. Kim Taehyung .
Kendimden emin adımlarla şirket binasına doğru yürüdüm. Yaklaşık 6 aydır staj yaptığım şirkette bu gün stajerler arasından seçme yapılacaktı ve içimizden biri şirkete alınacak diğerleri stajyer olarak kalmaya devam edecekti.
Paraya ihtiyacım vardı ve eğer bir stajyer iseniz kimse size yeterli miktar para vermiyordu. Bu 6 ay boyunca çok zor geçmişti benim için. Diğer stajyerin çoğu ise aileleri iyi durumda olanlardı. Hatta aramızda şirket ceo'sunun oğlu bile vardı. Onun neden staj yapmaya ihtiyaç duyduğunu bile bilmiyorum ama aralarında gerçekten bu işe ihtiyacı olan bir ben bir de Namjoon hyung vardık.
Hazırladığım projemden emindim. Stajerler arasında öne çıkan biri olmuştum, şu son 3 ay içerisinde. Ama benimle birlikte öne çıkan bir isim daha vardı Yoon Sanha ceo'nun oğlu.
Başta onun hile yaptığını düşünmüştüm ama kısa süre içerisinde sadece yetenekli ve zeki olduğu için yükseldiğini anlamıştım. Elbette onun beni yenmesini istemiyordum. Eğer Sanha bu gün benden daha iyi bir projeyle gelirse bu benim için bir 6 ay daha stajyerlik yapmak demekti ve 6 ayın sonunda şirkete alınıp alınmayacağımdan emin bile değildim.
Şirkette sunum yapacağımız yere doğru ilerliyordum, ellerim titremeye başlamıştı bile. Henüz liseye giden bir kız kardeşim vardı ve benim yüzümden part-time işte çalışmak zorunda kalmıştı. Onun için yapmalıydım. Sonuçta o da genç bir kızdı ve onun da arkadaşlarıyla birlikte gezme, eğlenme hakkı vardı ama benim yüzümden bunlardan mahrum kalıyordu. Anne ve babamızı trafik kazasında kaybettiğimizden beri yalnızca kız kardeşim ve ben vardık. Ailemiz hayattayken Jennie ile çok da iyi anlaşamazdık tabi ailemizin ölümünden sonra bu değişti. Sürekli tartışan iki şımarık velet olmayı bıraktık. Çünkü zaten bu hayatta birbirimizden başkasına sahip değildik artık.
Düşüncelerimi kendimden uzaklaştırdım. Harika bir sunum yapmam lazımdı. Hem kardeşim için hem de kendim için...
.
.
.
Bütün stajyerler sunumlarını yapmıştı. Karar aşaması için şirketin üst düzey çalışanlarından olan 4 kişi başka bir odaya geçmişlerdi. Sunum odasında diğer tüm stajerlerle birlikte birbirimize şaşkın şaşkın bakıyorduk. Şaşkın olmamızın sebebi şuydu; herkes yarışmanın ben ve Yoon Sanha arasında olacağını düşünüyordu. İlk sunumları da biz yaptığımız için uzun bir süre daha bu düşünce devam etti. Fakat sunum sırası en son Park Jimin beceriksizine geldiğinde herkesin ağzı açık kaldı. Birlikte geçirdiğimiz bu 6 ay boyunca Park Jimin hiç bir görevde ilk sırada yer alamamıştı. Üstelik beveriksizin tekiydi. Sürekli kendi üstüne ya da başkalarının üstüne bişey döker, sandalyeden düşer, herkesi rahatsız ederdi. Onun gibi birinin böyle ciddi bir ortamda olması bence saçmalıktı. Tabi bu güne kadar. Bu gün endişe etmem gereken tek kişinin Yoon Sanha olduğunu düşünmüştüm ama Park Jimin ikimizi de ezip geçmişti. Hatta Namjoon hyung bunun hakkında durmamış espri bile yapmıştı. Şimdi hepimiz sessizce oturmuş kimin sürekli çalışan olmak için hak kazandığını bekliyorduk. Yine de kazanan alt bir pozisyonda başlayacaktı tabi ki fakat iyi bir maaş veriyorlardı ve o maaş kız kardeşim Jennie'yi part-time işten kurtarabilecek kadar yeterliydi. Hatta haftada bir arkadaşlarıyla gezip tozmasına izin verebilirdim. Ona gerçekten abilik yapabilirdim...
