Çok kötü yaptım değil mi onları kovmamalıydım. Pişmanım ama beni hiç önemsemiyorlar. Merak etmiyorlar. Her türlü kendimi çok kötü hissediyorum. Hem şu malum olay hem de kovma olayı. Herşeyi fazla mı abartıyorum? Oof oof. Kafam çok karışık. Bugün pazartesi. Okula gitmedim iki günlük raporum vaaar.
Elime telefonunu alıp Enesi aradım. Üçüncü çalışta açtı.
"Alo Enes?"
"Efendim."
"Derste misin ?"
"Artık değilim sessize almayı unutmuşum hoca da fazla sinirliydi üzerine de telefon çalınca beni dersten attı herneyse ne oldu?"
"Ben özür dilerim gerçekten biraz fazla sinirliydim-"
"Anladım ama yaptığın çok yanlış bir davranış. Farkında mısın bilmem ama bizi evden kovdun!"
"Farkındayım. Özür dilerim. Sinirlerim bozuktu."
"Bak bizden geçtim hadi ama Mira-"
"Bence o konuda haklı olan benim. Ya hiç bir şeyimiz yok niye onu getirdiniz merak ediyorum."
"Eğlenmek istedik."
"Mira olmadan da olurdu."
"Olmazdı."
"Sabah bensiz olmuştu ama. Hayır istenmeyebilirim ben de çok iyi olmadığımın farkındayım ama o zaman bana gelirken de getirmeyeceksiniz."
"Biz de bu konuda hatalıyız."
"Neyse barıştık o zaman ?"
"Barıştık."
"Saol."
"Önemli değil ama sen sen ol bir daha sakın kimseyi kovma. Gururunu acıtıyor."
"Ben nasibimi aldım."
Iyi oldu şimdi Emre.
"Alo Emre?"
"Ne oldu."
"Az kibar olsan keşke."
"Aslı ne var."
"Aman iyi be. Herneyse ya bak ben akşam için çok üzgünüm gerçekten. Sinirim bozuktu."
"Tamam."
"Sadece tamam mı? Gerçekten mi?"
"Evet tamam."
"Barıştık mı?"
"Evet."
"Oha."
"Az kibar olsan keşke."
"Iz kibir ilsin kiski."
"Aslı."
"Tamam tamam kapatıyorum. Saol."
"Sinirinin Mira mıydı neyse o kıza olduğunu bildiğim için affettim. Yoksa kovman gerçekten kötüydü."
"Biliyorum tekrar teşekkür ederim saol. Allah razı olsun."
"Abartma."
"Peki. Görüşürüz."
"Görüşürüz."
Bu da tamam. Şimdi de Arda.
"Alo."
"Arda benim Aslı."
"Biliyorum adın çıkıyor zaten."
"Ha iyi o zaman. Ya ben dün için çok özür dilerim sinirim bozuldu. Yani sana şey bi davranış değildi."
"Anladım sorun değil."
"Gerçekten çook teşekkürleeer."
"Birşey değil de okula neden gelmedin?"
"Canım istemedi."
"Dün için mi?"
"Yani. Ama tam değil."
"Ne oldu."
"Boşver. Ee sen nasılsın? "
"Iyii de Aslı ben kapatıyorum malum ders."
"Peki iyi dersler."
"Saol. Sana da iyi sıkılmalarr."
"Teşekkürleer."
Vee bu da tamam. Eylülü arayalım bakalım. Bugün şanslıyım.
"Oo senin dünden sonra aramaya yüzün var mıydı ya. Bi de başkalarına dersin yüzsüz diye."
"Dün için özür dilerim.Sinirlerim bozuktu."
"Ufak kuru bir özürle affetmem ben."
"Peki. Görüşürüz."
Kapattım şimdi sinirlenecek ama ben barışacak birşey biliyoruuum. Pastaa. Hemen onun sevdiği pastaneyi aradım.
Ve tamamdır pasta üzerine de yazı yazdırdım. 'Seni seviyorum. Dün için özür dilerim. Beni affet. Afiyet olsun :)' buna karşı affeder. Çikolatalı bir pastaya hayır diyemez. Ve Ediz. Zaten mira ve arzu yu aramak gibi bir niyetim yok.
"Ne var?"
"Ediz ven dün-"
"Bence özür dileyeceğin kişi ben değilim... Mira."
"Dün için senden özür dilerim sinirim bozuktu ve oradaki sinirim tamamen sana değildi."
"Benden değil Miradan özür dile."
"Beni affedebilir misin?"
"Beni duymuyor musun ?"
"Barıştık mı?"
"Sağır mısın. Amaa..bir şartla barışırım. Miradan özür dile. Ben seni ve aptal hareketlerini umursamıyorum ama o biraz hassas."
"Defol git."
Ve suratına kapadım. Salak. Harbi salak.
