Pov:sanna
Olin eronnut kuukausi sitten Ollista koska minusta tuntui että bändi kärsi takiani...
En ollut studiolla pitkään aikaan taino miksi olisin ollut..
Äitini pyysi käymään hänen luonaan ja autoni oli rikki.. Joten jouduin kävellä 6km mutta se oli nopein reitti..
Oli sateinen päivä joten otin sateenvarjon. Kävellessäni tajusin että JOUDUN kävellä blind channelin studion ohi ja toivoin että kukaan heistä ei näe minua, mutts huomasin joonaksen olevan tupakalla pihalla ja tungin sateenvarjon auki ja laitoin sen naaman eteeni.
Se näytti niin oudolta, että joonas kysyi "hei sinä onko kaikki hyvin?" Joonas sinä kiltti ihana ajettelevainen. Ei nyt.
Vastasin "jooo on on"
No joonas tietysti tunnisti minut ja lähti perääni kysyen "ootko Sanna?!"
Vastasin heti että en ja lähdin juoksemaan.
Joonas juoksi perässäni ja sai minut kiinni.
"Sanna mitä sä täällä!!"
Vastasin "öööh oon menossa äitille
"Aa okei tuu vaikka huomen käymää tääl!"
Noh en haluu pilaa enää mitää nii en nyt.. vastasin paniikissa ja lähdin pois.
"Ookeeii"
Kuulin tuon ja lähdin pois vaan äkkiä
Pov: joonas
Oli outoa nähdä Sanna, hän oli muuttunut en tiedä oliko se hyvä vai huono. Nooh lähdin takaisin sisälle kun oli jo kylmä. " hei jätkät näin Sannan ulkona, siis se sanna kula oli Ollin kaa!" Olli katsoi joelia ihmetellen..
"miten se siis häh minne se oli menossa?" Olli kysyi.
Vastasin: " se oli menossa äitillee mutta kun kysyin tulisko se käymää huomen se sano et ei ku se ei halua enää pilaa mitää"
Joel kertoi että Sannan mielestä hän pilas meijjä ystävyyde vaikka ei ollille ja mulle käyny mitää!!
Tommi vastasi:"pitäskö jonku laittaa sille tosta viestiä!" Joo mää voin pistää vastasin
IllallaHeii jatkoin nyt tätä sarjaa toivottavasti pidätte!
YOU ARE READING
sinä ja blindchannel!
Randommoii tässä tällänen romanttinen XDD tarina sinä= sanna 23v toivottavasti pidät!!!