1

447 60 20
                                    

MULTİ:ELİF

Elif'in ağzından

Bu sabah yine mutlu bir şekilde uyanmıştım yavaşça yatağımdan kalkıp camdan dışarı bakmaya başladım ve kapı çaldı "gir" dedim 'i' yi uzatarak ve içeri annem geldi "günaydın canım kızım" dedi "günaydın" dedim neşeli ses tonumla ardından annem "seninle bir şey konuşabilir miyiz?" Dedi hayırdır ne oluyordu?

"Tabii" dedim yatağıma oturdu ve bana da otur der gibi yatağa hafifçe vurdu bende oturdum biraz duraksadı bir süre sonra konuşmaya başladı "bak kızım baban 2 yıl önce öldü ve biz çok zor geçiyoruz okul masrafları yemek masrafları faturalar falan ben düşündüm ki " dedi ve durdu ona niye durdun devam et bakışımı sergiledim ve devam etti "bak kızım ben bir süredir biriyle görüşüyorum ve evlenme kararı aldık bizim için her şey daha kolay olacak hem onunda 1 erkek çocuğu var seninle aynı yaşta onunla da iyi anlaşırsınız" dedi ben ifadesizce yere bakıyordum gözlerim dolmuştu.

Tam 1yıl 9ay önce babam ölmüştü bu hız niye anne? Ben yere bakarken annem ''kızım'' dedi sesi endişeliydi. Ağzıma tuzlu bir tat gelene kadar ağladığımın farkında değildim.

Yavaşça gözlerimi yerden alıp anneme baktım ''1yıl 9ay'' diye mırıldandım ''Neden anne? Neden bu kadar çabuk? Biz kendimiz çalışıp kendi paramızı kazanamaz mıydık?'' sinirlerim bozulmuştu, kırılmıştım hem de çok ''anne çıkar mısın?'' dedim annem yavaşça ayağa kalktı saçlarımdan öpüp odadan çıktı. Ben de sessizce ağlamaya devam ettim.

Mert'in ağzından

Ne yapacağımı bilemiyorum karmaşık duygular içerisindeyim babam annemle boşanalı daha 5 ay bile olmadan başka bir kadınla evleneceğinden bahsetmişti. Annem duyunca ne yapacaktı merak ediyorum. Sahilde dolaşırken yerdeki taşlara sinirle gelişi güzel ayağımla vuruyordum. En sonuncusuna sertçe vurdum ve bir çığlık sesi duydum. Hadi ama ciddi olamazsın!

VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN :)

ÜVEY KARDEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin