Pov:Sanna
Pääsin äitini kyydillä kotiin. Onneksi.
Romahdin isolle kulma sohvalleni ja rupesin katselemaan puhelintani.
Olin S a a n u t viestin JOONAKSELTA
"Mooiika, voit tulla huomenna käymään!! Meitä ketään ei haittaa ja et varmasti pilaa mitään! Ois tosi kiva jutella kuulumisia koko porukalla" äääh pakko kai se on mennä mutts en ymmärrä miksi koska tunnen heidät keikalta.
Aamulla
Kello näytti 11 ja ajattelin mennä kahdelta studiolle.
Tein aamutoimet ja lähdin lenkille.
Kello oli puoli yksi ja aloin valmistautua. Laitoin topin ja farkut ja otin varalle hupparin mikä toimii vetoketjulla.Lädin kävelemään studiolle ja koputin ovea. Joonas tuli avaamaan ja halasi minua. SIIS HALASI. Mitä vittua mietin. "kiva kun tulit" joonas sanoi.
Lähettii muitte luo ja muut tervehtivät iloisesti. Menin istumaan sohvalle tommin viereen koska hän tuntui turvalliselta. Joel istui viereeni ja tarjosi makkaravoileipää. "ei kiitos"
Vastasin. Rupateltiin puol tuntia ja yht äkkiä oli menny 2tuntia. Poikien kanssa oli niiiin mukavaa. Lähdin keittöön hakemaan ruokaa koska oli nälkä ja sain luvan ottsa tommilta ruokaa. Jøønas tuli hakemaan omaa ruokaa ja väistin häntä, mutta olin lusikkaja haarukka tason edessä ja en tajunnut että hän haluaa haarukan😩. Olin niin omissa ajatuksissani että en kuulut joonaksen "heii väistätkö"
Joten joonas joutui nostamaan mut nopeasti pois. Tunsin joonaksen lämpimät kädet vyötäröllläni ja ääää se oli ihanaa mutta ei ei sanna et halua vaikeuksiin TAAS.
pyysin anteeksi ja lähdin studiolta pois. Taas nolasin itseni
YOU ARE READING
sinä ja blindchannel!
Randommoii tässä tällänen romanttinen XDD tarina sinä= sanna 23v toivottavasti pidät!!!