-13-

684 45 80
                                    

T : Neyse burdan da sorarım. İzuku~ dabi altına girdiğin kaçıncı kişi?

Deku : Ah- ilkim..

T : Güzel yalanmış neyse.

Dekunun bana uzatmış olduğu bıçakları aldım. Toganın dekuya sorduğu soru ile kaşlarım çatılırken sert bakışlarım togaya kaydı. Toganın boynunu tutup ısı vermeye başlarım.

Dabi : Bana bak seni lanet sürtük, sakın bir daha eşimi kendinle bir görme.

Deku : DABİ YAPMA! Dabiyi sakinleştirmek içi boynunu yalar ve feromon salgılar. Yapma..

Bakışlarım dekuya kayar, dudağımı ısırırım. Derin bir nefes alıp Toga'yı geriye ittirip bıçaklarını önüne atarım.

Dabi : Bir daha sakın sınırlarını aşma Himiko Toga.

T : Boynunu tutup yere yığılır B-bez..

Izuku'yu kucağıma alıp Toga'ya aşağılayacı gözlerle bakarım.

Dabi : Bir daha ki sefer uslu bir kız kardeş ol, o zaman sana acırım belki hm?

Deku : Dabi dersini kalkmış...

Dabi : Kurogiri ilgilenir, onun için endişelenme bebeğim. Özellikle seni aşağılayan birini.

T : B-ben artık onlarla değilim. Boğazını tutup yerde yatıyor.

Anlam veremeyen bakışlarla Togaya bakarım.

Dabi : Artık onlarla değilim derken?

T : Dabi- b-bez öğk..-

Kısa bir nefes verip togaya bez uzatırım. Toga hızlıca elimdeki bezi alıp boynunu sardı. İzukuyu yatağa bırakıp toganın yanına gidip önünde diz çöktüm.

Dabi : Acıyor mu aptal?

T : Evet acıyor.

Dabi : Koltuğa otur. İzu bebeğim yürüyebilir misin?

Deku : Evet.

Dabi : Pekala bana sağ taraftaki ilk yardım çantasını verir misin?

Koltuğa geçmiş olan toganın yanına gidip boynuna bakarım.

Dabi : Sinirlerimi bozmayı kesmelisin toga.

Bana ilk yardım çantasını uzatan dekuya baktım. Belinden tutup sağ bacağıma oturmanı sağladım ve boynunu öpmeye başladım.

Dabi : Teşekkürler bebeğim.

İlkyardım çantasını alıp toganın boynuna baktım.

T : Acıyor

Dabi : Normal toga dayan biraz.

Hafif yanmış boyuna pansuman yapıp sararım. Izuku'nun beline sarılı elimi hareket ettirip belini okşarım.

Dabi : Şimdi artık onlarla birlikte değilim ne demek toga?

T : Basbayağı. Neden sürekli hawksı sordum zandediyorsun?

Dabi : Ben buradayken ne oldu anlat.

T : Tecavüz edildim. Tişörtünün gizlemiş olduğu 2 tane mührü gösterir. hemde 2 kişi tarafından.

Dabi : Ne?!? Kim??

Tehtitkar feromonlar salgılamaya başlamıştım. Feromon salgılamamla kafama hissettiğim yumrukla başımı dekuya çevirdim.

Deku : Feromonlarına dikkat et burada beni unutuyorsun.

İzuku tatlı tatlı söylenirken saçlarını okşadım. Kokudan rahatsız olduğu için dekuyu balkona gönderdim ve togaya döndüm. Daha önce sormuş olduğum soruyu yineledim.

T : Hawks ve twice başka kim olacak?

Dabi : Piç herifler...

Dabi : Tomura hiçbir şey demedi değil mi?

T : Hayır haberi bile yok. Söylemeye kalktığımda "Çocukça işlerinle uğraşamam" dedi.

Dabi : Lanet buruşuk yosun.. Ofa'ya karşı olan takıntısı... Toga onlardan intikam almak ister misin?

Toganın titreyen bedenini kollarımın arasına alıp sıkıca sarıldım.

Dabi : İzuku ile gideceğiz buradan sende gel bizimle toga.

T : Size yük olmak istemem hem beni bulmaları 10 dakikalarını almaz mühürlüyüm.

Dabi : Hmm mühürlü olduğun alfa ölürse mühür kalkarmış diyorlar.. Deneyelim mi?

Dabi : Hem bize yük olmazsın. Rusyaya gidiyoruz.

T : Rusya mı? Ciddi misin?

Dabi : Evet.

T : Momgiri ne olacak?

Dabi : Eğer benim tarafımı seçerse benimle gelir. Tomura'nın yolunda bizi bekleyen tek şey ölüm Toga. Ve ben daha fazla ölmek istemiyorum.

T : Ölmek istemediğin her halinden belli ona baktıkça gözlerinin içi parlıyor.

Dedikleri ile gülümsedim ve balkonda oturan dekuya baktım.

Dabi : O kadar mı belli ediyorum..?

T : Evet.. aniden göğsünü tutar Hawks çağırıyor gitmem lazım.

(DEVAM EDECEK)

YENİ YAZMAKTA OLDUĞUM PENÇEM KİTABIMA DA GÖZ ATARSANIZ ÇOK MEMNUN OLURUM <3

YENİ YAZMAKTA OLDUĞUM PENÇEM KİTABIMA DA GÖZ ATARSANIZ ÇOK MEMNUN OLURUM <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






Narin Omegam~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin