Šel jsem ho zkontrolovat přece je tam už hodinu a nic neslyším. Když jsem tam vešel tak jsem se zarazil. Hiro usnul. Vzal jsem ho tedy do náruče a šel s ním do postele ,ale ještě než jsem ho uložil jsem mu dal moje tričko. Musím říct že je roztomilý když spí.
Probudil jsem se byla ještě tma. Musel jsem zapojit svoje mozkové závity ,aby mi došlo že jsem tady neusnul. Rozhodl jsem se utéct. Vydal jsem se ke dveřím. Byli takové těžké a ještě k tomu zamčené. Přišel jsem si úplně v háji nevěděl jsem co mám dělat . Po chvíli utápění se ve svých myšlenkách mi na mysl připadlo moje pořekadlo co jsem si říkával když jsem byl ve špatných situacích. ,,Když to nejde dveřmi musí to jít oknem". Pak se mi v hlavě zrodil ten nejdebilnější ,ale zároveň nejlepší nápad co jsem kdy tady dostal. Namířil jsem si to k oknu. Byl jsem velice vysoko. Chvíli jsem přemýšlel a obhlížel jsem si terén když v tom se ve mě udělala náhlí proud adrenalinu a já vyskočil.......
Slyšel jsem křik. Lekl jsem se okamžitě vyběhl k oknu a dostal jsem málem infarkt ,když jsem viděl Hira jak leží na zahradě v záhonku a vypadal úplně mimo. Já ho přerazím. Okamžitě jsem vyběhl do zahrady ,jenže ten malí parchant začal utíkat. Moc mu to nešlo byl celí poškrábaný takhle to nepůjde dostane trest!
Snaží jsem se posbírat všechny své síly ,ale nešlo to. Doběhl mě...... pomalu začalo vycházet slunce. Doběhl mě ,chytl mě za ruce a hodil si mě na záda jako pytel brambor. Zmítal jsem se ,bylo to k ničemu.
Byl jsem tak nasraný hodil jsem si ho na záda. Furt se zmítal ,plácl jsem ho přes zadek aby přestal pomohlo to. Došel jsem do domu sedl jsem si s ním na gauč ,ohl si ho přes koleno , stáhl jsem mu kalhoty a málem jsem začal slintat nad tím pohledem. Měl na sobě černé krajové kalhotky ,ale teď musí dolu.Ohnul si mě přes koleno. Byl jsem z toho v šoku. Stáhl mi kalhoty ,potom kalhotky a řekl.....
Tak teď dostaneš deset ran. Za každou řekneš kolikátá to je a poděkuješ.
Než jsem začal namítat přistála mi na zadečku první rána. Hrozné to štípalo jelikož jsem nechtě navíc tak jsem řekl ,,1 ,děkuji" takhle to pokračovalo devětkrát. Byl jsem úplně vyčerpaný za všeho. Sundal mě ,vzal mě do náruče a položil na gauč. Následně mě Přikryl. Já jsem ho jen pozoroval co se dělat.
Šel jsem zajistit celý dům ,aby se tohle už neopakovalo.
ČTEŠ
Alfa x omega (yaoi)
FanfictionOmega kluk jménem Hiro je číšník v kavárně ,ale jednou tam potká kluka jménem Rej Boyxboy jestli se vám to nelíbí nečtěte Moc se omlouvám za chyby