Yakalamaca ve Ayrılık

117 9 4
                                    

-----------------------------HATIRLATMA---------------------------
Telefonu kapattım ve Ross'u geri aradım.
Ross: Noldu her şey yolunda mı?
Ben: Evet. Sadece Jasmin beni başından savmak için bahaneler uydurmuş...
Ross'a, Jasmin'le konuştuğumuz her şeyi anlattıktan sonra yine düşünmeye başladım. Bu kızdan korkmam mı gerek yoksa ona güvenmem mi? Çok ürkütücü biri, hazır cevap ve bazen soğukkanlı bazen sıcakkanlı... Umarım Maia iyidir.
----------------------------------------------------------------------

Jasmin anlatıyor:

Şu Laura denen kızı da  hiç anlamıyorum. Bu kadar çok merak etmesinin ve soru sormasının nedeni ne? Sadece birazcık sabretmesi gerekiyordu.

Carter'ın bulunduğu yere gitmemize az kalmıştı. Onun telefonuna takip cihazı takmamızı düşünen aklıma bir kez daha teşekkür ettim. Nasıl olsa intikam soğuk yenen bir yemektir. Ama galiba ben fazla dondurdum. Carter'ı hep hafife aldığımdan dolayı kaçtı. Ama onu elime geçirirsem benden bir daha asla kurtulamıcak.

Carter'ın bulunduğu yere gelmiştik ve burası kocaman depo gibi bir yerdi. Önce evin etrafını dolaştık. Sonrada kardeşlerimin 2'si evin yanlarında beklemeye başladılar. Bense kapı ziline bastım. Biraz bekledikten sonra kapıyı bi kız açtı. Galiba bu Laura'nın bahsettiği kız olmalıydı.
Ben: Selam. Sen Maia olmalısın.
Maia: Evet benim.
Ben: Carter burda mı?
Maia: Siz kimsiniz?
Ben: Carter'ın arkadaşlarıyız. Carter burda mı demiştim.
Maia: Ondan ne istiyosunuz.
İnanmıyorum. Bu kızın bu kadar aptal olmasını beklemiyordum. Laura bu kız için mi endişeleniyordu? Kıza biraz daha anlayışla yaklaştım. Elimi omzuna koyarak;
Ben: Bak tatlım. Onun kim olduğunu bence bilmiyorsun. Sana hakkımızda ne anlattı hiçbir fikrim yok ama onla biraz işimiz var. Şimdi senden rica ediyorum lütfen Carter burdaysa onu çağırır mısın?
Tam Maia bir şey diyodu ki Carter arkadan gözüktü. Onu gördüğüm gibi Maia'yı kenara ittim ve hemen Carter'ın yüzüne yumruğu yapıştırdım. (Çok mu saçma oldu?) Carter yere düştü. Carter'ın üstüne çıkıcaktım ki Maia beni çekiştirmeye başladı.
Maia: Lütfen dur. Ben onu seviyorum ve oda beni seviyor. Onu rahat bırak. Sizin kim olduğunuzu bilmiyorum ama biz birbirimizi asla bırakmayız. Değil mi Carty?
Carty mi? Şuanda gülmemek için kendimi çok zor tutuyorum.
Maia Carter'dan bir cevap bekliyormuşçasına ona bakıyodu ama Carter sadece bakmakla yetinmişti. Benle beraber içeriye giren küçük kardeşimde Maia'yı tuttu ve bende diğerleriyle beraber Carter'ı alıp arabaya götürmeye çalışıyorduk.
Sonunda Carter'ı arabaya doğru götürürken Maia'ya dönüp;
Ben: Carter'la küçük bi işimiz var, değil mi CARTY?
Dedim ve ben de arabaya doğru ilerledim. Arkamdan Maia gelmeye devam ediyordu. Arkama bile dönmeden;
Ben: Biraz sonra seni almaya gelirler.
Dedim ve hepimiz arabaya binip yola çıktık. Artık bu sürtük benden kaçamazdı.

Laura'yı arayıp Maia'yı yarın görebiliceğini söyledim. Oda bana teşekkür etti.


Laura anlatıyor:

Maia'nın telefonuna ulaşamıyodum. Ama onun güvende olduğuna çok sevinmiştim. Yarın her şey açıklığa kavuşucaktı.

Sabah kalktığımda saat çok geç olmuştu ve ben okula geç kalmıştım. Vanessa niye beni uyandırmamıştı ki? Yarı hazırlanmış bir şekilde evden aceleyle çıktım. Saçım çok dağınıktı.
Okula gittiğimde teneffüstü. Hemen sınıfa çıktım ve içeri girdiğim gibi Ross'la karşılaştım.
Ross: Günaydın güzellik.
Sırıtarak;
Ben: Günaydın
Dedim ve hemen sırama baktım ama Maia yoktu.
Ben: Maia nerede?
Ross: Gelmedi.
Nasıl gelmemişti? Ama Jasmin bana bugün görebiliceğimi söylemişti?

Hemen Maia'yı aradım. ilk aradığımda açmadı. Sonra bir daha aradım ve açtı.
Maia: Efendim?
Ben: Maia nerdesin? İyi misin?
Maia: Laura? Sakin ol. Evet iyiyim ve evdeyim.
Maia'nın sesi çok yorgun ve bitik geliyordu.
Ben: Bugün niye gelmedin? Hasta filan mısın? Yanına geliyim mi?
Maia: Laura, bak özür dilerim ama biz bi daha görüşemicez. Çünkü dün eve geldiğimde ailemle başka bir şehre taşınma kararı aldık. Haber veremediğim için özür dilerim.
Üzülmeli miyim bilmiyorum.
Ben: Eğer senin için bunun daha iyi olduğunu düşünüyorsan benim için sorun yok.
Maia: Anlayışın için teşekkür ederim. Şimdi bavulumu hazırlıcam. Kapatmam gerekiyor. Görüşürüz.
Ben: Görüşürüz.
Telefonu kapattığımda Ross bana bakıyordu. Maia ile konuşmamızı anlattım ve Ross'da bana beni asla bırakmayacağını söyledi. Bunun üzerine moralim biraz düzelmişti ama hala iyi değildi.

Ders bitmişti. Okuldan çıkmak için hazırlanırken Ross yanıma geldi.
Ross: Haftasonu bir işin var mı?
Ben: Bi düşüniyim... Sanırım yok. Niye sordun ki?
Ross: Önemli bir şey yok. Hadi gidelim.
Neden sorduğunu pek kafama takmadım ve çantamızı alıp gittik.

Ross anlatıyor:

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 15, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İLK AŞKIM ( Türkçe Raura)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin