Eveeet böyle bir kitabım olduğunu uzun süre sonra hatırladım... Yb atılması için sevgilimden falan tehtit aldığımdan değil yani X-X
Herneyseeeğğğ
Oy sınırı : 30 (3k okur var haklı bir sınır)
Yorum sınırı : 200
Hatırlarsanız ki düşünmüyorum toga hawks ve twice tarafından mühürlenmişti.
///////////////////////////////
YAZAR AĞIZINDAN
Dabi : Git ve ona Dabi seni çağırıyor de. O benim altımda. Sözlerimi dinlemek zorunda.
T : Kanıyordum dabi.. hıck- ve onlar beni duvarlara sürte sürte siktiler hawks her yerime tüy sapladı...
Yere oturup ağlamaya başlamıştı Toga. Dabinin kaşları çatılırken yerde hıçkırarak ağlayan sarışını kollarının arasına aldı.
Dabi : Üzgünüm güzelim, yanında olmalıydım o an. Ama endişelenme ağabeyin o iki köpeğin cezasını verecek. En acılı ölümü onlara sunacağım birtanem.
(Arkadaşlar yanlış anlaşılmasın dabi togayı kardeşi olarak görüyor ve kardeşi gibi sevip kolluyo)
Dabi : Izu ile burada kal ve eşyaları toplayın ben ise o iki pisliği temizleyeceğim tamam mı ? Ve Izu'dan kan almak yok Toga, o tek canlı değil.
T : Bende geleceğim.
Dabi : Emin misin? Ne kadar iğrenç olsada seni mühürlediler, onları dinlemek zorundasın.. Ve bunu görmek istemiyorum Toga.
Toganın ağlaması da titremesi de artmıştı göğsünü tutup titrek bir şeklide dabiye bakarak konuştu.
T : Gitmem gerekiyor..
Dabi : İzu bebeğim buraya gelir misin ? Toga git Kurogiri'yi bul ve her şeyi anlat sonra ortak salona gelin.
Deku : Hm?
Dabi : Benim küçük bir işim var ben gelene kadar biraz dinlen hm?
Deku : Hmhm
Izuku'nun alnına minik bir buse kondurup karnını okşadı Dabi.
T : Seyahhatteler.
Dabi : Ne seyahati ?
Toga yerden titreyerek kalkıp kapıya doğru yürümeye başlamıştı.
T : Afoda işleri varmış ıgh- detay vermediler.
Dabi : Pekala, Hawks ve Twice nerede şu an ?
Toga ayakkabısını giyip evden çıkmıştı. Dabi toga evden çıkarken dekuya ben gelene kadar kapıyı kimseye açma demişti ve dipleri gelmiş siyah saçlarını geriye tarayıp toganın peşine düşmüştü. Dabinin sorduğu soruya biraz duraksayarak cevap verdi.
T : Hawks ara sokakta. Twice nerde bilmiyorum.
Dabi : Twice bul, Hawks bende.
Toga kıyafetinin birkaç düğmesini titreyerek açıp hawksın yanına doğru gitmeye başlamıştı. Toganın bu halini gören dabinin boynundaki damarlar belirmeye başlamış , elini sinirden sıkıyordu.
T : Ighm~ hawks kanatma lütfen..
Dolu gözlerle ve titreyerek hawksa bakıyordu.
H : Merak etme.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Narin Omegam~
Fanfiction+18 DabixDeku Kitabı Shiplemiyorsan okuma zorla okutturmuyorum. BOL BOL SMUT~