Osa 4

555 14 1
                                    

Pov: Sanna
Odotin ulkopuolella, että joku avaisi oven. Lopulta aleksi näkee minut ja avaa oven ja pyytää anteeksi että kukaan pojista ei ollu
huomannut minua.
Ei se minua haitannut. Minua pyydettiin istumaan heidän eteen siksi aikaa, kun he harjoittelevat.
Treenien jälkeen ajattelin että minun pitää lähteä, mutta sitten joel huusi perääni "Sanna odota älä mene voit jäädä tänne!" Hämmennyin miksi kun minut oltiin pyydetty vain treenien ajaksi. Istuimme kaikki isolle sohvalle.
Tommi: no miten meillä meni Sanna?
Tosi hyvin! Vastasin jännittyneenä. Joel oli ollut hiljaa koko tämän ajan vaikka hän itse ehotti minulle tätä tapaamista. Olli oli mukava minulle juttelimme pitkään kaikesta. Sitten näin Joelin menevän keittöön ja lähdim perään.
"Joel mikä sinulla on et ole puhunut minulle?"
Joel vastaa hiljaa " ääh ei mikään, sulla ja ollilla näyttää juttu kulkevan"
Vastan joelille että haluan olla teidön kaikkien kanssa vain ystävä! Menimme takaisin sohvalle ja pyysin joltain kyytiä kotiin.
Pääsin Ollin kyydillä kotiin ja kerrostsloki pihassa Olli kysyy voisiko hän tulla juomaan vettä kun kurkkunsa oli kuiva. Näin hänen juomapullon autossaan mutta en halunnut sanoa siitä mitään vaan kutsuin hänet luokseni.
Tässä 4 osa toivottavasti pidät❤️

sinä ja blindchannel!Where stories live. Discover now