متنسوش تقولو رايكم وتعملو فوت😍
.
دخل غرفته ليتجمد بمكانه وهو يراها هكذا ليقول بصدمه:إيه إللي آنتي عملاه ده.
لتقول له وهي تقترب عليه وتقف أمامه محاوطه عنقه بيدها قائله :أيه مش وحشتك ي مرادي.
ليقول لها بخبث بعد أن فهم نظراتها :امممم حببتي الجريئه آوي بقا.
ليقترب عليها لتمنعه قائله بخبث:تؤتؤ المفروض تغير هدومك الأول ي حبيبي.
لينظر لها بأبتسامة ثم يقول بخبث:آها منا هغيرها برده بس مش هلبس بدالها دلوقتي.
ثم يرفعها ليضعها علي الفراش وهو فوقها لتقول له بعد أن فشلت خطتها فقد قررت إن ترتدي قميص نوم قصير ومثير للغايه فقط لتداعبه :لا ي مراد لا.... ليقطع كلماتها وهو يقبلها بقوة أخذها لعالمهم الخاص بهما هم فقط...
.
.
.
وبالصباح الباكر استيقظت لتراه جالس بجانبها ينظر لها بعشق لتقول له بابتسامه:صباح الخير ي حبيبي.
ليقول لها بعشق:صباح الفل ي حببتي... ثم يكمل بصوته الخشن:يلا قومي خدي شاور وحضري نفسك والعيال عشان هنروح القصر.
لتقول له بامل :هنعيش ف القصر.
ليقول لها بجمود :زيارة لبابا ي فرحه مجرد زيارة ي حببتي يلا خشي إعملي إللي قولت عليه.
لتنظر له لتفهم من نظراته إنه قلق من حدوث أي شئ لتعتدل وتجلس علي رجله قائله :حبيبي بقا مش هيحصل حاجه تآني والله بس متقلقش كده وإنت عارف ان خلاص مش هنسمح لحد يفرق ما بينا تآني أبدا لي منرجعش أنا عارفه إنك لسه قلقان بس إنت هتكون معايا وهتكون عارف كل حاجه ومفيش حاجه هتتخبى عليك ليه مش راضي.
ليقول لها بجمود :قومي ي فرحه وإسمعي الكلام وبس.
لتنظر له بزعل ثم تقف وتذهب لتنفيذ ما قاله لها..
.
.
.
وبعد فتره نزلت مع وهي حامله ابنهما وهو يحمل ابنته ليركبو سيارته وتنظر ورائها بترا جيش من السيارات لتقول بخوف:مين دول كلهم ي زين.
ليقول لها :دول حراسه خاصه ي حببتي.
لتقول له :بس أنت عمرك مكنت بتحب تمشي بحراسه.
ليقول لها :بس دلوقتي غير أنا معايا إبني وبنتي ومراتي هعرف احميهم بس هقلق برده.
لتنظر له بحب ثم يتحركو ذاهبين نحو القصر
.
.
.
وبعد فتره الوصول تنزل فرحه لتحمل ابنتها ويحمل زين ابنه ثم يدخلو القصر وعندما دخلو يروا كلا من والد وزين ووالدته جالسين ليقفوا عندما رؤوهم ليقول والد زين وهو يقترب علي فرحه :حمد الله على السلامة ي حببتي.
لتقول له بحب:الله يسلمك ي عمو.
ثم تعطيه ملاك ابنتها قائله:ملاك بنتي ي عمو... ثم تشير علي ابنها الموجود بيد زين :مالك إبني.
لينظر لها بسعاده ثم يقول وهو ينطر لملاك:يعني أنا عندي أحفاد ياااا ي جميله آنتي ي حبيبت جدو.
لتضحك فرحه وتقول:طب مش هتشوف حبيب جدو.
لتأتي والده زين وتقول بتوتر وحرج: احم حمد الله على السلامة ي فرحه.
لتنظر لها فرحه ثم تحتضنها بحب قائله :الله يسلمك ي طنط ي حببتي.
لتبكي والدة زين قائله :سامحيني ي بنتي.
لتقول لها فرحه بأبتسامه حب:خلينا ننسا الماضي ي طنط ونبدأ صفحة جديدة تعالي شوفي ملاك ومالك احفادك
لتذهب معها ثم تقف امام زين قائله بندم:وإنت مش هتسامحني ي زين.
لينظر لها ثم ينظر لفرحه لتبتسم له بحب لينظر لوالدته ثم يقول لها :مسامحك ي امي...
لتحتضنه بحب واشتياق في مشهد يجعل من يراه يدمع لتقول فرحه بمرح:اتفضلي بقا ي طنط شوفي أحفادك إللي مجننيني.
لتقول لها :دول حبايبي دول ملكيش دعوه بيهم ي بت آنتي.
لتأخذ ملاك بيدها وتحتضنها ثم تقول لفرحه وزين :العيال هيبيتوا معايا النهاردة.
لتقول لها فرحه : لا ي طنط بلاش هيقرفوكي وهيكونوا عايزين يرضعوا.
لتقول لها :بسيطه رضعيهم كويس قبل ما تمشوا وسيبيلهم رضعه وروحي بيتك آنتي وجوزك.
لتقول فرحه باعتراض:ي طنط بلاش طي....
ليمنعها من الكلام صوت زين وهو يقول :ماشي ي ماما براحتك.
لتنظر له فرحه لترا بعينيه نظره غريبة...
ليكملو معا اليوم بسعاده وفرحه وفي نهاية اليوم يرجع زين وفرحه بيتهما ليدخلو في صمت وتخلع هي حجابها امام المرأة لياتي من ورائها قائلا بعشق :حببتي.
لتقول له بعشق: نعم ي حبيبي.
ليقول لها وهو يغرز سن شئ ما حاد بكتفها:أنا أسف.
ثم تغيب عن الوعي لينظر لها بخبث ثم يحملها ويذهب بجمود...
.
.
.
يتبع ❤️بارت صغنون بس اللي جاي النهايه وكبير بإذن الله ي حلوين💙.
كل سنه وإنتو بخير 💕
أنت تقرأ
مجنونة حطمت غروري (الأول و التاني)
Romanceهو:صارم يهتم بعمله واسرته يمتلك كبرياء وغرور صعب إن يقدر عليه أحد. هي:مجنونه تفعل كل ما يأتي ببالها لا تتصنع من أجل أحد تدخل حياته دون سبق إنذار لتقلبها رأسا علي عقب وتنهيها بقصه عشق فهل سيكون للقدر رأي آخر أم ماذا؟؟ زين & روفا ❤️ ممنوع حد ياخد الرو...