Ediz arıyor....
"TELEFONU YÜZÜME KAPATMA !!"
"Hani sen beni ve aptal hareketlerimi önemsemiyordun?"
"Ah... Evet ama buna sinir olurum bilirsin."
"Bilir miyim? Nereden bilebilirim!?"
"Es- neyse boşver ben de senin yüzüne kapatm-"
Vee bum. Tekrar yüzüne kapadım. Aptal. Aptal. Aptal.
"Siğir misin imii bir şirtli birişirim miri din izir dili bin sini vi iptil hirikitlirini imirsimiyirim imi i biriz hissis. Aptal!! Mira hassasmış BANANEEE !! BEN NAPAYIM ?!"
Sinirlerim bozuldu.
Ediz arıyor ...
İnat değil mi açmadım çaldı çaldı sustu. Ediiz ya. Edize üzülüyor muyum onun için seviniyor kuyum bilmiyorum ama her ne oluyorsa da onu Mira yla görünce kıskanıyorum ama arkadaş olarak. Evet yani arkadaş olarak. Başka biriyle yakın olunca hiç bir şey olmuyor çünkü. Ama Mira dan kıskanıyorum. Onu sevmediğimden sanırım. Of herneyse. Aslında aklıma şeytani bir şeyler gelmiyor değil de.SALI GUNU
Bugün okula giymeye karar verdim. Üzerimi giyinip dışarı çıktım. Biraz yürümek eminim iyi gelecekti. Ve farklılık da diyerekten farklı bir yoldan gitmeye karar verdim.
"Bu yoldan gittiğini bilmiyordum."
"Hmm Melih di değil mi ?"
"Evet. Selam."
"Selam. Farklılık olsun diye yürüyeyim dedim."
"Iyi olmuş ben de aynı."
"Aslında sana bir şey teklif edeceğim. Anlaşma."
"Nasıl bie anlaşma? "
"Mira? Bizim olayı biliyor musun?"
"Evet yani yüzeysel olarak."
"Ediz iyi bir arkadaşın galiba ve aranız bozuk gibi.. Mira afedersin ama çok pislik bir kızdır-"
"Yok hayır istemiyorum."
"Bence dinlemelisin."
"Oof."
"Neyse. Biz bi süre takıldık. Benden hoşlandığını söyleyip durdu. Sonradan öğrendim ben de aslında beni seven kıza inat olsun diye yapmış. Sonra bunu öğrenince ayrıldım. Yediremedi kendine. Her konuştuğum kızla arama bir şey soktu. Böyle işte ben de sana da gıcık olduğunu öğrenince yanına geldim."
"Peki anlaşma ne?"
"Yok sadece mira hakında bir kaç ipucu."
"Senin çıkarın ne?"
"Mira 'nın üzülmüş olduğunu görme ve gerçek yüzünü herkese gösterme."
"Hmm sevdom. Kabul."
"Peki çıkışta bi işin var mı ?"
"Bilemiyorum."
...
Aklıma çok şeytani planlar vardı. Ve son dersteydik.. Bugün gayet güzel bir gün geçirdim. İyiki gelmişim. Evde oturuncela sıkılıyorum ve de devamsızlık da az kaldı ya. Vee zil. Süper. Çoktan toparladığım çantamı alıp sınıftan çıktım.
"Selam."
"Melih?"
"Beni her gördüğünde adımı mı söyleyeceksin."
"Sanırım."
"Hadi gidelim."
"Nereye."
Kulağıma yaklaşarak devam etti.
"Sence?"
"Yok ya boşver."
"Ama sen hiç eğlenceli değilsin."
"Of valla bak başım ağrıyo zaten."
Yalandan bir gun ölecektim.
"Yalancı."
"Ya."
"Hadi. Hevesimi kursağımda bırakma."
"Of peki tamam. Nereye gideceğiz?"
"Sürpriz."
"Pwki. Ama önce bi eve gitsem?"
"Beraber gidelim."
"Ha-"
"Bu kadar çabuk kabul edeceğini düşünmemiştim."
"Peki tamam."
Ve yürümeye başladık...BİRAZ KISA OLDU AMA AKLIMA BİR ŞEY GELMEDI. KITAP GÜN GEÇTİKÇE DAHA ÇOK OKUNUYOR. TEŞEKKÜR EDERIM. LÜTFEN YORUM VE VOTE YAPINIZ.SIZI SEVIYORUM.
Ve arkadaşlar size bir şey sormak istiyorum. Sizce ;
1) Emre & Aslı
2) Ediz & Aslı
3) Arda & Aslı
4) Melih & Aslı
Hangi çift sizce ? Yorumlarınızı bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ KIZ
HumorO her şeye gülen ve bulduğu her boku yiyen eski ben yok artık. Değiştim ve geri döndümmmmm.