??.

7.8K 472 34
                                    

      Gelen ilk taksiye binmiştim. Ve hastaneye doğru gidiyorduk. Hayır benim anlamadığım bana neden sekreteri haber veriyor ? Annem herhalde aramaya tenezül etmedi. Of ya sinirleim alt üst oldu.Ne diyorum ben ya. Neyse. Ay Allah 'ım inşallah hiçbir şey olmaz. Ay ya acaba nasıl oldu ? Ay annem o biliyor muydu? Ya da annem de mi .... Hayır ya Allah korusun. 

" Geldik abla." düşüncelerimden ayrılıp taksiciye dödüm. Bu nedir ya abla ne neyse derdim bu mu ? 

"Saol." parayı verip indim. Ve koşarak hastaneye girdim. Direk şu adını bile bilmediğim şu kasa tarzı bir yer varya oraya yürümeye başladım. Ta ki annemi görene kadar anneme doğru koşup

" Babam nerde? Anne neler oluyor? Neden bana o sekreter haber veriyor? Ann-"

"Kes Aslı."

"Ne kesi anne ya ne oldu diyorum ?"

"Anlatıcam ya sakin ol !!  "

"Bağırma bana"

"Aslı sus da dinle o zaman."

"Sen anlattın da ben dinlemedim şimdi öyle mi oldu vay bee !"

"Ben öyle mi dedim ?"

" İma ettin. Neyse. Ne oldu anne ?"

" Kaza. B-biz g-gidiyorduk. An-aniden arab-ba çıkttı. En son b-biz doğru geli-geliyordu. Ve bize ça-çarp-"

Gidip anneme sarıldım ay ya onu öyle görmeye dayanamıyorum. Ve evt biliyorum dengesizim.

XXX

Annemi odaya aldılar. Sinir krizi geçirdi. Kadın da çok kötü oldu zaten yaa. Bir de onun da yüzünde kolunda çizik varmış ve eli de burkulmuş ve malım ben anlamadım ya. Bir kaç gün uyutacaklarmış. Neyse ya bir dakika bu adamlar neden bize doğru geliyor yani bana doğru geliyor? Neyse ne ya.!

" Aslı Hanım biz babanızın çalışanıyız size oda ayarladım siz geçin biz bakarız zaten babanızın durumu çok kötü değil sadece uyuması gerek gibi.

"Gerek gibi derken ?"

"Tam öyle değil ama.."

"Bana doğruyu söylyin !! "

"Kolu kırılmış ve yüzünde ve bacağında da kısaca vücudunda çizikler var. Ve  kolları falan da çizilmiş."

"Ohaa ya "

"Ya şu an göremezsin ama ...."

" Ama...?"

"Bence en geç iki üç güne çıkar."

Arkamı dönmem ile Eylül ile burun buruna geldim.!

"Eylül aaa Ediz, Enes ??"

"Aaa ne tesadüf biz de bir İzmir' e uğraya-"

"Teşekkür ederim."

"Her zaman kanka."

"Size de teşekkür ed-"

"Teşekkür etmene gerek yok. Eee biz sonuçta senin için gelmedik yani baban nasıl ?"

Enes ve her zaman ki halleri hiç teşekkür ettirmez ne bileyim kendini farklı hissediyormuş vs. vs. vs.

"Babam mı bomba gibi."

"Hı? "

"Kızım hastanede olduğumuza göre ?"

Ben su an Enes e kızım mı dedim ?
Ve enes farketmedi.
Tek kelime ile OHA

"Yani durumu nasıl, Esma Teyze falan da nasıl ona bir şey olmamış değil mi ?"

YENİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin