Tentokrát jsem si dával pozor, abych to cafe nevylil. Podal jsem jí jim a chtěl odejít když v tom se ten s fialovými vlasy zvedl a já zůstal sám jen s tou dokonalou alfou.
Dopil jsem v rychlosti kávu a taky se zvedl a přistoupil k němu. Sklonil jsem se k němu a do ouška jsem mu zašeptal ,, Já tě dostanu koloušku " potom jsem mu skousl ouško a v klidu jsem se odklidil z kavárny.
Když mi to zašeptal do ouška a následně skousl přeběhl mě mráz po zádech. Potom co odcházel jsem na něj koukal jako na blázna.
Večer
Po šichtě jsem šel domu mám takoví baráček po rodičích . Rodiče mi umřeli při autonehodě. První půl rok byl pro mě nejhorší potom jsem se nějak začal smiřovat že už se nevrátí.
Šel jsem si lehnout když v tom mi zavibroval mobilNeznámé číslo: Ahoj koloušku
Já: Dobrý den mi se známe?
Neznámé číslo: Neboj brzy poznáme ;)
Já: Jste si tím nějak jistý
Neznámé číslo: Já vím co chci a to taky dostanu ;)
Já: Určitě jsi nějaký úchyl a jdeš do bloku
Neznámé číslo: To bych ti neradil koloušku
Já: to mě nezajímá jdeš do bloku !!!
Zablokoval/a jste uživatele: Neznámé číslo
,,A má to úchyl jeden" zabručel jsem zvesela a chtěl jít spát abych ráno vstal do školi (ano studuji vysokou školu už od malá jsem si přál bít doktor studuji obor na který mají diplom jen pár lidí na celém světě mě chybí jen měsíc a budu první omega s touhle klasifikací)
už jsem vypínal mobil když v tom mi znovu cinkl mobilUživatel: Neznámé číslo nejde zablokovat !
Neznámé číslo: když to nejde po dobrým půjde to po zlím koloušku ;)
ČTEŠ
Alfa x omega (yaoi)
Hayran KurguOmega kluk jménem Hiro je číšník v kavárně ,ale jednou tam potká kluka jménem Rej Boyxboy jestli se vám to nelíbí nečtěte Moc se omlouvám za chyby