osa 7"MITÄ"

284 7 0
                                    




skiptime 1viikko

pov:sanna

paniikkikohtaukset yleistyi ja Sinnan piti varmaan joka päivä tehdä vuokseni jotain, se ei ollut enää kivaa joten päätin ryhdistäytyä ja mennä lääkäriin.

"lähen nyt kävelee sinne lääkärii, moikka"

"juu mooi"

kävelin ihanssa alku joulun tunnelmassa torin poikki ja kävelin torin lavan takaa, se toi vaan niin paljon muistoja pariviikkoa tapahtuneesta tori musiikki tapahtumasta missä Joonas auttoi minua.

pojista ei ollu kuulunut ja tajusin kuinka ikävä mulla on niitä kaikkia kun pojat on aina ottanut yhteyttä minuun enkä minä heihin...

lääkärissä

pääsin nopeaa lääkärin vastaan otolle ja lääkäri kyseli kaikkea turhaa, vaikka se varmasti auttoi häntä saamaan paniikkikohtauksien syyn..

"noniin tulokset tulivat ja joudumme antamaan sinulle vahvempia lääkkeitä. lue lääkkeen sivu vaikutukset hyvin läpi. Ota kaksi lääkettä päivässä vaikka et saisi kohtausta!"

selvä, kiitospaljon!" lähdin lääkäristä ja menin kaupan kautta ja ostin Sinnalle kaikkea kivaa.

"moooi"

"moikka mitäs lääkärissä?"

"anto vahvemmat lääkkeet"

okei no se varmaa auttaa! mutta muute muutan pois... pääsen muuttamaan vanhempien luo sinne heppa tilalle ja alan kouluttaa hevosia ja pitämään tunteja"

MITÄ siis ainut turvani on muuttamassa pois
"Eieieiei mitä mä nyt teen"
"Hei sait ne vahvemmat lääkkeet va varmasti pärjäät onhan sunne ne jätkät apuna vai?"
"No joooh mutta oisin mielummin sun kanssa:/"
Skiptime 3pv
Tänään sinna muuttaa pois. Jätkistä ei ollu kuulunut mitää joten ajattelin yllättää ne ja mennä studiolle.
Sinna: vanhemmat oottaa nytte ulkona nii aletaan lastaamaan tavaroita!"
"Voin kyllä auttaa"
Lastattiin tavarat ja halattiin pitkään.
"Nähdään"
"Heihei<3"

Aloin valmistautua näkemään jätkiö studiolla
Meikkasin ja puin mun lempu pitkähihasen joka oli vaan tosi lyhyt mutta sopiva hihoista:/
Laitoin perus mustat farkut ja punaisen nahkatakkini.
Studion edessä

sinä ja blindchannel!Where stories live. Discover now