9

265 19 1
                                    

Objednal tedy něco dalšího, ale tentokrát i pro sebe.

Zase jsem to do sebe kopnul.

Harry to tam pil docela dlouho, takže já jsem si mezi tím stihl dát další 3 drinky.

Pomalu se mi začínal motat svět a měl jsem pomalé reflexy.

Viděl jsem naše mamky, jak jsou k nám.

„Harry? To jsi kupoval ty?! Louisovi by to neprodali!" říkala jeho mamka lehce naštvaně.

„Mami, klídek" uklidňoval jí Harry, ale moc to nepomáhalo.

„Harry, je mu šestnáct! Nemůže přece pít!" byla dále naštvaná.

„Anne, jednou se nic nestane, asi to je v pohodě" uklidňovala jí i moje mamka.

„Dobře, ale Harry, už žádný alkohol kupovat nebudeš" upozornila ho Anne.

„Harry, mohl bys ho prosím odvést k vám do pokoje a uložit ho ke spánku?" zeptala se ho moje mamka.

„Jasně, už tam potom zůstanu s ním" řekl a vzal mě za ruku.

Pomalu jsem se zvedl z barové židličky a snažil jsem se jít nějak normálně za ním. Moc mi to nešlo, protože se mi motal celý svět.

„Pojď sem, prosím tě" řekl a vzal si mě do náruče jako princeznu.

Vypískl jsem a chytil ho okolo krku. Musel jsem se pořád chichotat.

Jednu chvilku jsem se na něj zakoukal a jen obdivoval jeho krásu.

Už jsme vešli do hotelu a můj pohled spadnul na jeho rty. Zakoukal jsem se do nic a zamyslel se, jak asi chutnají.

Pomalu jsem se k němu natahoval, až se moje rty dotkly těch jeho.

On zastavil, ale naše rty nerozpojil. Byl dokonce první, kdo s nimi začal pohybovat. Co si budeme, nikdy jsem se nelíbal a tohle bylo úžasné. Snažil jsem se kopírovat jeho pohyby a možná mi to i šlo.

Po chvilce jsme se od sebe odpojili. Harry zatřepal hlavou a šel dál. Opět jsem se zachichotal.

Za chvilku jsme byli až na pokoji, kde mě odnesl do koupelny.

„Opláchni si obličej" řekl mi a já jsem tak udělal.

„Tak a teď jdeme rychle do postele" řekl mi.

Normálně jsem spal v kraťasech a tričku, ale on mě začal vysvlékat a přestal až u boxerek.

Sám se do nich vysvlékl a lehla i vedle mě.

Vůbec se mi nechtělo spát a ten alkohol mi k tomu ještě dodal odvahu.

Přelezl jsem si k němu na klín a u toho jsem se pořád chichotal.

„Louisi, jdi spát" řekl mi, ale nějak mě nesundaval.

Ignoroval jsem to a pomalu jsem z něj začal stahovat peřinu.

„Louisi, přestaň" řekl znova.

Jen jsem se zachichotal a dál pokračoval.

Sundal jsem mu peřinu až po kolena a zahákl jsem svoje prsty za jeho boxerky.

Nic neříkal, jen mě tiše sledoval.

Nikdy bych nik takového neudělal, ale protože na mě i tak malé množství alkoholu působilo až moc, prostě jsem dělal, co jsem dělal.

Pomalu jsem mu boxerky stáhnul, až na mě vykouknul jeho kamarád.

Nikdy jsem nikoho neměl, takže jsem prostě dělal, co mě v tu chvilku napadlo.

Vzal jsem jeho kamaráda do ruky a Harry sis kousnul spodní ret.

Pomalu jsem začal pohybovat nahoru a dolů. Odpovědí na tohle mi byly jeho vzdechy.

I když jsem absolutně nevěděl co dělám, strčil jsem si jeho chloubu do pusy a začal mu pomalu kouřit. Stahoval jsem tváře, občas přidal i zoubky a abych řekl pravdu, sakra jsem se snažil.

Harryho vzdychy byly čím dál tím hlasitější a v jeho kamarádovi začlo pomalu ale jistě cukat.

Stačilo jít ještě párkrát nahoru dolů a on po chviličce vyvrcholil do mých úst. Všechno jsem to spolykal a opět, zachichotal jsem se.

„Kurva" řekl a vydechl.

Rozcuchal mi vlasy, mandala i zpět svoje boxerky a opět se přikryl.

Já sám jsem si vlezl pod peřinu a šel jsem co nejblíže k němu.

Po chvilce jsme oba usnuli.

Láska z nenávisti - Larry Stylinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat