Medyadaki yeni gelen birisi okuyunca anlarsınız ^-^ İyi okumalar :)
Özge'nin o sorusuna karşılık ne diyeceğimi bilemedim. 'Barışalım mı?' bilmiyorum. Sanırım bilmiyorum gibi yapacağım.
''Küs müydük?'' dedim tek kaşımı kaldırarak.
''Ben küsdük sanıyordum.'' kedi gibi bakma olum ya.
''Bak sadece sinirlerim tepemde belki de sevgilim olmadığı için sizi görünce kıskanıyorum bilemezsin?''
''Olabilir. Kantine gitsek acıktım ya.''
''Olur bende.''
Kantine doğru yürümeye başladık. Kantin her zamanki gibi sıkış tıkıştı. Kaynak yapan yapana. İmana gelip kaynak yapmamaya karar verdik. Kul hakkı. Az kalmıştı.
''Bekle bekle bitmedi anasını sa-'' dedim ve kolumdaki acıyla çığlık attım.
''Laaaan! Hangi öküz insan yaptıı!'' diye bağrırken bana bakan bir çocuk gördüm. Esmer,taş,saçları mükkemmel birisiydi.
''Hey bak pardon özür dilerim bilerek olmadı.''
''Ha? Önemli değil acımadı zaten.'' dedim ve ukala gülüşümü yaptım. Bana piç sımayl yaptı.
''Tabi canım öyledir. Öküz insan diye bağıran kantinciydi zaten.''
''Hıı ne demezsin.'' dedim ve önüme döndüm. Saçımın çekilmesiyle bağırmaya başladım. Sanırım o taş çekiyordu bilmiyorum ama beni kantinden çıkardı.
''Bıraksana ya saçlarımı! Onlar benim bebeklerim.''
''Kızım bak çok kaşınıyorsun.''
''Ne yaptım ya sen koluma çarptın mal mısın?'' ani bir şekilde saçlarımı bıraktı. Sinirlendiği belliydi yukarıya baktı ve nefesini sesli bir şekilde verdi.
''Bela mısın sen ya?''
''Of bi bas git işine ya git sevgilinle ilgilen amk. benim belamdan sanane!'' diye bağırdım herkes bize bakıyordu. Sinirli ve hızlı adımlarla kantine gittim. Özge'ye paramı uzattım ne istediğimi söyledim. Bu sinirle bir de sıra bekleyemezdim. Özge bana benim yiyeceklerimi verdi ve dışarıya çıktık -yani kantinden-
''Hasret lan başına talih kuşu kondu olum.''
''Anlamadım niye?''
''Kızım o çocuk varya çok popüler bütün kızlar onun peşinden koşuyor. Adı Kuzey Öztuna.''
''Bi git işine ya. Biz sadece tartıştık hemen yavşadı diye mi anlıcam?''
''He ya.'' dedi ve o sırada Eray bize doğru gelmeye başladı. Ben çubuk yiyiyordum. Elimdeki çubuktan bir sürü aldı ve gülümsedi. Özge ona yiyecekmiş gibi bakıyordu.
''Oha hayvan herif!'' diye bağırdım.
''Hayvanı felan boşverin de bugün yakın bir arkadaşım onun mekanına bizi çağırdı. Bizim grubu yani. Gidelim mi kızlar?''
Ben çok merak ettim şimdi güzel olacağını düşünüyordum.
''Olur dimi Özge'cim.'' dedim ve ona 'kabul etmezsen dalarım' bakışı attım. Oda kafasını aşağı yukarı onaylar gibi salladı. Her zamanki gibi okul tüm sıkıcılığıyla akıp gitmişti. Hiçbir olay yaşamadım 'olayların kızı ben' olarak. Eve geldiğimde telefonumu elime aldım. Face'ye girip arama yerine 'Kuzey Öztuna' yazdım. Herkese açık yapmış mal. Çocuğun fotoğraflarına baktım da harbi taştı. Kapının çalması ile yerimden kalktım. Evde kimse yoktu. Annem ve babam işteydi. Kapıda Özge vardı. İçeriye girmesi için geri çekildim.
''Kanka annemler teyzemlere gittiler bu gece oradalarmış bende giyindim geleyim dedim akşama beraber gideriz diye düşündüm olur mu?''
''Tamam.'' dedim ve odama çıktık. Özge her zamanki gibi etek ve gömlek giymişti. Dolabımı açıp Özge'ye birkaç kıyafet gösterdim. Kafasını olumsuz anlamda salladı. Ayağa kalktı ve beni dolabın önünden kalçasıyla ittirdi sedeledim.
