7

1.6K 77 6
                                    

Cože jak to jak to že si ho nemůžu blocknout! Rači jsem tu poslední správu ignoroval a šel spát zítra je taky den no ne. Zas jsem mobil a šel spát.

Chlapeček si chce hrát tak to má mít. Od zítra ho začnu sledovat a až dostane diplom ze školy unesu ho. Vlastním nemálo vil po celém světě ukrýt ho před policií nebude problém.

Ráno jsem se probudil a šel do školy. Po spoustě neuvěřitelně nudných přednáškách které bych nejradši vynechal ,ale nemůžu jsem se vydal do práce.

Mí muži ho celou dobu sledovali a dávali mi info co dělá. Teď si právě nandavá pracovní uniformu tak jsem poslal svého  bodyguarda pro cafe protože mám moc práce.

Zrovna nikdo nešel tak jsem si sedl s muffinem a začal si povídat se svím kámošem a zároveň kolegou Niallem. Byla sranda dokud tam nepřišli dvě Alfy v černém obleku a černými brýlemi. Poslal jsem Niala aby je obsloužil protože jsem se jich bál a Niall je beta.
Niall si zapisoval obědnávku zatím co já byl schovaný za pultem než mi cinknul mobil.

Zrovna jsem měl půl hodiny volno tak jsem mu napsal

Neznáme číslo: Ahoj koloušku copak děláš :)

Nad tou správou jsem se zamračil já nejsem žádný koloušek co di to dovoluje!

Já: Jsem v práci a neříkej mi koloušku!!

Neznámé číslo: Ale ale kočička vytahuje drápky.

Já: Já nejsem ani kočička!

Neznámé číslo: Tak přejdeme na jiný téma co škola.

Já: Dobrý sice je tam nuda ale naštěstí se blíží konec.

Odepsal jsem mu pak mě ale trklo jak ví že studuji v tom moje přemýšlení přerušilo cinknutí mobilu.

Alfa x omega (yaoi)Kde žijí příběhy. Začni objevovat