-3-

1.5K 82 118
                                    

*FLASHBACK*

Dabi : Feromon salgılıyorsun ve galiba bunun farkında değilsin güzelim.

*FLASHBACK END*

Deku : H-hey Yüzünü yanağına değen dişlerden uzaklaştırır değilim evet.

Dabi : Beli zaten

Dişlerimden kaçınan omegaya karşı güldüm.

Dabi : Bu zamana kadar nasıl mühürlenmedin merak ediyorum.

Deku : Normalde evden çıkan birisi değilim o yüzden... Dabinin kucağından inmek için debelenir

Dabi : Rahat dur, düşersen canın acır.

Kucağımda debelenen oğlanı sıkıca tuttum.

Dabi : Evden neden çıktın ki ?

Deku : Keyfimin kahyası istedi. Bırak beni seni tanımıyorum bile.

Bedenime uyarı mesajları veren feromonlar daha da artmıştı. Omegam sürekli olarak yoğun şekilde feromon salgılıyordu.

Dabi : Bırakayım da alfalar üstüne saldırsın. Rahat dur ve feromon salgılamayı kes.

Deku : Onları kontrol edemiyorum elimde olan bir şey değil.

Dabi : O yüzden bende seni bırakmıyorum.

Evin bahçesinden geçip kapıya doğru ilerledim.

Deku : BIRAK BENİ SENİ TANIMIYORUM BİLE!!! Dabinin kucağından inmek için debeleniyordu

Kollarım arasında çebelleşen oğlanı indirip kapıyla aramda sıkıştırdım.

Dabi : O zaman tanışırız. Adım Dabi ya senin ki feromonlarına sahip çıkamayan kurtçuk?

Deku : Iğk- Başını başka tarafa çevirir ve kısık sesle Deku..

Benden bakışlarını kaçıran Deku'ya yaklaştım. Ve gülümsedim.

Dabi : Bak tanıştık.

Deku : Hıhı şimdi beni bırak

Dabi : Hayır tanıştığımıza göre artık burada durabilirsin? Ha yok ben kontrol edemediğim feromonlarım ile gideceğim diyorsan deliğine veda et derim.

Elimi çenesine atıp okşadım.

Deku : D-deliğim ? Anlamayan bakışlar ile Dabiye bakar ve ardından bakışları bahçe kapısına kayar.

Deku'nun baktığı yere bakarım, dudaklarım gerilirken minik bedeni iyice sıkıştırıp elimi beline sardım.

Dabi : Aynen öyle deliğin..

Sıcak nefesimi boynunda ki ısırık izine üfleyip bedenini kendime çektim. Ellerim belini okşuyordu.

Dabi : Diğer alfalar benim gibi değildir, sana acımasızca sahip olurlar. Belki deliğini dahi parçalarlar..

Belini sıkıp ısırdığım yeri yaladım.

Deku : Ighm~ yapma... Kapıdaki insanlara bakıp Dabiyi ittirmeye çalışır.

Dabi : Utanıyor musun? Hmm istersen içeri geçebiliriz Deku~

Kulağına mırıldandıktan sonra hırladım. Bedeni yine kollarım arasında titriyordu. Bu hali çok sevimli ve tatlıydı. Çoktan kulakları ve kuyruğu çıkmıştı kollarımın arasındayken gözlerini kapıdan ayırmıyordu.

Dabi : Galiba bu sessizlik bir evet.

Deku'yu kucağıma almadan önce kapıyı açtım, bedeni kollarım arasında huysuzlukla mırlıyordu. Elimi pofuduk kuyruğuna atıp okşamaya başladım

Dabi : Bu kadar mutsuz olma.

Deku : Nghmm~ yapma... Hala kapıya bakıyordu ve titrek sesle konuşuyordu.

A : Bir sorun mu var ? Kapının ardından seslenmek

Arkada ki kişiyi önemsemeden ayağımla dış kapıyı kapattım.

Dabi : Bir şey yapmıyorum ki güzelim~

Deku : *İçeri girmeyi fırsat bilip Dabiden uzaklaşır ve başına herhangi bir şey geçirir kulaklarını gizlemek için.*

(Çok fazla koyu metin olduğu zaman ** yapacağım)

Dabi : Yalnız ben onları çoktan gördüm.

Gülüp, sağa sola sallanan kuyruğu tutup canını acıtmamaya özen göstererek benden kaçan bedeni kendime çekip kollarımı beline sardım.

(Gençler ufak bir bilgi alfalar hayatları boyunca 1 kere mühürleme yapabilir.)

Deku : Ehh.. Neden ben ?

Belini okşarken burnumu boynuna sürtüp sıcak nefesimi verdim.

Dabi : Çünkü kokun çok güzel ve sevimli bir yüzün var.

Deku : Mmm..~ Dabinin kolları arasında titrer feromon salgıamazsam beni bırakacak mısın...?

Bakışlarım sertliğime kaydı.

Dabi : Beni bu hale getirdikten sonra feromon salgılamasan bile seni bırakmam hem sende benle aynı durumdasın.

Dekunun minik sertliğini işaret ettim.

Deku : Özür dilerim elimde olan bir şey değil... Ben çok fazla feromona maruz kaldım.

Dabi : Evet öyle.. İstersen seni rahatlatabilirim Deku.

Belinde yer edinmiş olan ellerim şimdi kasığını okşuyordu.

Deku : Mghm~ istemiyorum. (kız evi naz evi derler)

(Yeni bölümün sonuna geldikkk ortalarda biraz heyecan katmak istiyorum nasıl yaparım bilmiyorum artık 4. bölümde göreceğiz. Yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin seviliyorsunuz <3)


Narin Omegam~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin