❤︎
KİBRİT ADAM| 1.BÖLÜM ♡BİR RUHUN ÇIĞLIĞI
Siz hiç siyah rengi , tost pembe gibi umut ışığı olarak gördünüz mü ?
Ben gördüm.
Benim hayatım siyahtan ibaret ama ben yinede siyah rengini çok sevdiğim tost pembe rengi gibi gördüm..
Hayatın renklerine karşı kördüm .
Meva .
Ruhu kırık cam gibi yaralı bir bedenin adı buydu .
23 ... Ölü hayalin , yirmi üç yara , yirmi üç ölü ruhun ,
Bedenin sahibiyim .
Tanrı ; küçük kızlarının kaderleri yıldızlar gibi parlak olduğunu
söylerdi ...
Kaderim gökyüzünde ki yıldızlar gibi parlak olduğunu inanırdım küçüken ama öyle değildi .
Benim kaderim gökyüzündeki yıldızlara göremiyeceğim kadar uzaktı .
Kendi yaralarını sarmayı bilmeyen , başka yaraları ruhları sarmaya çalışan biriydim .
Kasım ayında olduğumuz için hava soğuktu . Ruhum gibi ...Çantamı da koluma asıp odadan çıktım . Mersin bugün sakin ve sessizdi . Rüzgarın çıkardığı ses kulağıma güzel bir melodi gibi geldi . Bu güzel anı bozup gözlerimi açtım .
Saat epey geç olduğu için taksi yoktu yani yürümek zorundaydım .
Arabalardan nefret ettiğim için zor durumda olmasa binmem . Her arabaya bindiğimde o lanet an zihnimde canlanıyordu .
Çığlıklarım ve onların acı çığlıklarım rüyalarımda ve zihnimde çıkmıyor .
Yine o lanet anı tekrar yaşamak istemiyordum . Telefonumu ve kulaklığımı çıkartım .
Kulaklığımı kulağıma takıp müzik listemde bir müzik seçip dinlemeye başladım .
Sesini son yaptım.♫︎Sezen Aksu ఌ︎Yetinmeyi Bilir misin ?
Yetinmeyi bilir misin?
Sana verdiği kadarıyla.
Hayatın.
Hoş bilsende bilmesedende
Yara bere içinde bu yollarda geçeceksin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİBRİT ADAM ༆
Literatura Feminina𝑲𝒂𝒅𝜾𝒏𝜾𝒏 𝒎𝒖̈𝒛𝒊𝒈̆𝒊 , 𝑺̧𝑒𝑦𝒕𝒂𝒏𝜾𝒏 𝒂𝒈̆𝜾𝒕𝜾 𝒐𝒍𝒅𝒖. ꨄ︎ Merhaba Ben Meva , Burası benim umutlarım yok olduğu , Tost pembe hayelerimi gömdüğüm Kibrit çöpüyle dizdiğim Mezarlığım. 💦 Ben Meva, Ruhunda derin yaralar olan bir...