14

522 33 3
                                    

15+ hodně detailní popis. Doufám že se bude líbit ;)

Bolelo mě celé tělo... chtěl jsem, ne potřeboval jsem ho!! Najednou jsem slyšel dupot na schodech a následné blížící se kroky...

Když jsem vešel do místnosti naskytl se mi pohled na ležícího Hira jen v dlouhém tričku a kalhotkách. Ten pohled se mi vryl do hlavy a moje alfa pudy mě zcela ovládly.

Cítil jsem jak se prohnula postel ale vůbec jsem nevnímal. Jediný co jsem cítil byla alfa. Chtěl jsem jeho doteky a proto jsem začal kňučet, abych mu to naznačil. Cítil jsem ruce na mém pase a najednou mě otočil. Hlava mi spadla do polštářů ale zadeček jsem měl stále vyzdvižený protože mi ho podepřel polštářem. Mé ruce mi chytli a jednou jeho rukou mi je dal nad hlavu. Nad třením našich těl jsem zavzdychal. Rai jen zavrčel v tu ránu jsem cítil horký dech na mém otvůrku ze kterého vytékala vlhkost a než jsem se stačil nadát cítil jsem jeho jazyk jak ve mě kmitá.

Dal jsem ho do pozice aby měl na mě vystrčený zadeček a zároveň ho měl pod kontrolou. Moje hlava se přesunula k jeho místečku. Chci si ho nejdříve připravit. Najednou můj hbitý jazyk do něho vnikl. Zavzdychal... tak líbezný zvuk co vydává ta jeho vůně a jeho dokonalá postava mě přivádí k šílenství.

Moje tělo se třáslo pod náporem slasti. Jeho jazyk najednou zmizel a ucítil jsem špičku prstu. Pomalu ho do mě začal zasouvat. Byl to divný pocit ale v tu chvíli jsem chtěl víc tak jsem kapičku přirazil naproti prstu, abych mu to tím naznačil. Najednou tam strkat další a potom zase další dohromady tedy tři. To se mi ale moc nelíbilo bolelo to začal jsem sebou kapičku šít když s nimi začal pohybovat. Jenže jak měl mé ruce nezmohl jsem vůbec nic, naštěstí o chvíli to začalo být příjemný až se z toho vyklubala další vlna stenů a vzdychů.

Musel jsem si ho připravit. Abych řekl pravdu tak můj kamarád rozhodně mezi menší nepatří právě naopak a nechci aby se mu něco stalo. Když jsem usoudil že už je tak akorát připravený tak jsem se nehnul k jeho oušku a zašeptal jsem ,,teď to bude bolet a neboj za chvilinku to přejde" potom jsem už začal pomalu do něj pronikat.

Hrozně to bolelo začal jsem sebou škubat a trhat. Kousal mě na krku a tím odváděl mojí pozornost od toho. Když už byl ve mně tak přestal a čekal až si zvyknu. Chvíli jsem to rozdýchával ale zase mnou projela vlna slasti tak jsem si ho krapet vysunul a
Přirazil až po kořen. On to pochopil a začal přirážet.

Když jsem začal přirážet místnost se naplnila vzdychy nás dvou. Třásl se slastí podle mnou a mě se to líbilo. Zrychlil jsem tempo. Cítil jsem že už za chvilku budu. On už vyvrcholil přede mnou. Já jsem ale zrychlil a naklonil se k místečku kde si alfa označuje omegu. Místečku jsem pomalinku olízl. Najednou přišlo mé vyvrcholení a já se zakousl a tím pádem spojil naše duše dohromady už navěky.... V tu chvíli jsem se začal probírat z transu. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 16, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Alfa x omega (yaoi)Kde žijí příběhy. Začni objevovat