''Oha lan koca götlü.'' gülümsedi dolaba bakıp bana değil. Siyah straplez bir elbise çıkardı. Arkasında beline kadar dekoltesi vardı. Bunu ne ara aldığımı düşünüyordum.
''Kanka bunu giymem ben yia.''
''Kanka giyersin ya altına spor ayakkabı giyersin zaten cool olmamız lazım hadi banyoda giyin gel.''
Oflayarak Özge'nin elinden elbiseyi aldım ve banyoda üzerime giydim. Baktığımda ne kadar güzel olduğunu düşündüm. Elbise dardı ve vücudumu belli ediyordu. Kısaydı. Banyodan çıktım ve odaya girdim. Özge şaşırarak bana bakıyordu.
''Ne sıçmık gibi oldum dimi?''
''Oha çok taşsın olum ya! Şimdi aynanın önündeki sandalyeye otur da saçını yapalım.''
Bu defa inkar etmedim ve oturdum. Özge kesinlikle saç yapımında uzman birisiydi. Saçımı düzleştirdi ve saçımı tepeden bağladı. Ardından saçımı saçımla toka niyetine sardı -Anlatamamış olabilirim :D- Bizim hazırlanmamız tam 2 saat sürmüştü ve ardından evden çıkmamız ve oraya varmamız ile 3 saat olmuştu. Oraya geldiğimizde Eray bizi kapıda karşıladı. Etrafıma bakınırken bir masada kimi gördüm. Omg. Kuzey de mi burada? Eray'a nereye oturacağımızı sorduğumda Kuzey'in oturduğu masayı işaret etti. Tamam sakin olmalıyım. Kuzey bana çapraz bir şekilde gülümsedi. Özge beni dürtüklüyordu. Masadaki yerlerimizi aldığımızda Melisa ve Cenk'inde orada olduğunu farkettim. Tescilli malım.
''Hey sen bugün kavga ettiğim kız adın neydi?''
''Sana ne?''
''Eğer söylemezsen kavga ettiğimiz kız derim ya da saçını çektiğim kız ne dersin?'' derin bir nefes aldım.
''Hasret.'' dedim kısaca. O sırada Eray bana ters ters bakmaya başladı. Neden bakıyor ki buraya. Bir sandalye de üç kişi oturabiliyordu. Biz kızlar olarak yan yana dizilmiştik onlar erkekler. Melisa'nın karşısında Cenk Özge'nin karşısında Eray benim karşımda Kuzey vardı. Kuzey gözlerini bile kırpmadan bana bakıyordu.
''Ne var?''
''Hiç. Sadece beynin varmı diye bakıyordum.''
''Aa ne güzel beyine bakabiliyorsun gerçekten bu özelliğin bende de olmasını isterdim senin beyninin ne kadar küçük olduğunu görmek ve insanlığa beyinsiz insan diye kanıtlamak.''
''Of!'' dedi ben laf soktum sevinciyle tek kaşımı kaldırdım ve havalı bir şekilde kolumu koltuğa koydum. Diğer çiftler konuşurken biz Kuzey ile mal mal bakınıyorduk. Kuzey hiç sormasını istemediğim bir soruyu sordu.
''Sen Eray'ın eski sevgilisi değil miydin?''
Özge sahte bir şekilde öksürdü masadaki herkez benim cevabıma odaklanmıştı.
''Evet. Maalesef ki artık çocuklarla uğraşacak vaktim yok.'' dedim ve Eray o sinirli bakışlarını bana çevirdi. Söylediğim şeye karşı hiç pişman olmamıştım.
''Sana birisini ayarlayabilirim o zaman Eray ile çıkmıyorsanız?''
''Üzgünüm ama görücü usülü birisi ile çıkmak istemem.'' Özge birden ayaklandı.
''Eray aşkım biraz dışarı çıkalım mı?'' dedi Eray onayladı ve dışarı çıktılar kim bilir ne yapacaklar.
''Kuzey soyadın ne?''
''Ne yapacaksın kendi soyadını felan mı değiştireceksin?''
''Hayır seni Face'den eklicem.''
''Öztuna ayrıca zırt pırt atma dalarım bu defa saçını çekmem de...''
''Anladım ben seni ama sırf inadına 1000 tane atmazsam.'' dedim ve piç sımayl yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnadına Sen
ChickLitArkadaşın eski sevgilini çalarsa sessiz mi kalırsın? Yoksa bir aslan gibi saldırır mısın? En yakın arkadaşın için ne yapacaksın? Yeni aşklara yelken açmaya ne dersin? Farklı bir insan mükemmel birisi eskiyi aratmayacak kadar. Zor ama...