Herkes Mutlu

332 24 9
                                    

------HATIRLATMA------

Ross: Bak Laura sen beni seviyor musun bilmiyorum ama..
Laura: Evet.
Ross:
Seni SEVİYORUM.
Bunu çok hızlı söylemiştim. Doğal olarak anlamadı.
Laura:
Nasıl?
Ross:
Seni Seviyorum Laura. Sana aşığım.
Laura:
Şey ben biraz şaşırdımda.
Ross:
Şaşırman gayet normal. Ne söylemek istiyorsan söyliyebilirsin.
Laura:
Bende seni SEVİYORUM.

-----------------


Maia anlatıyor:


Bugün okula geç gitmek istemiştim. Hep onlar mı beni bekleticek? Birazda ben onları bekletiyim.

Yatağımdan neşeyle kalktım. Banyoya gittim. Saçım doğal olarak güzel olduğu için saçımı öylece bıraktım. Bugün okulun güzeli ben olmalıyım. Bu yüzden lacivert düğmeli eteğimi, çizgili beyaz ve lacivert olan üstümü de giydim (medyada var). Kahvaltımı yapıp ve çantamı alıp dışarı çıktım.

Okula gittim. Okula göz gezdirdikten sonra Ross ve Laura'yı gördüm. NE! onlar sarılıyorlar. İnanmıyorum sarılıyorlar. Hemen yanlarına gittim. Benim geldiğime birazcık şaşırmış gibiydiler.

Ben: Selam!
Beni görünce hemen ayrıldılar.
Ross: Selam da...
Ben: VAY BE! Sevenler birbirine kavuşmuş.
Bu durumu gördüğüme birazcık üzülmüştüm. Ama sonuçta Laura benim en iyi arkadaşım. Bir gün bende böyle olabilirim. Nasıl olsa hayranım çok! Yani...
Laura: Bizi böyle anlayışlı gördüğün için sağol ama...
Ben: Yani şimdi siz çıkıyor musunuz?

Ross anlatıyor:

Laura bana sarıldı. Bende ondan hiç ama hiç vazgeçmek istemiyormuşçasına sarıldım. Biraz sonra Maia geldi. Ben bu kızın bizi görmeyeceği ir yere geçmemişmiydim? Bu kız bizi nasıl gördü? Yanımıza doğru geldi. Gelmeseydi de biraz daha sarılsaydık ya!

Maia: Selam!
Ben: Selam da...
Diyorum işte canavar gibi gözükmiyim diye kıza sevimli gözüküyorum. Aslında canavar gibi gözükürsem Maia'da beni sevmez.
Maia: VAY BE! Sevenler birbirine kavuşmuş.
OHA! Bu kız benden hoşlanmıyor muydu ya? Neyse. Aslında hoşlanmadığı için mutlu oldum.
Laura: Bizi böyle anlayışlı gördüğün için sağol ama...
Maia: Yani şimdi çıkıyor musunuz?
Laura ile birbirimize baktık. Biz şimdi çıkmış mı oluyorduk? Sanırım evet ama daha Laura'ya çıkma teklifi etmemiştim.
Laura: Evet.
Maia: Tamam o zaman ben sevenleri rahat bırakayım. Görüşürüz.
Dedi ve gitti.
Laura'ya baktım. Oda bana bakıyordu. Sonra:
Laura: Maia'yı yalnız bırakmıyım.
Dedi ve gitti. En azından bana sarılmıştı. İNANMIYORUM! Oda beni seviyordu.

------------------------------
Bir bölümün daha sonundayız. Bir daha ki bölüm daha uzun olucak. Bu bölümde hep aynı şeyleri yazdığımı biliyorum ama hepsinin duygusunu belirtmek istedim. Bir daha ki bölümlerde böyle mi yazıyım yoksa tek kişinin anlatımından mı duymak istersiniz? Cevabını yazarsanız sevinirim.
Görüşürüz! HOŞÇAKALIN!
------------------------------

İLK AŞKIM ( Türkçe Raura)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin