2 .

43 21 20
                                    

17.06.2018..✨

23:19✨

Melis'in ağzından...

"Dede ben odama gidiyorum. İyi geceler herkese" diyerek koltuktan kalktım.

" İyi geceler güzel torunum " dedi.

Onlara öpücük atıp odama doğru yol aldım.  Kapımı kapatıp masama oturdum. Vay be Melis sonunda gidiyorsun kızım dedim kendi kendime.

Kapının çalması ile oraya döndüm "Gir."dedim.

Gelen Anneannemdi "Kızım Melis biraz konuşalım mı?"dedi . Ne konuşacağımizi az çok biliyordum. Kafamı evet anlamında salladım.

Karşımdaki yatağın üstüne oturdu benide yanına çağırdı.

" Benim güzel torunum  nasılsın bakalım?." dedi

"İyiyim anneanne sadece üzülüyorum biraz "

"Aa o niye ? Hem burası seninde evin istediğin zaman gelirsin." dedi nasıl gelirdim ki buraya annemin katilinin olduğu bir şehre nasıl gelirdim.

Ben zaten bu şehirden kurtulmak için çok uzaklara gidiyordum...

Kafamı eğip ellerime baktım .

Annemi çok özledim keşke burada benimle olsaydı.

Anneannem "Ozledin biliyorum kızım sen bana annenin emanetisin. Senin iyiliğin için bunlar benim güzel torunum."dedi elini kafama götürüp okşadı .

Annem gibi okşuyordu beni ...

Kafamı kaldırıp anneanneme baktım "O da beni özlüyor mudur?" dedim

"Tabi ki ozluyordur güzel kızım . Hatta bak şuan bizi izliyordur, sen böyle üzülürsen o da üzülüyordur hem."

"Üzülmesin o , o hep mutlu olsun olur mu?" dedim .gözüm dolmaya başlamıştı.

Anneannem beni kendisine çekip"Üzülmesin tabi  . Üzülmesin.."

Gözümü kapatıp derin bir nefes aldım.

"Biraz yalnız kalksam iyi olur . Olur mu benim tonton anneannem." dedim yanaklarını sıkarak.

"Tabi güzel kızım. Hem biraz dinlen yarın zor bir gün olacak" kafamı salamak ile yetindim .

"İyi geceler kuzum"

"İyi geceler  sultanım" dedim odadan çıkmıştı.

Kendimi balkonda buldum neden buraya geldiğimi bilmiyordum.
Belki temiz hava iyi gelir.

Sandalye ye oturup gökyüzüne baktım.

Ordasin biliyorum anne .. beni duyuyorsun.

Çok özledim anne seni .. çok sen gideli 1 yıl oldu. Sensiz koskoca 1 yıl...

Beni 16yasima kadar getirdin geçen hafta 17 yaşımda yoktun ilk kez sensiz yeni yaşıma girdim. Çok zor anne sensizlik çok zor.

O adam hapishanede sen ise.... Çok uzaklarda yanına gelemiyorum bile...

Anne demeyi özledim..

Neden bu kadar erken gitmek zorundaydın ki ?

Neden bıraktın beni?

Neden...

Gözümü kapatıp , tekrar açtım yıldızlar gibiydin anne parlak ve çok guzledin... Onlara her baktığımda seni hatırlıyorum.

Sende bir yıldız oldun anne... Gökyüzündeki yıldızların yanındasın...

Gözümdeki yaşa aldırmadım. Ağlamak istiyordum gözyaşım bitesiye kadar ağlamak .

Bu şehir seninle dolu anne seni bırakıp ,Bu şehri bırakıp  nereye giderim ki ben ..ama gitmek zorundayım anne senin olduğun şehri bırakıyorum.

O adam yüzünden...

Hayatımızı mahvetti, seni mahvetti..beni mahvetti...

Söz veriyorum yanına gelicem..bu şehre tekrardan gelicem bir gün gelicem ...

Sen üzülme olur mu ?

Bendi gördüğünü biliyorum anne duyudugunu da biliyorum..

Bu şehre veda ediyorum senin olduğun şehre veda ediyorum ..

Gözüme kayan yıldız takıldı ...

Annem hep derdi ki yıldız kaydımi hemen dilek tut ki gerçekleşsin . Küçükken benimle böyle şeyler konuşurdu birlikte gokyuzudeki yıldızlara bakardık..

Gözümü kapatıp dilek tutum...

"Seni çok seviyorum . Birgün birlikte olacağız ve o adamın seni rahatsız etmesine izin vermiyecegim lütfen üzülme . Bu yeni hayatımda mutlu olacağım söz veriyorum sana senin için mutlu olacağım... Sen rahat uyu annem...🖤"

Gözümü açtım, derin bir nefes alıp son kez gökyüzüne bakarak .

"Hoşçakal annem hoşçakal. Sensiz yeni bir şehre gidiyorum hoşçakal..."🍃 Dedim .

Ben her gece yıldızlara seni sevdiğimi söyleyeceğim...

Bursa sana sen Bursa'ya emanetsin annem birbirinize emanetsiniz..ona iyi bak olur mu bursa . Her yağmur yağdığında aklıma gelen Bursa'nın toprak kokusu olucak..senin kokunda toprak kokusu ile bana gelicek güzel annem..🦋🖤

Bir süre balkonda oturdum gökyüzüne bakarak. Sonra uyumak için yatağıma girip uykuya daldım...

Evet  bir yeni bölüm daha geldi .

Hadi bakalım yorumlarınızı bekliyorum💋🥰✨

İnanın bana bölümleri hemen atmak istiyorum o kadar heyecanlıyım..🥺

Annesini özleyen bir Melis'imiz var ..✨

Oy kullanmayı unutmayın 🙏🖤

Gökyüzünde ne çok yıldız varHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin