DÜĞÜM

20 1 0
                                    

1. Bölüm. "DÜĞÜM."

GENÇLER BOL BOL YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN <3 🖤🕸

Medya; hediye Altıntaş

Yağmurun kudreti ne kadar büyük olsa da genç adam ellerinde ki poşetlerle birlikte dik bir şekilde yürüyordu. Her adım atışı yeri titretiyordu, sert bakışlarını dik bir şekilde karşıya konumlandırmıştı. Az sonra kendisini sığınak  olarak kullandıkları küçük gecekonduya yönlendirdi. Her zaman soğuk olan avuçları iç titreten havanın etkisi ile buz kesmişti fakat genç adam bunu çok umursuyor gibi görünmüyordu. Geldiğini gören arkadaşı kapıyı açıp ellerinde ki poşetleri kavrayarak mutfağa geçti. "Takip eden olmadı değil mi atlas abi?" Adam konuşmaya gerek duymadan kafasını olumsuz bir şekilde iki yana salladı. "Abim istese beni her türlü bulur ama zaman tanıyor."  Genç adam cebinden çıkardığı sigarayı dudaklarına yerleştirirken arkadaşı ona umutsuzca bakarak kafasını iki yana salladı.

"Defalarca yaptığı pis işlere girmeyeceğini söylemene rağmen neden bu kadar ısrar ediyor ki?"

Dudakları minik bir tebessüm ile kaplandı. Genç adam, "Çünkü ben ondan daha acımasızım, daha cesur, daha dik başlı, daha dikkatliyim." Dedi. Küçüklükten bu yana insan öldürmek için yetiştirilmişti genç adam.  Bu işlere çoktan girmiş, bataklıkta çoktan boğulmuş olmasına rağmen minik bir umuda tutunmuştu. Gözlerinin önüne gelen kadınla dudakları kıvrıldı.

Gelen kapı sesi ile genç adam istifini bozmadan oturmaya devam etti. Kimin geldiğini biliyordu. kapıyı açmaya giden arkadaşının ardından Pars kırdar içeriye girdi.

Kardeşine özlemle bakan adam son bir aydır kendini yemiş bitirmiş ama kardeşinin işlerin bir kısmını neden üstüne almadığını bulamamıştı. Sır gibi saklıyordu kardeşi her şeyi ondan.

"Koçum müsaade var mı?" Genç adam araları ne kadar bozuk olsa da saygısını bozmadan oturuşunu dikleştirdi. "Estağfurullah abi geç otur." Pars kırdar ceketini koltuğun kenarında bırakıp oldukça küçük olan eve kısaca göz gezdirdi. O kadar bolluğun içinden buraya kaçıp her şeyi reddetmesinin sebebini öyle ya da böyle öğrenecekti. 

"Neden buraya geldiğimi biliyorsun bu kadar çıldırmana sebep olan şey sadece işleri devralmak istememen mi?" Güldü. "Yoksa korkuyor musun?" Kardeşinin korktuğunu kesinlikle düşünmese de onu gaza getirmeye ihtiyacı vardı. Böylelikle onu öfkelendirip bir şeyleri açığa kavuşturmak istiyordu. 

Atlas keyifsiz bir gülüş yerleştirdi dudaklarına. Arkadaşı ise atlas kadar sevdiği pars abinin bu kadar sert konuşmasına anlam vermiyor, gergince ikiliyi izliyordu. Otuzlarının başında olan pars kırdar sabırsızca bir iç çekti. "Bana artık bir şey söyle korkaklıktan vazgeç!" 

Sert sesi odayı bölerken atlas ayaklandı ve abisinin üstüne yürüdü. "Ne senin gibi ne de babam gibi olmayacağım. Yaptığınız işler yüzünden sevdiğiniz kadını kaybettiniz ben böyle boktan diken üstünde bir hayat istemiyorum." Pars söyleyeceği tüm sözleri yutarken acıyla yutkundu. Atlas ise pişman olarak saçlarını çekiştirip kendini evin dışına attı.

"Mert tek soru, tek cevap." diye konuştu pars, ayakta endişe ile elleri ile oynayan çocuğa.

"Atlas aşık mı oldu aslanım?" Onayladı mert parsı çaresizce. 

İşte ilk düğüm burada atıldı. 

Atlas olsa kafasına bir tane geçirir yarrak kürek konuşma derdi ama gerçekler buydu. Korkulan ve saygı duyulan kırdar ailesinin küçük oğlu sırf aşık olduğu için bu sefil hayatı yaşamayı tercih ediyordu. Pars çekip giden kardeşinin arkasından bakarak kararlı bir şekilde merte döndü. 

"Bana o kız ile ilgili her şeyi anlatıyorsun." 

Eğer tek engel o kızsa, kızı bir şekilde atlasın yakınına getirecekti.

EVET GENÇLER BU BÖLÜM OLAYLARI AZICIK ANLAYIN DİYE BAŞLANGIÇ TARZI GİBİ BİR ŞEY DİĞER BÖLÜMÜ KIZ KARAKTERİMİZİN AĞZINDAN OKUYACAKSINIZ.

NazeninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin