Jakso 6. Tori tapahtuma

309 10 3
                                    

Pov. sanna

Tänään on lauantai eli tori tapahtuma missä olen isossa roolissa.
Heräsin yhdeksältä ja lähdin aamupalalle
Hain huoneestani meikit ja menin olkkariin meikkaa kun sinna nukkui.
Tein iha perus meikit, hieman se piti eyelinerin kanssa leikitellä.
Laitoin päälleni mustat revityt farkut, mustan T paidan ja viinin punaisen nahkatakin.
Sanoin Sinnalle moikat koska mulla menee iha koko päivä siellä
Onneks Sinna ei oo koko päivää yksin vaan hän lähtee rovaniemelle vanhempiensa luokse viikonlopuksi huomiseen asti.

Töissä.
Hain valojan liivin ja otin työpaikan pakun ja aloimme työkaverin kanssa laittsa mikkejä ja vahvistimia pakuun.
Torilla
Kello oli jo kolme vaikka menin töihin 12.
Aika menee nopeasti. Laitoimme lavan kuntoon ja siirsimme penkkejä lavan eteen aika vaan kului ja kello oli jo kuusi illalla.
Jengiä alkoi tulla torille ja bändit odottelivat autoissaan. Ekan esityksen aikana otin valvonta paikkani eli keskimmäise penkkirivin.
Ennen neljännettä esiintymistä tulin lavalle laittamaan rumpuja paremmin ja ja. EI VITTU ajattelin kun katsoin bändiä kuka asteli lavalla. Mikäs muukaan bändi se siinä kun BLINDCHANNEL
Korjasin rummut ja tommi kiitti
Sanoin nopeasti "ole hyvä" ja tommi tunnisti mut :/ en ollut koko päivänä ajatellukkaam jätkiä ja nyt ne seiso tos lavalla.
He esittivät pari biisiä ja nyt muistin miksi pidän heistä niin paljon.. rintaan alkoi puristsa ja tuntui että kaadun. Hengitys oli vaikeaa. Kövin nopeasti sanomassa työkaverilleni että menen vessaan "menee hetki"
"Juup ei kiirettä" ihana työkaveri sanoi
Yritin juosta vessaan mutta en pystynyt jalat ei toiminut muutakuin lavan taakse. Sain olla rauhassa siinä mutta paniikkikohtaus lääkkeet jäivät laukkuun ja laukku oli pakussa.
"Jes kuolen tähän, hienosti"
Yritin tasauttaa hengitystä ja olin pienenä pallona maassa kiinni.
Joonas oli nähnyt kun juoksen pois ja esityksen jölkeen joonas juoksi ja etsi minua
" Sannnaaa!!! Missä oot"
pelastus saapui olin ihan kuolemaisillaan huusin " täällä apua"
Suustani ei lähtenyt kovaa ääntä mutta onneksi joonas kuuli
Hän tuli luokseni ja kysyi
"Mikä on apua"
"Sain paniikkikohtauksen, rintaan koskee ja en saa hengitystä"
"Tarviitko jotai?"
"Suuren halauksen ja lääkkeet"
"Missä sun lääkkeet"
"Valkoissa pakussa, kuljettajan paikalla, tuolla"
Joonas haki lääkkeet ja antoi vesipullostaam vettä.
"Kiitos joonas oisin kuollu varmaa ilman sua<3"
Joonas otti minut halaukseena ja se tuntui niin hyvältä. Paniikki kohtaus loppui heti. Joonad suukotti päätäni koska oli niin paljon pidempi minua. Lopuksi nousimme ja joonas suukotti vielä kerran otsaan ja poskeen.
"moikka, soita jos tarviit jotai"
"Joo heippa joonas ja kiitos<3"

Pov joonas
Oli mukava auttaa Sannaa ja halata ja pussata häntä, ok ei joonas ei hän ei halua mitään
"Missä olit?"ale ihmetteli
"Sanna sai paniikki kohtauksen ja autoin häntä"
"Mitä vittua onks sil joku paniikkikohtaus juttu" Niko kyseli
"Näköjää"
Lähettii jätkien kanssa ja Sanna oli unohtanut lääkkeensä ja päätin ottaa ne mukaan ja viedä aamulla luokseen.

Pov sanna
Aamulla

Etsin lääkkeitäni kaikki alta ja en löytänyt
"Missä helvetissä lääkkeet onnn!!??!"
Ovikello soi ja tuntuu että paniikki iskee ja kyyneleet haluavat tulvia silmistä.
Avaan oven ja joonad pelastava enkeli seisoo lääkepurkin kanssa ovella.
Halaan joonasta ja suukotan poskeen ja juoksen keittiöön ottamaan vettä ja syömään lääkkeet.
Joonas tulee perässä ja kysyy
"Onks sul kui usei noita kohtauksia"

🏎🏎

sinä ja blindchannel!Where stories live. Discover now