirlerine bakıp kafalarını iki yana sallıyorlardı. İçimden kıskıs güldüm. Ama belli etmedim. E içimden gülüyom tabi fark etmezler. ( Ah yine çok akıllıyım. :D) Arkamdan geldiler. Ve yolculuğumuz başlamıştı. Evet 2 blok öteye gidiyoruz. Çok tembeliz. ( Ah kendimle gurur duyuyorum. Çok akıllıyyyımmmm) Soluk soluğa koştuk. Banu ağaca çıktı ve yukarı katın penceresine baktı. Sonra bize dönüp sessizce temiz dedi. Sude alt pencerelere bakıyordu. Yanıma gelip o da temiz dedi.
Bir tane açık pencere gördüm. Ben ben giriom dedim. Ama bu çok tehlikeli, ya yaklanırsn. Dedi Banu. Ağaçtan inmişti. Ama ben dayanamayıp girdim. Onlara gelmeyin dedim. Sonra iyice ilerledim. Hiçbisi görmüyordum. Çok karanlıktı. Birden bisiye carptim. Çığlık atmaya başladım. Çarptığım şeyde bağırmaya başlayınca sesimi ×2 te çıkardım. İçerisi aydınlandı. Annem ve yanındaki kadın içeri girdi. Annem buraya nasıl girdim diye sorunca kesinlikle camdan girdim demicektim. E herhalde hırsız gibi. Bu yüzden pencereden diye cevap verdim. Neyapiyim ağzımdan kaçtı. Etrafıma baktım. Neye yada kime çarptım, onu bilmek istiyordum. Başımı sağa doğru çevirince karşımda abartısız çoooook yakışıklı biri duruyorduArkadaşlar artik vote sınırı vermeyeceğim ama lütfen voteleyim takip edinnn