Yeni Kız

375 28 8
                                    

-----------------------HATIRLATMA---------------------

Ben: Laura sana birşey söylemem gerekiyor.
Laura: Söyle.
Ben: Ama bu çok zor.
Laura: Söyliyebilirsin. Bana güven
Ben: Sana her zaman güveniyorum ama bu gerçekten çok zor.
Laura biraz şaşırmıştı. Meraktan çatlıyacak gibiydi. Artık söyleme vakti gelmişti.
Ben: Laura ben seni...
Tam söyliyecekken Maia geldi. Maia biraz daha duramaz mıydın?

--------------------------------------------------------------

Vanessa anlatıyor:

Laura'yla kahvaltımızı yapıp evden çıktık. Okula giderken Riker'ı gördüm. O da beni görmüştü. Riker'ın yanına gittim. O arada da Laura okula doğru gidiyordu.
Ben: Selam
Riker: Selam! Nasılsın?
Ben: İyiyim sen?
Riker: Ben de iyi.

Okula vardık ve birlikte yukarı çıktık. Sıramıza hiç tanımadığımız bir kız oturmuştu. Çok masum ve çok tatlı bir kızdı (medyada var). Yanına gittim.
Ben: Merhaba!
Kız biraz şaşırmış gibiydi ama sonra hiçbir şey demeden gülümsedi.
Ben: Şey... Bizim yerimize oturmuşun.
Kızın gülümsemesi bir anda soldu. Ondan sonra hemen arkamızdaki sıraya geçti. Arkamızda da başka kız oturuyordu.

Ders zili çalmıştı. Öğretmen geldi.
Öğretmen: Yeni bir arkadaşımız var. Kendini bize tanıtır mısın?
Kız tahtaya çıktı. Biraz utanıyor gibi gözüküyordu.
Kız: Ben...Majori. Paris'ten, Calamart'tan  ...geli-yorum.
Dilimizi fazla konuşamıyor gibiydi.
Öğretmen: Demek Fransa'dan geliyorsun. Teneffüste arkadaşlarınla tanışırsın. Onların da seni seviceğinden eminin. Şimdi geç bir yere otur.
Majori bizim arkamıza geçti ve oturdu.

 Tenefüs zili çaldı. Hiç kimse Majori'nin yanına gitmiyordu. Majori arkamızda olduğu için arkamı dödüm ve Majori'ye kendimi tanıttım. Buna çok sevinmişti. Sınıftaki çoğu kişiyle Majori'yi tanıştırdım. Riker'a da Majori'yi sevdirmeye çalıştım. Birazcık sevdirdim galiba.

Riker anlatıyor:

Majori'nin gelmesine pek sevinmiş değilim. Vanessa, Majori ile daha çok ilgilenirse kıskanırım. Ben Vanessa'yı seviyorum. Vanessa için Majori'yi sevmeye çalışıcam. Başka çarem yok gibi.

Ders boştu. Üçümüz bahçede dolaşıcaktık. Vanessa benimle ilgilenmiyor. Bu çok kötü. Vanessa'ya Majori'yi kıskandığımı söyliyemezdim. Majori'yi hemen bırakırdı. Majori'yi bırakmasını istemiyorum ama onla benden fazla ilgilenmsini de istemiyorum.

Kantine indik. Her zaman ki gibi sıcak çikolatalarımızı aldık. Bu sefer Vanessa ağzını kirletmeden içti. Sıcak çikolatayı ağzının kenarlarına bılaştırdığında çok tatlı olmuştu. Acaba Vanessa Majori hakkında ne düşünüyordur?

Son derste bitmişti. Eve gidicektik. Vanessa ile vadelaştıktan sonra gittim. Tabii Majori'de benimle geliyordu. Çünkü evi bizim yanımızdaydı.

Eve girdiğimde Rydel evdeydi.
Rydel: Selam!
Ben: Selam.
Rydel: Okul nasıl geçti?
Ben: Berbat.
Rydel: Noldu? Vanessa'ya biri teklif mi etti?
Ben: Hayır. Okula yeni bir kız geldi. Vanessa her zaman o kızla dolaşıyor. Adı Majori. Sadece kıskanıyorum.
Rydel: Kızın evi nerede?
Ben: Yanımızdaki bina. Niye sordun? Sende mi o kızla arkadaşlık kurucan?
Rydel: Hayır. Sadece merak ettim.
Ben: Tamam.
Rydel biraz sonra evden çıktı. Nereye gidiyor hiçbir fikrim yok ama sormakta istemiyordum.

Rydel anlatıyor:

Eve geldim. Hiç kimse yoktu. Koltuğa oturdum ve televizyonu açtım. Biraz sonra da Riker geldi.
Ben: Selam!
Riker: Selam.
Ben: Okul nasıl geçti?
Riker: Berbat.
Ben: Noldu? Vanessa'ya biri teklif mi etti?
Riker: Hayır. Okula yeni bir kız geldi. Vanessa her zaman o kızla dolaşıyor. Adı Majori. Sadece kıskanıyorum.
Ben: Kızın evi nerede?
Riker: Yanımızdaki bina. Niye sordun? Sende mi o kızla arkadaşlık kurucan?
Ben: Hayır. Sadece merak ettim.
Riker: Tamam.
Sonra Majori'nin evine gittim. Şanslıydımki Riker benim nereye gittiğimi merak etmedi.

Majorilerin evine geldim. Kapıyı tıklattım ve Majori'nin annesi kapıyı açtı. Kim olduğumu sordu. Bende Majori'nin sınıf arkadaşı olduğumu söyledim. İçeri girdim. İçeri gerçekten büyüktü. Sonunda Majori'nin odasını bulabilmiştim. Kapıyı tıkladım ve içeri girdim.

Majori benim kim olduğumu bilmiyordu. Biraz korkmuş gibiydi.
Ben: Merhaba!
Majori bir şey demeden bana bakıyordu.
Ben: Riker'ın kardeşiyim.
Majori:  Ne oldu? Riker benim hakkımda...kötü şikayetlerde mi bulundu.
Ben: Hayır. Sadece Abim hakkında sana bir şey söylemeye geldim.
Majori: Dinliyorum.
Ben: Bak abim seni kıskanıyor. Riker,  Vanessa'yı seviyor. Vanessa'da seninle daha çok ilgilendiği için seni kıskanmış oluyor. Sadece senden isteğim... Riker'a kendini iyi biri olarak göstermen.
Majori: Bunu nasıl yapabilirim.
Ben: Onla daha çok ilgilenebilirsin.
Majori: İlgilenmeye çalışırım.
Ben: Teşekkür ederim.
Sonra evden çıktım.

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Bir bölüm daha bitti. Umarım beğenmişsinizdir. Dediğim gibi derslerim olduğu için hiçbir şey yazamıyorum. Haftasonu
kursum var yazabildiğim kadar yazmaya çalışıyorum. Bölümde RAURA yoktu ama bir dahaki bölümde tamamen Raura yazıcam. Hatalarım varsa söyleyin. Sizi seviyorum<3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

İLK AŞKIM ( Türkçe Raura)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin