Zahrabal jsem se více pod peřinu. Kdo to může být sakra vždyť jsem přece zamykal a nikdo jiný klíče nemá!
Říkal jsem že si ho potrestám. Můj Hiro s toho jen tak nevymluví. Když už jsem byl u jeho bytu . Vzal jsem si sebou paklíč abych se s tím moc nepatlal. Když jsem vešel do bytu namířil jsem si to rovnou k němu do pokoje.
Slyšel jsem jak se ten člověk ke mě blíží. Viděl jsem jak otevírá dveře ale v té tmě jsem neviděl do obličeje. Vidím statnou mužskou postavu ale to je vše. Blížil se ke mě a měl něco v ruce. Bojím se začal jsem se klepat ta osoba přišla ke mě a než jsem se z toho strachu probral tak mě ta postava chytla za ruku a píchla mi injekci asi nejspíš s uspávací látkou protože se mi už klíčila očka a usnul jsem.
Už jsem to nemohl vydržet chci ho a já vždy dostanu co chci už jsem mu to psal. Vzal jsem ho do náruče je tak rozkošný mám chuť ho tady na místě ohnout a udělat si z něho mojí omegu ,ale nemůžu ještě ne. Šel jsem s ním rovnou k mému LAMBORGHINI AVENTADOR LP 700-4 v černé barvě.(auta domy a podobně si můžete samozřejmě představit podle sebe jen dávám nápovědu jak nějak ta věc vypadá 😁) Položil jsem ho na zadní sedačky, připoutá ho a jel domů.
Probudil jsem se v na zadních sedačkách nějakého auta. Zrovna když jsem se rozhlížel uviděl jsem tu nejhezčí Alfu co jsem kdy viděl.
ČTEŠ
Alfa x omega (yaoi)
FanfictionOmega kluk jménem Hiro je číšník v kavárně ,ale jednou tam potká kluka jménem Rej Boyxboy jestli se vám to nelíbí nečtěte Moc se omlouvám za chyby