Keasyikan dia membersihkan diri di dalam kamar mandi.tanpa dia sedari bilik yang dihuninya di masuk oleh lelaki yang bermask hitam . Suasana bilik yang suram memudah kan lelaki itu mencari tempat strategik untuk memerhatikan aktiviti gadis itu.bunyi pintu bilik air di buka .membuat kan anak mata herlangnya tajam memerhatikan gelagat gadis itu.
Si gadis yang leka menggosok rambut yang masih basah masih tidak menyedari dirinya di intip..ikatan jubah mandi yang tersarung pada tubuhnya di perbetulkan sebelum dia mula menuju ke ruang almari yang menempat kan. Pakaian nya. Aktiviti memilih pakaian di terus kan tanpa dia sedari dirinya di hampiri lelaki itu.Bunyi hembusan nafas hangat mint menyapa telinganya.degupan jantung memain kan peranan.segala pergerakan menjadi kaku.elusan lembut dari tangan kasar pada pinggang rampingnya membuat kan segalanya menjadi seram sejuk.aksi gadis itu membeku membuat kan satu senyuman misteri terbentuk pada lelaki itu.
gigilan pada tubuh gadis itu membuat kan di mula menghadiah kan satu kucupan tingkat pada bahu gadis itu meskipun berlapikkan dengan jubah mandi.haruman syampu pada rambut gadis itu dia hidu sedalamnya..Riak muka si gadis menjadi semakin pucat,ruang lampu yang suram membuatkan dia sukar mengecam wajah seseorang melalui cermin pintu almari..namun pandangan nya terbatas sebaik dia lehernya di suntik oleh lelaki itu.pandanganya menjadi kabur dan gelap..
Tubuh gadis yang Telah di pengsan kan di cempung sebelum kakinya mengorak langkah menghampiri katil. Tubuh yang masih tidak sedarkan diri di baring kan dengan lembut.comfotter di betul kan menyelimuti tubuh itu.wajah polos itu di perhati dengan satu misteri ..
Kini dia mula bangun,kakinya mula mengorak langkah meninggalkan ruang bilik yang di huni gadis itu..
YOU ARE READING
SECRET HOUSE OF CARD [Unpublish ]
Mystery / ThrillerDi larang copy tanpa izin dari tuannya .