Cobor în grabă scările nerăbdătoare să găsesc pe cineva. Însă pe cine caut? Ah, pe Kelly! "Minți!" Strigă din nou subconștientul meu la mine, dar aleg să îl ignor pentru moment.
Muzica deja răsună în toată cabana și o vibrație puternică vine dinspre locul în care se află boxa. Lumea deja a început să se miște pe ritmurile muzicii, alții au deja pahare din plastic roșii de care sunt sigură că nu sunt umplute cu suc, iar eu analizez prudentă încăperea pentru a găsi o față cunoscută.
Dar singura față cunoscută pe care o găsesc este cea a lui Andy care se află în compania unei domnișoare îmbrăcată într-o rochie neagră, mulată pe corpul bine definit de forme și foarte scurtă. Mult prea scurtă. Părul negru ca abanosul îi este prins într-o coadă de cal, ceea ce permite o vedere totală la trăsăturile feței sale care sunt de păpușă. Într-adevăr, este foarte frumoasă. Nu se compară deloc cu mine.
De ce am spus asta? Nici nu trebuie să se compare, eu nu voi fii niciodată lângă Andy precum se află această domnișoară în momentul de față. Nici nu îmi doresc lucrul ăsta.
Inspir adânc și mă îndrept spre bucătărie pentru că îmi simt gâtul foarte uscat în momentul de față. Acolo o găsesc pe Kelly alături de un bărbat pe care nu îl mai văzusem niciodată până acum.
Ochii lui albaștri, pătrunzători mă fixează imediat cu privirea și mă analizează din cap până în picioare. Are părul lung și blond, iar barba este la fel de mare și blondă, ceea ce îi oferă un aspect neîngrijit, dar într-un mod sexy.
" Bună, frumoaso! Numele meu este Chad." Se prezintă și îmi întinde mâna, pentru a face cunoștiință. Mână lui este aspră la atingere, ceea ce face ca pielea mea să se furnice ușor.
" Bună. Hailey, îmi pare bine." Mă prezint și eu și încerc să schițez un zâmbet. Starea mea nu este tocmai bună, dar încerc să maschez pe cât posibil lucrul ăsta.
" Fato, bei ceva?" Mă întreabă Kelly și dau afirmativ din cap, lucru care mă surprinde atât pe ea, cât și pe mine.
Nu pune prea multe întrebări în legătură cu asta și scoate un pahar de aceeași culoare precum și a celorlalți de la această petrecere și toarnă un lichid vișiniu în el, după care mi-l întinde. Îl iau imediat, practic îl smulg din mână ei și îl duc la buze, sorbind încet din el. Are un gust dulce-acrișor, chiar este bun. Mai iau o înghițitură și deja sunt la al doilea pahar în cinci minute.
" Wow, cred că ar trebui să o iei încetișor, iubito." Îmi spune Kelly râzând și mă acompaniez ei.
" Nu te-am mai văzut până acum prin zonă." Îmi direcționez atenția spre Chad, întrebându-l.
" Asta pentru că nu sunt de aici." Răspunde simplu.
" O cunoști de mult timp pe Kelly?" Vreau să aflu mai multe detalii despre acest individ, pentru că nu îmi inspiră prea multă încredere.
" De când eram doar niste țânci proști." Spune amuzat și o privește pe Kelly. Aceasta se îmbujorează imediat ce o privește și nu este greu să îți dai seama că îl place pe tip.
" Super." Este tot ce mai adaug.
" Măi să fie! Mironosița și-a făcut prezența la petrecere, printre noi, păcătoșii!" Nu trebuie să mă întorc spre locul de unde s-a auzit această voce pentru că pot ghici din gura cui pot veni cuvintele astea.
" Andy, nemernicule! Când ai sosit?" Țipă Kelly și se aruncă practic în brațele lui.
" Acum două ore." Îi răspunde sec, fără să îi răspundă înapoi la îmbrățișare.
CITEȘTI
Tu ești haosul meu
أدب المراهقينHailey White este tiparul de studentă silitoare, cu note care tind spre excelență întotdeauna, care țintește cât mai sus atunci când viitorul ei este în joc și care obține de cele mai multe ori, tot ceea ce își propune. A fost mereu fetița lui tati...