- Хайде, Мелс. Трябва да тръгвам. - каза той, прекъсвайки целувката.
- Да, разбира се. - въздъхнах аз.
- Хей, не се сърди... Ще се видим само след 4 месеца... - отвърна той, вдигайки брадичката ми. Погледа ми се заключи в неговите зелени очи.
- Нужно ли е да Заминаваш на това тъпо турне? - попитах аз и една гореща сълза се спусна по бузата ми.
- Мисля, че знаеш отговора. - отговори с усмивка и търпчинките му се показаха.
- Но... Хари... - въздъхнах аз. - Ще ми липсваш толкова много.
- По- малко, от колкото и ти на мен. - отговори и ме целуна.
- Тъпак. - казах аз и скръстих ръце.
- Обичаш този Тъпак... - каза той с усмивка и излезе от стаята.
- Повече от колкото мислиш... - въздъхнах и се тръшнах на леглото.
Мамка му, Хари. Защо винаги нещо ни разделя? Защо никога не можем да бъдем обикновена двойка? Ти винаги си зает с твоята кариера... Винаги си някъде. Далеч от мен и това боли. Много.
За пореден път си тръгна. 4 месеца без прегръдките ти. Защо ме караш да е те обичам толкова, а когато имам нужда ти си някъде? Мразя съдбата ни.
Отърсих се от мислите си преди да съм избухнала в плач и си пуснах песента '' Crazy In Love ''.
***
°Хари °
Какво ти става, Хари? Поредното турне, което те отделя от момичето ти. Много добре знаеш колко я обичаш. Защо пак я остави? Разбирам, че не мога да оставя кариерата, но определено Мелиса е по - важна. Поредната ни пречка. Дори и аз не вярвам на това, което й казах. Да, това не са просто 4 месеца, а много повече. Това са още мъчителни дни без нейната прегръдка и целувка.
- За какво си се замислил, Хари? - прекъсна мислите ми Найл. - Отиваме на турне. Не си ли щастлив?
- Единственото място, на което искам да съм е до нея. - отговорих и се загледах през прозореца.
- Мамка му, Хари. Стегни се. - Исъска ми Луи. Аз го игнорирах и взех плеъра си. Пуснах песента, която ми напомня за нея - '' Crazy in love ''.
Хора, какво мислите? Да продължавам ли? Интересна ли е? Моля оставете коментарче или гласувайте. Благодаря ви много.
YOU ARE READING
Impossible Love
Ficção AdolescenteМелиса се запознава със звезда. В началото те са просто приятели, но скоро това се променя и приятелството им се превръща в любов. Любов, която е невъзможна. Те са толкова различни, макар че споделят едно сърце. На какво са готови, за да запазят люб...