Слушах музика в стаята си и лежах спокойно, когато някой нахлу нахално в стаята ми.
- Не си спомням да съм те пуснала да влезеш? - казах аз на Хари.
Той игнорира грубото ми изказване и седна на леглото си мен. В зелените му пъстри очи се четеше гняв, но и празнина.
- Майка ти ми каза, че от утре ще ходя с теб на... А... - защо ли не се учудих? Едва ли е ходел преди.
- Училище... - въздъхнах и завъртах раздразнен очи.
- Да... Ще намина към 12 часа за малко. - каза той, почессайки се зад врата.
- Ще ти се. Трябва да си там в осем. - казах и му подадох програмата за утре.
- А.. Какво? По - лошо няма ли как да стане? - милия мисли, че това е всичко. Ха.
- Стегни се! - казах аз студено. - Ще те чакам на автобусната спирка утре в 7:40часа.
- Автобус? - повтори той с отвращение. Аз само се засмях и започнах да го бутам към врата, оставяйки го да си мрънка под носа.
- Чао, Хари. - казах аз, затварайки вратата под носа му.
- Мелиса, чакай. - изкрещя той.
- Казах чао, Хари. - повторих аз и заключих. След като той се отказа да чука по вратата си тръгна, а аз продължих с предишното си занимание.
Мислех си за него и усмивка се прокрадваще по лицето ми. Определено тази среща с него, беше по-сполучлива от първия път, когато се държа като идиот.
Отърсих се от мислите си, заравяйки Глава във възглавницата. Настроих алармата си и потънах в мекото си легло.
° Хари °
След като Мелиса ме изгони от стаята й, аз се върнах при момчетата и майка й.
- Как мина? - попита Найл подигравателно. Аз го погледнах студено и седнах на предишното си място.
Обсъждахме теми за новия ни проект, но от време на време мисълта за Мелиса и училището утре се прокрадваще в мислите ми.
Когато приключихме беше 22:54 часа.
- Аз ще отида да проверя Мелиса. - обяви майка й. - Мисля, че все още ми е сърдита.
Тя стана, но аз я хванах за китката и казах:
- Нека аз.
Качих се по стълбите и отворих вратата й бавно.
Малката светлина от коридора, осветяваще част от мрачната стая. Забелязах, че спи, за това затворих и се усмихнах. Не знам защо. Върнах се долу и обявих пред майка й, че е заспала.
След няколко минути с момчетата тръгнахме към вкъщи изморени от деня.
Преди да заспя последното нещо, което се сетих, бе Мелиса. Тъпак! Заспивай.
° Мелиса °
Забелязах как някой отваря вратата ми. Аз бях на ръба да заспя, но забелязах как светлина осветяваше нечий зелени прекрасни очи.
Заспах с образа на Хари в съзнанието ми.
YOU ARE READING
Impossible Love
Fiksi RemajaМелиса се запознава със звезда. В началото те са просто приятели, но скоро това се променя и приятелството им се превръща в любов. Любов, която е невъзможна. Те са толкова различни, макар че споделят едно сърце. На какво са готови, за да запазят люб...