16-Yıldız Metodu

23 1 3
                                    

İlk olarak rahat olduğunuz bir pozisyonda uzanın ve gözlerinizi kapatın. Pencereden gökyüzüne baktığınızı hayal edin. Sonra gökyüzünden parlak bir şeyin size doğru geldiğini düşünün. Her saniye daha fazla yaklaştığını düşünün. Birkaç saniye sonra pencerenizin dibine kadar gelip durduğunu düşünün. Sonra bunun bir yıldız (yatay ve üstüne binebileceğiniz kadar geniş bir yıldız olsun) olduğunu farkedin. Sonra pencereyi açın ve yıldızın üstüne atlayın. Sonra yıldızın giderek gökyüzüne yükseldiğini düşünün. Yıldız yükselirken olumlama söylemeye başlayın (ama sakın söylemeyi bırakmayın). Sonra yıldızın dünyadan uzaya çıktığını düşünün. Yıldızın durmadan daha ileri gittiğini (olumlamaya devam ederken) düşünün. Sonra samanyolu galaksisinden çıktığınızı ve yine durmadan daha da ilerlediğinizi düşünün. En sonunda evrenden çıkın. Bizim ana evrenimiz gibi daha birçok evrenin sıralı olduğu bir yere geldiğinizi düşünün. Evrenlerin arasında biraz tur attıktan sonra (olumlamaya devam ederken) istediğiniz evreni bulup içine dalın. Sonra son hızda giderek istediğiniz gerçeklikdeki evinizin önüne gelin. Evinizin önüne geldiğinizde olumlamaları bitirin ve içeri girin. Odanıza geçin yatağınıza yatın. Orayı hissede kadar bekleyin. Eğer orayı hissedemezseniz uyuyabilirsiniz.

Bu seferki metod biraz uzun oldu.

İYİ ŞANSLAR. BAŞARIRSANIZ YA DA BELİRTİ ALIRSANIZ YORUMA YAZARSINIZ. HADİ EYW.

Kendi Shifting MetodlarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin