1-Portal Metodu

407 16 11
                                    

İlk olarak şunu söylemek istiyorum. Tamamen kendim oluşturduğum için (Aslında tamamen değil ama...) kesin olacak diye bir şey demiyorum. Yani sonuçta bunu kendim oluşturdum. Ben yaptığımda baya bir belirti aldım ama siz alamazsanız gelip bana "Senin yaptığın metoda.. Ulan bir belirti bile almadım. Senin yüzünden bir gecem boşa gitti." falan yazmayın. Ben zaten olacağının garantisini vermiyorum. Neyse çok konuştum metoda geçelim.

Rahat olduğunuz bir pozisyonda yatağınıza uzanın. Sonra odanızın herhangi bir köşesinde bir portal açıldığını hayal edin. (Portalı hayal edemiyorsanız medyadaki fotoğraf size yardımcı olabilir.) Sonra portalın sizi içine çektiğini hayal edin. Ardından dr nizdeki halinize dönüşüp gökyüzündeki bir portaldan çıktığınızı ve aşağı düştüğünüzü hayal edin. Aşağı düşerken olumlamalar yapın. Ardından gözlerinizi kapadığınızı birkaç saniye sonra yere düştüğünüzü düşünün. Sonra gözlerinizi açtığınızı düşünün ve dr nizdeki odanızda yerde uyandığınızı hayal edin. Ardından orada olduğunuzdan emin olana kadar oradaki evinizde biraz dolaşın. Emin olduğunuzda gözlerinizi açın. Eğer emin değilseniz oradaki yatağınıza gerçekte yattığınız pozisyonda yatın ve olumlamaları söyleyerek uyuyun.

EĞER BELİRTİ ALIRSANIZ YORUMA YAZARSINIZ. HADİ EYVALLAH.

Kendi Shifting MetodlarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin