Probudil jsem se s lehkou bolestí hlavy.
Hned jsem si vzpomněl, co jsem včera dělal. Asi nejsem ten typ, co si nepamatuje co dělal když byl opilý.
Bohužel, celou včerejší noc si pamatuju.
Harry ještě spal, tak jsem se vydal do koupelny, kde jsem si došel na záchod, opláchnout jsem si obličej a vypláchnout jsem si pusu, protože jsem tam cítila u pachuť spermatu, což se mi úplně nezamlouvalo.
Když jsem přišel zpět k posteli, Harry už byl vzhůru.
„Um, dobré ráno" řekl jsem.
„Dobré ráno, je to špatně?" zeptal se.
„Ani ne" řekl jsem.
„Pamatuju si že včera všechno, mohli bychom na to zapomenout? Nebyl jsem při smyslech a nevěděl jsem, co dělám" řekl jsem rychle.
„Ty na to chceš zapomenout? Náhodou, byl jsi i docela dobrej" usmál se.
Stydlivě jsem sklopil hlavu. Dobře, tak možná se mu to tedy i líbilo.
„Nestyď se, je to celkem i normální" zasmál se.
Nic jsem neříkal, jen jsem si vzal svůj telefon a odešel se převléct.
„Kotě, nestyď se" přišel ke mně zezadu. To už jede i takovýhle přezdívky?
Oblékli jsme se a šli čekat na mamky před pokoj.
Za chvilku tam taky přišly a vydali jsme se na snídani.
„Je ti vůbec dobře, Lou?" zeptala se mě Anne.
„Jojo, je to v pohodě" odpověděl jsem.
„Tak to je dobře, snad tě na pokoj Harry dovedl v pohodě a uložil ke spánku" lehce se zasmála. Harry se vedle ní taky začal lehce smát.
„Co ty se směješ, Harry" řekla moje mamka.
„Nic, v pohodě" řekl. Jasně, asi myslel tu noc. Proč jsem to já debil dělal.
Celý den potom probíhal v pohodě a už na to Harry moc ani nenarážel.
Šli jsme večer po večeři zpět na pokoj a já jsem si tam na sebe vzal ty krátké kraťasy, protože mi bylo neskutečné horko.
Prošel jsem kolem Harryho a ten mě lehce plácnul přes zadek.
Neřešil jsem to, jen jsem přešel k posteli a vzal si do ruky telefon.
Za chvilku jsem slyšel i Harryho kroky, jak jde k posteli.
Lehl si a kouknul se na mě.
„Nechceš si včerejšek zopakovat, huh?" zeptal se.
„Um, nevím"
„Neřekls ne" zasmál se a já opět stydlivě sklopil hlavu.
„Jestli chceš, tak do toho" řekl a sundal ze sebe peřinu.
Co si budeme, včerejšek se mi líbil.....
Přelezl jsem si na jeho klín a párkrát se tam zavrtěl. Za chviličku mě do zadku lehce tlačil jeho kamarád. Usmál jsem se a natáhl se k němu pro polibek.
Líbali jsme se a mezi tím jsem ho ještě víc dráždil přes kalhoty.
Začal mi sundávat tričko, i když on tady měl být ten co bude nahý.
Přestal jsem ho líbat a přelezl si níž. Sundal jsem mu kalhoty i s boxerkama, tentokrát úplně a hodil jsem to někam do háje.
Opět jsem se přesunul k jeho kamarádovi a tentokrát mu už trochu sebevědomější začal kouřit.
Harry vzdychám víc a víc. Zanedlouho jsem měl opět jeho sperma v puse.
Spolykal jsem to a ještě chviličku mu kouřil.
„Mohli bychom udělat dobře i tobě, co myslíš?" řekl Harry a já lehce pokrčil rameny.
Sedl si a mě přetočil pod něj.
Začal mi sundávat moje kraťasy a boxerky. Měl to lehčí než já, co si budem.
Styděl jsem se před ním nahý, ale co teď mám dělat? Překousnu to.
Pomalu sjel k němu kamarádovi a taky mi začal pomalu kouřit. Začal pomalu a zrychloval. Všechno to pro mě bylo poprvé.
Když už jsem byl skoro na vrcholu, Harry přestal. Zakňučel jsem jako kotě a on se zasmál.
„Snad sis nemyslel, že si jen vykouříme?" zasmál se a otočil mě tak, abych ležel na břiše.
Pomalu do mě strčil jeden prst a začal se pohybovat. Ani to nebolelo, užíval jsem si to.
Přidal k tomu další, maličko to chvilku bolelo, ale hned to bylo dobrý. Nakonec třetí prst, což bylo stejné jako ten druhý.
Nakonec že mě vyndal prsty a cítil jsem na svém vstupu jeho kamaráda.
„Věříš mi?" zeptal se.
„Mhm" řekl jsem, protože na delší odpověď jsem neměl sílu.
Pomalu do mě začal vnikat. Cítil jsem se úžasně.
Začal jsem vzdychat a užíval jsem si to. Ani to moc nebolelo, jen za začátku.
Na to že nemáme lubrikační gel, šlo to jako po másle.
Po tom co do mě vzniknul celou délkou, začala e pohybovat. Oba jsme vzdychali a vzdychali.
Netrvalo to dlouho a oboum nám začlo škubat v kamarádech.
Chvilku na to, se Harry udělal do mě. Neměl jsem s tím jediný problém.
Vzal si můj penis do ruky a ještě mi pomohl, abych se taky udělal. Lépe jsem s i svůj první sex snad ani nepředstavoval.
---
Vstal jsem dřív než Harry, opět. Hned jsem si zase vzpomněl na noc. Neskutečně jsem si to užil.
Jsem rád, že Harry byl můj první.
„Dobré ráno" ozvalo se vedle mě.
„Dobré ráno, jak ses vyspal?" zeptal jsem se ho.
„Celkem dobře, co ty?" zeptal se.
„jo, šlo to" usmál jsem se.
Přitáhl si mě k němu a políbil mě.
ČTEŠ
Láska z nenávisti - Larry Stylinson CZ
FanfictionLouis a Harry se nenávidí, ale jejich rodiče jsou velmi dobří přátelé, takže se musí stýkat.