-6-

1.3K 72 243
                                    

(CANLARIM YORUM ATIN YORUM ATMİONUZ ATMİONUZ YAZASIM KAÇIYOR BU ARADA DENİZ HESABINI GERİ ALDIIII. DENİZ KENDİNİ TOPLADIĞINDA RP YE DEVAM EDİCEZ VE BÖYLELİKLE KİTAP DA DEVAM ETMİŞ OLACAK.)

*FLASHBACK*

Deku : HAZIRLA DABİ!!

*FLASHBACK END*

Dabi : Peki bebeğim~

Deku'nun bacakları arasına girip kasılıp gevşeyen deliğe baktım, dudağımı yalayıp dilimi deliğe sürttüm. Deku'nun bacağını okşamayıp aynı zamanda dilimi deliğe bastırıp deliği emiyordum.

Deku : Mmghmm~ Dabii...~ kısık gözlerle dabi'ye bakıp bacaklarını dabi'nin omzuna koyar

(allahın izni ile yarıda kesmicem)

Bir elimi omzumda ki bacağa attım okşamaya başladım, diğer elimle ise aletini okşuyordum. Dilimi deliğin içine ittiriyordum içi sıcacıktı , aletini ise hızla çekiştiriyordum.

Deku : AGHMM aletinden damlayan meniye bakar mmmhh~ belini hareket ettirmeye çalışır ama başaramaz o yüzden eli ile dabi 'nin başını ittirmeye çalışır.

Beni ittirdiğini fark edip başımı kaldırırım ve Altımda yatan güzeller güzeli dekuya bakarım.

Dabi : Efendim güzelim?

Deku : Karnındaki meniye bakar haahh~ bu ne? (saf çocum)

Bakışlarım Deku'nun karnına kaydı boşalmıştı , sırıttım ve parmağımı meniye sürdüm.

Dabi : Bu mu?

Parmağıma bulaşan meniyi yaladım.

Dabi : Beyaz sıvı

Karnına bulaşmış bütün meniyi yaladım. Çok lezzetliydi.

Deku : Mghmm~ titremeye başlar.

Deku'dan ayrılıp, pantolonumun kemerini çözdüm.

Dabi : Ne yazık nemlendiricim yok hiç... Ne yapsak ki?

Deku : Dabi acır. Dabi çok büyüksün lütfen acır.

Dabi : Hmm kayganlaştırmalıyız o zaman.

Deku'nun çenesini okşadım. Saçlarını okşayıp dudağını minik bir buse kondurdum. Omuzlarından tutup önümde eğilmeni sağladım. Yanağını okşayıp saçlarını geriye taradım.

Dabi : Bebeğim güzelce ıslatmalısın ki canın acımasın.

Aletimi iç çamaşırımın içinden çıkartıp başını Deku'nun dudağına sürttüm.

Deku : Ağzını açıp Dabi'nin aletini ağzına alır mgh~

Dabi : Ihmm güzel.

Deku : *Yarısına kadar sokup ileri geri yapar.*

Elimi Deku'nun saçlarına atıp okşadım.

Dabi : Aaaah~ Deku.

Deku : Mhmm~ Hızlanır.

(saat gecenin 12 si size bölüm yetiştiriyorum. Piçlik yapasım geldi.)

Deku : *Parmağını Dabi'nin deliğine sürter.*

Narin Omegam~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin