Arkama baktım ve arkamdakinin elimden telefonumu aldığını gördüm o sırada beni sertçe ittirerek sırtımın duvarla buluşmasını sağladı ve sırtım acaip ağrıyor. Ve tabi bunu yapan bir grup sürtük ve çetesi.
"Bana bak küçük sürtük.Belki sosyal medyada senin istediklerinin olur veya evinde ama burada benim kurallarım geçer ! Anladın mı? Ve ben benim olan hiç bir şeyi başkasına vermem veya kullandırmam.! "
ani bir hareketle saçımdan tuttu ve duvara vurmaya başladı gerzek. Ve ben de dururmuyum. Bilegini tuttum ve döndürdüm o acı ile bileğini tutarken bense onu duvara yasladım ve
"Sürtük senin anandır. Kimsin lan sen !!? Nasıl konuşuyorsun benimle?! Ve haberin olsun ben de bir kez uyarırım sakın karşında ben varken sesini yükseltme.! Veya el kol hareketi yapma ! Yoksa o elini ya kırarım ya da bir yerlerine sokarım.! Bu sadece senin için değil arkadaşların için de gecerli.! Anladın mı lan beni ?"
Yalnız acaip bağırmışım ya.
"Sen kim oluyosun da beni tehdit etmeye kalkıyorsun.Senin o havada olan götüne sesleniyorum. Sit down pliss."
Dedi ve arkadaşlarına kaş gözişareti yaptı. Anlamamış bu anlatırım ben ama. Arkadaşlarına dönüp
"Sakın.! Kim bana dokunursa buradan sağ çıkarmam onu.! Anladınız mı? "
kızların hepsi geri çekildi. Ee tabi şu duvarda yaslı olan şahsiyet ise kaldı öyle sonra ona dönerek
"Bak gerizekalıcım seni uyarıyorum bir daha bana bulaşma anladın mı beni ? Veya sende o göt yoktur ha.? Ne dersin ?! "
O bu sefer gercekten korkmustu.Ben de bundan yararlanaraktan
"Telefonum ?"
Dedim ve arkadaki kız ise uzattı. Işte böyle ablası. Gulumseyerek çıktım. Simdi diyeceksinizdir ondan ben diyeyim şimdi böylelerine yüz verirsen basina bela olur bunlari düşünürken kapiyi acip disariya çıktım Ama çıkmaz olsaydım gerizekalilara bağırırken fazla sesim yükseldi ve su an herkes sessiz zaten dersteker of ya bari kantine falan gidiyim. Ya.
Üst kata çıktım ve ses gelmeye başladı tabi sanirim ben en üst kata çıktım çıktım. Of ya bura kullanilmayan yer. Bi dakikaya şu an bir çocuğu fena dövüyorlar. Valla şu an herkes gidip suçsuzu koruyacağımı düşünüyor ama tabiki de hayır izleyeceğim çünkü buradan ben onlari görürüm ama onlar beni göremezler. Oturdum ve izlemeye başladım bu daha çok birini kıstırıp dövüyor gibilerdi. Ama acaip eğlenceli ya. Valla şimdi siz yanlış anlayacaksınız ama cidden öyle hele şu dayak yiyenin özür dilerim abi demesi ama şöyle bir şey var bence bunlar bunun bir hata üzerine dövüyorlar anladım çünkü öyle olmasa gider ayırırdım belki de ayırmazdım bilmiyorum. Çünkü ilk günden yeteri kadar düşman edindim zaten. Bir de başka bela edinemezdim.
...................
Öğle arası gelmişti ve ben yemekhaneye indim gittim en tenha masaya oturdum. Ya yanlız gıcık oldum ya. Burada bildiğin iki farklı çete var düşman çete. Yemek aldım oturdum ve yanıma üç erkek oturdu bunlar kavgadaki erkeklerdi. Ve su lider gibi olan başladi soze
"Bugün seni gördüm bizim mekanda biz bir arkadasla konusurken baktim sen bizi izliyorsun. Pek de egleniyorsun. Ve galiba sen seni gormedigimizi sandim. Yenisin diye bir sey demiyorum. Bir daha olmasin !"
nah.
"Allah razi olsun.dememi mi bekliyosun ? Ve Hmm düşündüğüm kadar aptal degilmissiniz "
"Hahaahaa "
"Sen gülme allah rızası icin bak hayat gulmeyince de guzel.!"
"Kes "
"Neyi ? "
"Sen de espiri yapma. Hayat espiri yapmayinca da guzel veya yapmaya calisma da."
"Ha ha cok komik hatta o kadar komik ki gulmeyi unuttum."
" neyse. Oraya bir daha gitmeyeceksin."
" neden ?"
" çünkü ben öyle diyorum."
"Ama ben senin dediklerini takmiyorum."
"Oooo senin dilin fazla mı uzun değil mi ¿¿"
"Valla dilimi bilmem ama sanırım arkadaki arkadaşa göre boyum fazla uzun ha ?"
Dedim imali imali aslinda ima degilde acik acik yüzüne vurdum. Ve diyeceksiniz önceki şişman halinle insanlar seninle dalga geciyor da onlara uzuluyorsun ama sen de uzuyorsun derseniz zaten boyumuz ayni ama o erkek ya ondan dedim Oha sıla barış kerem buraya mi geliyorlar yok artik zaten o sirada onlar kalktilar tabi giderken bana seninle gorusecegiz bakışı yolladı gerçekten bu okuldaki herkesin benimle sorunu ne ?
"Merhaba tatlım."
Sıla. Iste gerzek yalakalığa başladı şimdi de
"Hı hı "
"Ee ne yapıyorsun ?"
"Yemek yiyo olabilirim. Hani yemekhanedeyiz ya ?"
"Hmm bugün dördümüz bir şeyler yapalım mı? "
"Bilmiyorum."
Bu sefer kerem söyledi Yavşak şak şak
"Güzel bir filme veya eğlence merkezine gidebiliriz.?"
"Yok başka sefere "
"Hmm sen bilirsin tabi "
"Tabi bn bilirim "
"Anlamadım ?"
"Dışarı çıkacağımı ben bilirim yani baskasi nereden bilir ki ?"
Sıla sinirlendi tabi sonra benim ağzımın bir metre açılmasını sağlayacak o cümleleri söyledi
"Kerem ısrar etme aşkım boşver sonra yaparız, değil mi Aslı? "
Oha aşkım mı yok artık.!?
Tabi ben sıla 'nin ağzına laf vermemek için hemen evt anlamında başımı salladım ama zaten bugün benim şaşırma günüm olduğu için bu sefer de bu görevi Barış üstlenmiş hemen
"Siz inin ben geliyorum."
Ne ? Saçmalık tamamen hem de. Ne diyebilir ki bana ? Yani yok artik.
"Konuşabilir miyiz ?"
"Konu klasik şu izmir meselesi ise cevabım HAYIR ! "
"Hayir o değil."
"O zaman olur."
"Asagi inelim mi sınıfa veya dışarıya? "
"Peki."
Barış'a sinirliydim. Ya insan bir kere mi aramaz ama ben ise onu arkadaşım sanmıştım ah ne kadar aptalmışım. Sınıfa indik onların sınıfına boştu
"Ne var ?"
"Bak. Aslı o yanına gelenler. Yani bak okulda olaylar biraz farklı iki farkli grup var düşman iki grup. Ve yanına glenler. Onlar da bir grubun üyesi ve iki grup da kötü yani okul da birde normal popilerler vs var. Ve bu iki gurubun
işleri de tehlikeli ve bunlar kimsenin yanına gitmez ya da tehdit için giderler. Ya da dövmek için sıkıştırırlar veya ayaklarına getirirler. Senin yanına tehdit için gelmişlerdir büyük ihtimal."
"Yani ?"
"onlardan uzak dur."
"Hahahhhhaa hiç gulecegim yoktu."
Gerzek ya. Of çarptim kayipiyi çıktım.
Selam.Biliyorum çok beklettim. Ama 1K olmuş onun icin. :) :) :) sizi seviyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ KIZ
HumorO her şeye gülen ve bulduğu her boku yiyen eski ben yok artık. Değiştim ve geri döndümmmmm.