Laura mı, Maia mı?

474 29 8
                                    

-------------------------HATIRLATMA-----------------
Ben:
Laura sanırım ben..... Ross'a aşığım.
Laura'nın tepkisi hiç değişmemişti. Hala aynı gülümseyiş vardı.
Ben: Hiç şaşırmadın mı?
Laura: Hayır. Çünkü Ross'u sevdiğini çok belli ediyorsun.
Birazcık kızarmıştım. Ross'u sevdiğimi nasıl belli edebilirdim ki?
Ben: Nasıl?
Laura: Ross'a tüm okulu gezdirdiğin zaman beni hiç takmıyordun. Konuşmama bile izin vermeden Ross'a her şeyi anlatıyordun. Dersteykende ona bakıp bakıp gülümsüyordun.
Gerçekten belli ediyormuşum.
Ben: Özür dilerim.
Laura: Özür dilemene gerek yok. Biz arkadaşız...
----------------------------------------------------------------------

Laura anlatıyor:

Sabah alarmın o gıcık sesiyle uyandım. Aşağıdan nefis kokular geliyordu. Kalktım ve banyoya girdim. Maia'nın Ross'u sevdiğini biliyordum. Acaba Ross kimi seviyordu? Ross beni sevseydi Maia'nın tepkisi ne olurdu? Veya Ross Maia'yı sevse benim tepkim ne olurdu? Bunları fazla düşünmedim. Bir gün öğrenicez.

Banyodan çıktım. Saçımı hafif dalgalandırıp, üstüme lila, askılı kıyafetimi giyindim, altıma da nar çiçeği rengindeki pantalonumu (medya da var.) giyinip aşağı indim. Vanessa aşağıda waffle hazırlamıştı. Yemeğimizi yedik ve çantalarımızı alıp okula gittik.

Sınıfa girdiğimde Ross gelmişti ama Maia daha gelmemişti. Çantamı sırama bırakıp Ross'un yanına geçtim. Ross bana gülümseyerek bakıyordu. Bu hali çok tatlıydı.

Ross anlatıyor:

Okula geldiğimde sınıfta Laura yoktu. Biraz hayal kırıklığına uğrasamda birazdan gelir diye düşündüm. Düşündüğüm gibi biraz sonra da Laura geldi. Laura'yı gördüğüme o kadar sevinmiştim ki... Çantasını sırasına bırakıp yanıma geldi.
Laura: Selam.
Ben: Selam.
Laura: Nasılsın?
Ben: İyiyim. Sen?
Laura: Bende iyiyim.
Çok garip bir konuşma oldu ama kafama takmıcam.
Ben: Çok güzel olmuşsun!
Bu sözüme birazcık utanmış gibiydi. Utanıncada çok sevimli oluyordu.
Laura: Teşekkür ederim. Sen de.
Dedi. O bana biraz önce '' Sen de'' mi dedi? Bu kız çok tatlı.

Biz konuşurken Maia sınıfa girdi. Laura'yla beni gördüğüne biraz üzülmüş gibiydi. Bu kız bizden ne istiyor? Birazcık olsun bile bizi yalnız bırakamaz mıydı? Laura onu gördüğünde sırasına geçti. Keşke Maia gelmeseydi. Ne güzel Laura'yla eğeleniyorduk. Tamam çocuklaşmıyıcam.

Ders başlamıştı. Dersi dinlemektense Laura'ya bakmayı tercih ederdim ama Laura bana bakmıyordu. Onun yerine Maia bana bakıyordu. Onun önünde canavar gibi gözükmiyeyim diye bende ona gülümsermiş gibi davranıyordum. Laura'yla yalnız kaldığımda ona aşkımı itiraf etmem gerekiyordu.

Ders bitmişti. Maia lavobaya makyajını tazelemek için gitmişti. İşte şimdi Laura'ya aşkımı itiraf edebilirdim. Biraz hızlı oldu sanki ama boşver. Aslında şimdi aşk itirafı yapmaya bilirim, sonuçta okula yeni geldim... HAYIR. Korkak olma Ross bunu yapabilirsin. Kalbim çok hızlı atıyordu. Laura'nın yanına geçtim ve ona:
Ben: Laura sana birşey söylemem gerekiyor.
Laura: Söyle.
Ben: Ama bu çok zor.
Laura: Söyliyebilirsin. Bana güven
Ben: Sana her zaman güveniyorum ama bu gerçekten çok zor.
Laura biraz şaşırmıştı. Meraktan çatlıyacak gibiydi. Artık söyleme vakti gelmişti.
Ben: Laura ben seni...
Tam söyliyecekken Maia geldi. Maia biraz daha duramaz mıydın?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Biliyorum ki bu bölüm  biraz kısa oldu ama derslerim olduğu için yazamıyorum. Hafta sonu hiç yazamayacağım için bugün bölümü bitirmek zorunda kaldım. Size her zamanki gibi sorum var. Ross, Maia sayesinde Laura'ya aşkını itiraf edebilecek mi? Eğer yazım yanlışlarım olursa öncelikle özür diliyorum, ve yazım yanlışlarım varsa söylerseniz sevinirim. Diğer bölüm bu kadar kısa olmayacak. Her hafta sonu bölümler gelicek. Sizi seviyorum <3.

İLK AŞKIM ( Türkçe Raura)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin