Mladá blondýnka seděla v knihovně a užívala si ticha, které v ní panovalo. Jediné, co slyšela byl zvuk škrábajícího brka o pergamen, na nějž psala madame Pinceová nějaký seznam.Hermiona uvolněně zavřela oči a prohrábla si rukou plavé kadeře. Za tu dobu, co byl Draco pryč, stihla přečíst jednu knihu, a jelikož ji z toho neustálého čtení začínaly pálit oči, rozhodla se, že zůstane jen tak relaxovat.
Knihovna byla příjemnější místo než si Hermiona myslela. Zbožňovala literaturu – především romány, legendy a novely.
Matka jí už od malička vnucovala číst knihy různého žánru, ale Hermionu čtení dříve nebavilo. Až po pár letech si ke knihám vybudovala vztah, a nyní z ní bylo sečtělé děvče.Spokojeně zkřížila kotníky a opřela se o opěrku židle, přičemž si vychutnávala pocit klidu, který se jí v knihovně dostal.
Tady mohla vypustit z hlavy vše, co ji tížilo. Nadechla se a do nosu jí udeřila vůně knih, jež se linula místností.Vydechla vzduch z plic a mírně svraštila obočí, když zaslechla prudké otevírání dveří a hlasité kroky, které se blížily k ní.
,,Není čas vyspávat, Hermiono!"
, A klid je ten tam ' pomyslela si, a když otevřela svá modrá kukadla, setkala se s očima svého bratra, jenž na ni hleděl ze shora. Hermiona v duchu proklela jejich výškový rozdíl a protáhla se.
,,Co se zase děje, Draco? Ředitel ti nakopal zadek nebo co?" Zabrblala a postavila, přičemž si vyhladila sukni.
Draco zkřížil ruce na hrudi a ušklíbl se.
,,Ani ne" protáhl líně a začal kolem ní obcházet, jako kdyby byla kořist a on šelma, která se chystá k útoku ,,byl tam i táta. Naštěstí jsem z toho vyvázl živ a zdráv, jak sama vidíš" zazubil se a Hermiona si s malým úsměvem odfrkla.
,,Sice jsem se nejdřív bál, že mě tam přetáhne tou svou gigantickou holí, ale k takovému bolestnému závěru nedošlo" dopověděl ještě a Hermiona pobaveně pozvedla obočí.
, Rozený herec dramatu ' ozval se jí hlásek v hlavě a zavrtěla hlavou tak, aby si toho Draco nevšiml.
,,Radši už pojď. Nechceš přece, aby tě madame Pinceová zase zpražila" oznámila mu vážně. Draco kývl na znamení souhlasu a vydali se spolu z knihovny na chodbu plnou studentů.
,,Zajímalo by mě, jak si vede Cedník s tím úkolem" zamyslel se blonďák a přejel si palcem po bradě. Hermiona nechápavě vyklenula jedno obočí a Draco se krátce zasmál.
,,Nemáš ani páru, kdo Cedník je, viď?" Zeptal se a ona zakroutila hlavou.
,,No přece Diggory!" Pleskl se do čela Draco, jako kdyby to byla snad ta nejjasnější věc na světě.
,,Není on náhodou Cedric?" Otázala se opatrně Hermiona a Draco zaúpěl. , Co v tom svém mozku má? '
,,Nemáš vůbec smysl pro humor, Hermiono" ucedil. Hermiona ho šťouchla do hrudi a poté hodila vražedný pohled na jednoho z Mrzimorských studentů, který ji při chůzi vrazil do ramene.
,,K čemu má ty oči, když se nedokáže ani dívat na cestu?" Zamumlala si pod neviditelnými vousy a Draco se k ní s tichým ,,hm?" otočil.
,,Nic" vychrlila okamžitě a zamířila na Bradavické pozemky. Draco ji tiše následoval a pozdvihl obočí, protože je vedla k tribunám famfrpálového hřiště.
,,Ty chceš být tady?" Ujišťoval se.
,,Ale jistě, proč ne" pokrčila s úsměvem rameny a posadila se. Draco ji napodobil, Hermiona si šťastně povzdychla a z jejích úst, díky chladnému počasí, přitom vyletěl malý mráček páry.
ČTEŠ
𝗧𝗵𝗲 𝗣𝗮𝗿𝗲𝗻𝘁 𝗧𝗿𝗮𝗽 | 𝗗𝗿𝗮𝗺𝗶𝗼𝗻𝗲, 𝗟𝘂𝗰𝗶𝘀𝘀𝗮 ✔
RomanceManželům Malfoyovým se narodily dvě děti. Chlapec a dívka. Po jejich narození, ale Narcissa zjistila, že ji Lucius podvádí a rozvedli se. Narcissa si ponechala dívku a Lucius chlapce. Mysleli si, že když od sebe odejdou už se nikdy nesetkají. Ale os...