.
.
.
Bir süre bekledikten sonra stajerleri eve göndermişlerdi. Tahminimce gerçekten iyi sunumlar olduğu için karar verememişlerdi. Namjoon hyungla ortak bir fikrimiz vardı ki o da Park Jimin'in en iyi sunumu yapmasıydı. Onu pek tanımıyorum iş haricinde birbirimize günaydın dahi dememiştik ve ben onu fazla hafife almıştım. En başından beri dikkat etmemi gerektiren rakibin o olduğunu nerden bilebilirdim ki?
Şahsen Park Jimin'den sonra ki en iyi sunumu benim yaptığımı düşünüyordum. Diğer stajyer arkadaşlarımın hepsi benimle aynı fikirdeydi. Ahh bir de Kim Jisoo vardı. Stajyerlik günlerinde gelmediği çok gün vardı. Onu programdan atarlar diye düşünmüştüm ve evet Jisoo da zengindi. Bu zenginlerin neden aptal bir stajyerlik yapmaya ihtiyaç duyduklarını anlayamıyorum. Bu işin içinde başka bir şey vardı ama ne olduğunu bilmiyorum. Ayrıca Kim Jisoo son zamanların en başarılı iş insanıydı. Bu şirkette bir işe ihtiyacı yoktu çünkü kendi şirketleri* vardı üstelik benden sadece 2 yaş büyüktü. Kısa zaman içerisinde 0 dan başlayıp dünyanın en zengin adamlarını sollayan kadın girişimci olarak tanınıyordu. Ona hayrandım. Onun bütün röportajlarını izlemiştim ve aslında bu gün yaptığım sunum da onun sayesinde aklıma gelmişti. Bir gün onun kadar başarılı olabilmeyi umuyordum ya da en azından onun yanında çalışabilmeyi. Tabi ben ne kadar Kim Jisoo'nun şirketlerinde çalışmak istesem de onun rakip şirketinde işe girmek için çabalamam üstüne onun da çabalaması garipti. Herkes Jisoo'nun aptalca davrandığını düşünüyordu ama bence bir planı vardı çünkü o gördüğüm en zeki insandı.
(Yazarınız Jisoo ya aşık evet)
(ahh Jisoom üzümlü kekim)Eve geleli tam 3saat geçmişti ama hala şirketten bir haber yoktu. Bu yüzden hazırlanıp Seokjin hyungun çalıştığı bara doğru gittim. Evet o pahalı içkileri ödeyecek param yoktu ama Namjoon hyung, Seokjin hyungu görmek istediği için bana da ısmarlıyordu. Yanlış anlamayın onun da parası yoktu ama Seokjin hyung söz konusu olunca bir yerinden para çıkartmayı başarabiliyordu.
Namjoon hyungla mesaj attım
Kime: Sexy Brain NamNam
} Hyuuuunng
Görüldü...
Yazıyor...
] Hayır Taehyung sana içki ısmarlamayacağım
Görüldü...
Yazıyor...
} Seokjin hyung bikini giymiş
Görüldü...
Yazıyor....
Çevrimiçi
Yazıyor...
Yazıyor...
Yazıyor...
] Gece gece niye bikini giysin olm
] Bir de o erkek normalde de giymez
] ama
] Geliyorum lanet girsin
Görüldü...
Mesajlara sırıttım yine kazanmıştım. Işte Namjoon hyungu kandırmak bu kadar kolaydı. Yani aslında bir şeye kandığı yoktu çünkü o zekiydi. Ama zeka da Seokjin hyunga kadar. Onu görünce aptal oluyordu aynı Jimin gibi.
.
.
.
Barda bilmem kaçıncı içkimi içiyordum.
Bu sırada telefonum titredi
Kimden: 10 yıl içinde sahibi olacağım Şirketim❤️
] Bay Kim Taehyung stajyerlik programını başırı ile geçmiş bulunmaktasınız. Yarın sabah 07.00' da şirket binasında olunuz. Orda talimatları aldıktan sonra işinize başlayabilirsiniz. Gerekli bilgiler yarın verilecektir.
Tebrik ederiz...
.
.
.
Bölüm sonu... 🥺😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NYX || vmin
HumorAynı şirkette işe giren iki rekabetçi adam. Kazanan kim olacak? Bu hikaye Vmin ship hikayesidir Yan shipler: Yoonkook - Namjin