-10-

1K 67 141
                                    

(GENÇLER BU ARADA DEKUNUN AĞZINDAN YAZAYIM MI???)


Kollarım arasında uyuyakalan Deku'nun saçlarını okşadım. Yumuşak aç telleri parmaklarım arasından kayıp gidiyordu. Bakışlarım yapış yapış olmuş vücuda dolandı bir süre, sonra Izuku'yu kucağıma alıp odamda bulunan banyoya ilerledim. Banyo kapısının dirseğimle açıp kucağımda ki uykucu bebekle içeri girip onu küvetin içine bıraktım. Yıkanacağımız sıcaklığı ayarlayıp Izuku'nun arkasında ki yerimi aldım. Bedeninin her bir köşesini ezberlemek için yavaş hareketlerle suyu bedenine döküyor sonra ise bedenini nazik dokunuşlarla yıkıyordum.

Deku : Hmm? Uykulu bir şekilde gözlerini açıp dabiye bakar.

Kollarımı beline dolayıp dudaklarımı yanağına sürterim.


Dabi :
günaydın sevgilim~

Deku : Dabinin yanağıma sürten dudakları ile irkilip titremeye başlar ve ürkek bir sesle cevap verir huh~ sevgili miyiz?

Dekunun bu sevimli tepkisine gülüp karnını okşarım.

Dabi : Izu~ seni mühürledim ve işaretledim. Sence bu durumda ne olabiliriz?

Çilli yanağına minik buseler kondurup alnına dökülen tutamları geriye iterim.

Deku : Henüz mühürlemedin mühürleme bitmedi yani... Evet sevgiliyiz.

Hafif hafif karnını dürterim.


Dabi :
Mühürlerim sıkıntı yok nefesimi kulağına üflerim sence burada bir şeyler var mıdır?

Deku : Dabinin karnına bastırmasıyla çıkan döllere şok içinde bakar ve kulağıma gelen nefesten irkilip hafif kızarır. mghm~ bilmiyorum

Dabi : Bence var.

Keyifle sırıtıp parmağımı şişmiş deliğine sürterim.

Deku : Mghmm~ yoktur bence.

Dabi : Emin misin sevgilim?

Parmağımı içeri ittirip duvarlarını okşamaya başladım.

Deku : Ighm!~ dabinin yaptığı ani hareketle kendini sıkmaya ve feromon salgılamaya başlar.

Dabi : Bebeğim yoksa ikinci bir tur mu istiyorsun?

Dudaklarım keyifle iki yana kıvrılır, dekunun dudağını ısırıp emerim.

Deku : Mmghm~ yüzünü dabiye dönüp kollarını dabinin boynuna dolayıp boynunu emmeye başlar. bilmem~ Ama acıyor...


Boştaki elimle belinden tutup sol bacağımın üstüne oturturum.

Dabi : Çok mu acıyor bebeğim?

Bir parmağımı daha dar olan deliğe eklerim.

Deku : Ighmm~ evet dabi.. gözlerini sıkıca kapatıp gerçek (inci feromon bir bölümde yazdım) feromonumu yaymaya başlar.

Değişen kokuyla kaşlarımı çatarım.

Dabi : Izu senin feromonların mı değişti?

Deku : Feromonları düzenlemeye çalışırken daha fazla feromon salılamaya başlar uh- hayır..

Deku : Feromonları düzenlemeye çalışırken daha fazla feromon salılamaya başlar uh- hayır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Narin Omegam~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin